Ponad Płomieniami | Solucja Warcraft 3 Reforged Warcraft 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 4 lutego 2020
Na tej stronie poradnika do Warcraft 3 Reforged przeczytasz opis przejścia i solucję misji Ponad Płomieniami. Thrall i jego wojownicy zostali pojmani przez tubylców. Murlock'i chcą złożyć w ofierze wszystkich więźniów, jednak Thrall szybko wydostaje się z uwięzienia...
Zadnie główne:
- Ucieknij z więzienia
- Pokonaj Czarnoksiężnika Murlock'ów
Zadnie dodatkowe:
- Uwolnij wszystkich więźniów
Grę rozpoczynasz z jednym wojownikiem Troll'ów, ale szybko zdobędziesz dodatkowe wojska. Pamiętaj, że Thrall może wezwać do pomocy wilki, które będą walczyć przez określony czas. Warto korzystać z tej opcji w pierwszych minutach rozgrywki, dopóki nie uwolnisz kolejnych żołnierzy. Niszcz również wszystkie skrzynie, ponieważ często skrywają przedmioty i eliksiry. Czasem wyskoczy z nich np. szkielet wroga, ale w większości przypadków skrywają coś przydatnego. Większość wrogów to małe Murlock'i, które nie stanowią większe wyzwania przez pierwszą część mapy.
Po uwolnieniu kilku wojowników, dojdziesz do większej części więzienia, gdzie są przetrzymywani ludzi. Zawsze w tym miejscu, wszyscy pojmani ludzie uciekną z cel i zaczną walczyć z Murlock'ami. Dojdzie do wielkiej potyczki pomiędzy tymi dwoma grupami. Wstrzymaj się z atakiem i utrzymaj swoje wojska w pewnej odległości! Możesz ominąć bitwę i pójść dalej, ale lepiej jest poczekać chwilę i zacząć atakować żołnierzy tej frakcji, która zyskuje przewagę. W ten sposób zabezpieczysz tyły i będziesz mógł przeszukać to pomieszczenie.
Wkrótce trafisz na kolejną celę, gdzie jest dwóch Siepaczy. Teraz przygotuj się na walkę z pająkami wśród gęstwin podziemi. Gdy pokonasz pająki, zaatakuj ich legowiska. Wyskoczą kolejne pająki, ale zyskasz również Szpony Ataku, które dodają 6 punktów obrażeń do ataku. Thrall zyska na sile, dzięki temu artefaktowi. W pomieszczenie z kilkoma jaskiniami, wyskoczą kolejne pająki - szybko pokonaj wrogów i idź dalej, aby nie pojawili się kolejni wrogowie.
W kolejnej celi dołączy do ciebie Szaman z nową umiejętnością - Żądzą Krwi. Jest to jedna z najlepszych umiejętności we frakcji Orków, wzmacnia każdą jednostkę i przyspiesza tempo ataku oraz szybkość ruchu. Szaman może rzucać ten czar automatycznie w trakcie walki, lub możesz sam wybierać na które jednostki ma rzucić ten czar. Warto go wyłączyć przy łatwych potyczkach i oszczędzać manę na trudniejsze starcia.
Gdy dotrzesz do lewego-dolnego rogu mapy, spotkasz duchy, które strzegą biblioteki. Możesz ominąć to miejsce, ale po pokonaiu wrogów Thrall będzie mógł podnieść aż 5 różnych książek, które wzmocnią jego atrybuty. Księgi są niezwykle przydatne dla każdego bohatera i warto zawsze używać ich na głównym bohaterze danej kampanii. Nie zajmują miejsca w ekwipunku i na stałe podnoszą jego statystyki przez całą kampanię.
Teraz czas na finałowe starcie w tej misji, które może wydawać się trudne i chaotyczne, ale jeśli uwolniłeś wszystkich więźniów, nie powinieneś mieć większych problemów. Walka dzieli się na dwa etapy. W Pierwszym musisz pokonać sporą grupę zwykłych Murlock'ow oraz Strażników, którzy będą spowalniać twoich żołnierzy. Wykorzystaj Błyskawice, aby szybko pozbyć się małych Murlock'ów. Szamani niech wzmocnią siebie, Thralla i Trolle, aby lepiej wykorzystać atak dystansowy, gdy większość twoich wojska będzie zagnieżdżona w wąskim przesmyku.
Następnie czas na walkę z Czarnoksiężnikiem Murlock'ów. Najpierw pokonaj jego obstawę - małe Murlock'i potraktuj błyskawicą i poczekaj aż podejdą do twoich żołnierzy. Teraz zaatakuj całą grupą wrogiego bohatera. Wykorzystaj eliksiry i znaki leczące, aby jak najwięcej twoich wojowników podtrzymać przy życiu. Śmierć Murlocka oznacza koniec misji.