Pełznąc przez Prochy | Solucja Warcraft 3 Reforged Warcraft 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 lutego 2020
Na tej stronie poradnika do Warcraft 3 Reforged przeczytasz opis przejścia i solucję misji Pełznąc przez Prochy. Jest to pierwsza misji kampanii Nieumarłych w której prześledzisz dalsze losy Arthasa oraz rolę Kultu Potępionych.
Zadnie główne:
- Odajdź i uratuj 20 Akolitów
Zadnie dodatkowe:
- Znajdź i zaprowadź Arthasa do cmentarza (6)
Historia "nowego" Arthasa rozpoczynasz od odbudowy Kultu Potępionych. Wśród lojalnej ludności są ukryci Akolici. Musisz ich odnaleźć w okolicznych wioskach i miastach, przy tym uważając na lokalne wojska ludzi. Gdy Arthas zbliży się do odpowiedniego mieszkańca, ten sam zamieni się w Akolitę i przeteleportuje do Upiornego Władcy (1) - jest to również miejsce rozpoczęcia misji.
Podstawowa umiejętność Arthasa jako Rycerza Śmieci, to swoisty lustrzany odpowiednik Świętego Blasku. Za pomocą Wstęgi Śmierci, możesz leczyć jednostki Nieumarłych i ranić pozostałe jednostki organiczne. Pakt śmierci, może pomóc podreperować twoje zdrowie - najlepiej używać jej na jednostkach przywołanych np. szkieletach.
Do swojej dyspozycji otrzymasz Ghuli, którzy są podstawowymi jednostkami bojowymi Nieumarłych. Potrafią korzystać z umiejętności Kanibalizmy, która pozwala im odzyskać punkty zdrowia, poprzez pożeranie zwłok pokonanych wrogów. Nieumarli w dużej mierze polegają na ciałach zabitych sojuszników i wrogów. Pamiętaj również o niszczeniu wszystkich skrzyń. Często możesz natrafić na przydatny przedmiot dla twojego bohatera. W napotkanej wiosce spotkasz pierwszych Akolitów (2), ale mieszkańcy miasta będą uciekać do najbliższych Piechurów, aby ich zaalarmować.
Po oczyszczeniu pierwszej wioski, natrafisz na nową jednostkę (3) i uzyskasz dodatkowe informacje na temat pobliskiego cmentarza. Przed tobą są Koszary wroga (4). Przeciwnik nie ma możliwości szkolenia dodatkowych jednostek, ale wokół tego budynku są liczne patrole wroga. Wykorzystaj Cień do obserwacji i w odpowiednim momencie omiń jednostki przeciwnika i zbierz Akolitów wokół Koszar. Następnie, zbliż się do bram zachodniego miasta (5).
Zamiast walczyć ze strażnikami, udaj się wzdłuż rzeki do lewego krańca mapy (5). Znajdziesz małe przejście, które prowadzi do wnętrz miasta. Pozbądź się każdego mieszkańca, nim zaalarmuje strażników przy bramie i udaj się na teren cmentarza (6), aby wykonać dodatkowe zadanie i zyskać dodatkowe posiłki.
Na północy napotkasz zamkniętą bramę (7) - na razie nie forsuj wrót miasta. Udaj się na zachód aż dotrzesz do Ratusza. Chłopi zostaną zaalarmowani i zamienią się w Milicję. Spotkasz tutaj kolejnych Akolitów. W samym górnym-prawym rogu są bandyci, którzy przetrzymują kolejnego kultystę oraz pozostawią po sobie przydatny przedmiot dla Arthasa.
Czas wejść do głównego miasta na tej mapie (7). Po zniszczeniu bramy zacznij przeczesywać ulice w poszukiwaniu kultystów. Walcz tylko z małymi grupami wrogów i unikaj sytuacji, w których dalej eksplorujesz miasto z wrogami na swoich tyłach. Najwięcej kultystów znajdziesz uwięzionych we wschodniej części miasta (8). Jeśli nadal nie masz wymaganej liczby uratowanych Akolitów, zacznij się cofać i przeszukaj każdy kąt mapy, ale do tego miejsca powinieneś odnaleźć 18 kultystów.