Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 - Podbój Rhudauru | Kampania Angmaru poradnik Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 2 - Podbój Rhudauru

"W obliczu nadciągającej burzy, król Argeleb z Arthedainu chce objąć panowanie nad całym Arnorem. Cardolan mu się nie sprzeciwia, ale jedna z frakcji ludzi gór z Rhudauru zaczyna się buntować. Na ich czele stoi herszt Hwaldar, który w tajemnicy sprzymierzył się z Angmarem. Zamierzając skruszyć ten opór, Argeleb każe schwytać Hwaldara i wkracza do Rhudauru. Ale do tej nasłabszej z krain Dunedainów wchodzą też siły Angmaru w pełni swej potęgi. Tak oto żądza władzy jednego człowieka zapewniła Czarnoksiężnikowi dogodną okazję. Której nie przepuśćił."

1 - Misja 2 - Podbój Rhudauru | Kampania Angmaru - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

 

Cele misji:

 

1) Wywołaj bunt wśród ludzi gór, oczyszczając wszystkie cztery wioski z wojowników.

2) Uwolnij Hwaldara ze szponów Arnoru.

3) Zniszcz fortecę Arnoru na południowym zachodzie.

4) Zabij króla Argeleba.

5) Zniszcz fortecę Arnoru na północnym zachodzie.

Ta misja składa się z dwóch części. W pierwszej należy zniszczyć cztery pobliskie wioski oraz uwolnić więzionego poplecznika Angmaru Hwaldara. Rozpocznij marsz od ataku na wioskę położoną na południu, gdzie przyłączy się do ciebie grupka sprzymierzeńców. Zbierz również złoto rozrzucone po wiosce. Zaraz obok, na zachodzie znajduje się obóz gdzie przetrzymywany jest Hwaldar. Zaatakuj stacjonujących tam wrogów i uwolnij więźnia, dzięki niemu twoje oddziały ludzi gór znajdujące się w pobliżu Hwaldara będą otrzymywać bonusy do ataku i obrony. Na terenie tego obozu będziesz mieć możliwość przejęcia kontroli nad wieżyczką sygnałową skracającą czas odnawiania mocy. Pozostały trzy wioski. Jeśli dysponujesz mocą Przywołanie orków warto jej użyć w celu wzmocnienia swych wojsk. Dodatkowo w każdej z wiosek znajdują się oddziały, które przyłączą się do ciebie. Ruszaj na kolejne wioski, zdobycie ich rozpocznie drugą część misji.

Odbicie Hwaldara wzmocni twoje oddziały Rhudaurów. - Misja 2 - Podbój Rhudauru | Kampania Angmaru - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry
Odbicie Hwaldara wzmocni twoje oddziały Rhudaurów.

Następna część tej misji jest znacznie trudniejsza. Twoim zadaniem jest zniszczenie dwóch fortec króla Argeleba, znajdujących się na zachodzie. Priorytetem jest obrona własnej fortecy oraz produkcja tanich i skutecznych jednostek. Na szczęście siły Angmaru dysponują rewelacyjną jednostką - Władcą niewolników. Potrafi on przywoływać kilka typów jednostek i jest bardzo tani w produkcji. Od początku dysponujesz dużym obszarem, na którym możesz stawiać młyny. Jeśli wróg zniszczy któreś z nich - buduj kolejne. Fortecę wybuduj jak najdalej na wschód, tak aby ograniczyć wrogowi możliwość szybkich ataków. Podstawowe budynki to Kuźnia ciemnego żelaza oraz Dom ludzi króla, których wybuduj dwie sztuki. Kuźnia pozwoli na ulepszanie uzbrojenia trolli i zwiększy moc rażenia katapult, co będzie niezwykle przydatne w końcowej fazie tej misji. Dwa Domy ludzi Króla pozwolą na bardzo szybką produkcję Władcy niewolników.

Teraz musisz stworzyć dwie armie (jedna do ataku na wrogie fortece, druga do obrony własnej) oraz rozbudowywać fortecę. Wrogie siły bedą co jakiś czas zapuszczać się na twoje tereny, ale nie powinny sprawić większego problemu. Do obrony świetnie nadaje się moc Zamarznięta kraina. Armia przeznaczona do ataku musi być wyposażona w katapulty (ok. 5), bez tego ofensywa jest skazana na porażkę. Upewnij się, że możesz już ulepszać katapulty Lodowymi pociskami. Trolle w tej misji nie są opłacalne, ze względu na ich cenę. Przydadzą się jedynie 2-3 oddziały, wyposażone we wszystkie ulepszenia.

Angmar zrównujący z ziemią bramę jednej z fortec. - Misja 2 - Podbój Rhudauru | Kampania Angmaru - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry
Angmar zrównujący z ziemią bramę jednej z fortec.

Teraz można wyruszyć na wroga. W pierwszej kolejności zaatakuj fortecę na południu. Atak katapult skoncentruj na wieżach wyposażonych w katapulty wroga, dzięki ulepszeniu Lodowym pociskiem siła rażenia żniszczy nie tylko wieżę, lecz także bramę. Gdy już droga do środka będzie stała otworem i twoje wojska będą nacierać korzystaj z dostępnych mocy. Srogi wicher pozwoli ci zyskać na czasie i ściągnie w jedno miejsce oddziały wroga, bardzo przydatne zwłaszcza przeciwko kawalerii i łucznikom przeciwnika. Katapulty nadal koncentruj na katapultach wroga oraz koszarach, należy je zniszczyć szybko i uniemożliwić tym samym produkcję wrogich oddziałów. Po zniszczeniu tej fortecy rozpocznie się kontrofensywa wroga z północy skierowana na twoją fortecę. Będzie w niej brał udział sam król Argeleb. Jest to dobry moment do błyskawicznego ataku na północną fortecę, która jest znacznie słabiej broniona. W razie potrzeby wzmacniaj armie. Przygotuj się na armię Argeleba używając mocy Zamarznięta kraina, to da ci przewagę nad wrogiem. Gdy król zginie i ostatnia forteca zostanie zniszczona, Angmar zwycięży.

"Król Argeleb poległ, zaś nadzieja na zjednoczenie północnego królestwa została wraz z jego dumą rozbita w pył wśród ruin Rhudauru. Hwaldar zajął jego miejsce i służył Żelaznej Koronie jako główny dowódca podczas gdy jego ludzie dostarczali kolejnych poddanych władcom niewolników. Jednak pomimo poniesionych strat Dunadeinowe nie utracili swej potęgi. Umocnione Wzgórza Wiatrów oraz forteca Amon Sul niczym tarcza stoją na straży Fornostu i serca Arnoru..."