Gobliny - nowe jednostki poradnik Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Azog Wódz szczepu orków, który zajął opuszczone krasnoludów w Morii w XXVIII wieku Trzeciej Ery. Zamordował i pozbawił głowy króla krasnoludów Throra, spadkobiercy Durina, co zapoczątkowało krwawą wojnę pomiedzy orkami i krasnoludami. Wojnę wygrały krasnoludy, a Azog zginął w Azanulbizarze z ręki Daina Żelaznej Stopy. W odwecie za zbeszczeszczenie zwłok Throra, głowę Azoga nabito na pal wciskając w usta sakiewkę z paroma monetami, którą sam Azog wcześniej proponował jako nagrodę za głowę króla Throra. Syn Azoga, Bolg, poprowadził do walki orków w wielkiej Bitwie Pięciu Armii w 2941 roku Trzeciej Ery. Bohater dość podobny do Hwaldara z frakcji Angmaru, lecz znacznie lepszy w walce. Nie daje bonusów pobliskim jednostkom, ale podobnie jak Hwaldar pozwala na kradnięcie zasobów podczas walki. Rozbój (wymaga 2 poziomu, zdolność bierna) - Gobliny w pobliżu Azoga kradną zasoby podczas zadawania obrażeń wrogim jednostkom. Wielki szał bojowy (wymaga 4 poziomu) - Azog otrzymuje duże wzmocnienie do pancerza, zadawanych obrażeń i szybkości ataku. Biczowanie (wymaga 6 poziomu) - Gobliny i półtrolle otrzymują doświadczenie. | |
Półtrolle zbrojni Potężne bestie zakute w zbroje i wyposażone w miecze. Odpowiednik Śnieżnych trolli z Angmaru, tyle że tańsi. Można ich dozbroić i wyposażyć w chorążego. Szarża (wymaga 2 poziomu) - Wydaje trollom rozkaz zaatakowania wroga. Trolle otrzymują +50% do zadawanych obrażeń oraz +50% do pancerza. Atak powoduje odrzucenie wroga. | |
Potomstwo ognistego smoka Są to małe ogniste smoki, które możesz werbować do walki. Są bardzo drogie i mogą występować tylko dwa jednocześnie na mapie. Są silne, ale ze względu na bardzo wysoki koszt nie bardzo opłaca się w tę jednostkę inwestować. Na dodatek jedyna umiejętność jest dostępna dopiero od 7 poziomu. Inferno (wymaga 7 poziomu) - Zieje ogniem nad wskazanym obszarem. |