Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Warcraft 3 Reforged - poradnik do gry

Warcraft 3 Reforged - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Długi Marsz | Solucja Warcraft 3 Reforged Warcraft 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 marca 2020

W tej części poradnika do Warcraft 3 Reforged przeczytasz opis przejścia i solucję misji Długi Marsz. Thrall zdecydował się na pomoc Carine. W tej misji będziesz musiał bronić karawana oraz oczyścić oazy dla swoich wojska oraz Taurenów.

Zadanie główne - część 1:

  1. Zaprowadź Karawanę do 3 oaz (2,4,6)
  2. Thrall, Cairne i Karawana muszą przeżyć
Na Druga misja Orków to zadanie eskortowe - Długi Marsz | Solucja Warcraft 3 Reforged - Warcraft 3 Reforged - poradnik do gry

Na Druga misja Orków to zadanie eskortowe. Musisz ochraniać karawanę Taurenów, która składa się z wojowników oraz jucznych bestii Kodo (1). Misję rozpoczynasz przy dolnej krawędzi mapy. Karawana musi odwiedzić oazy, aby nabrać sił do dalszej podróży. Twoim zadanie jest zapewnienie bezpieczeństwa Taurenom i oczyszczenie drogi przed nimi.

Na mapie są liczne oddziały neutralne, ale musisz pokonać tylko przeciwników, którzy blokują drogę dla karawany. Wojownicy Taurenów to silne i wytrzymałe jednostki, ale brakuje im oddziałów wsparcia. Sami potrafią rozprawić się z małymi grupami wrogów bez ponoszenia strat, ale Centaury będą brać na cel bestie Kodo. Strata tych jednostek oznacza przegraną w tej misji.

Centaury będą co jakiś czas wysyłać grupy swoich wojowników przeciwko karawanie. Jeśli Taurenowie sobie nie radzą z zagrożenie, nie wahaj się wycofać pomóc im w walce z wrogiem. - Długi Marsz | Solucja Warcraft 3 Reforged - Warcraft 3 Reforged - poradnik do gry
Centaury będą co jakiś czas wysyłać grupy swoich wojowników przeciwko karawanie. Jeśli Taurenowie sobie nie radzą z zagrożenie, nie wahaj się wycofać pomóc im w walce z wrogiem.

Najlepiej, aby twoje siły wyruszyły oczyścić drogę dla Taurenów. W ten sposób będziesz miał większą kontrolę nad tym co się dzieje na planszy i znajdziesz się w sytuacji, gdzie karawana zostanie zaatakowana przez jakiś pominięty obóz wrogów. Już w pierwszych minutach gry, na mapie będą regularnie pojawiać się oddziały Centaurów, które automatycznie namierzą pozycję Karawany. Na początku takie oddziały będą niewielkie, ale z czasem nabiorą na sile. Obstawa Karawana może sobie z nimi poradzić samodzielnie. Jednak kilka ataków, może pokonać 1-2 Taurenów, a wtedy Karawana będzie stale potrzebować twojej pomocy. Dopóki twoje jednostki oraz sojusznika nie dostaną się do pierwszej oazy (2), musisz obserwować sytuację karawany - obserwuj minimapę i reaguj na komunikaty.

Znaki leczące do wspaniałe narzędzie do leczenia grupy oddziałów i to podczas potyczki. Okoliczne bestie posiadają cenne przedmioty dla twojego bohatera. Jeźdźcy przydadzą się do niszczenia budynków i do łapania jednostek latających. - Długi Marsz | Solucja Warcraft 3 Reforged - Warcraft 3 Reforged - poradnik do gry
Znaki leczące do wspaniałe narzędzie do leczenia grupy oddziałów i to podczas potyczki. Okoliczne bestie posiadają cenne przedmioty dla twojego bohatera. Jeźdźcy przydadzą się do niszczenia budynków i do łapania jednostek latających.

W trakcie misji, warto wykorzystać moment spokoju, np. po odparciu ataku Centaurów, na eksplorację okolicy. Neutralne obozowiska i grypy wrogów mają często przydatne rzeczy. Najbardziej użytecznym przedmiotem są Znaki Leczenia, które pozwolą poreperować zdrowie twoich jednostek i uratować Taureny przed pewną śmiercią. W centrum mapy, trafisz na sklep goblinów (3). Oprócz dodatkowych przedmiotów i artefaktów dla twojego bohatera, będzie mógł zakupić inne przedmioty leczące. Oprócz Źródeł Życia, to właśnie przedmioty ze sklepu goblinów oraz łupy z pokonanych wrogów są jedynym źródłem możliwości leczenia twoich oraz sojuszniczych oddziałów.

Zanim dotrzesz do drugiej oazy, trafisz na sporą grupę Harpii (4). To jednostki latające, które potrafią przetrzebić twoje oddziały, a ich przywódczyni posiada kilka zdolności. Jej największą przewagą jest możliwość przyzwanie małego tornada, które unieruchamia jednostkę i zawieszą ją w powietrzu. Najlepiej jest pojmać Harpie za pomocą sieci twoich jeźdźców i wysłać Siepaczy do walki z nimi. Dopiero po likwidacji tej grupy, karawana może bezpiecznie dostać się do oazy.

Katapulty idealnie nadają się do niszczenia wież wroga. Jeźdźcy Wilków, również szybko niszczą budynki, ponieważ mają oblężniczy typ ataku. Natomiast podczas walki z bohaterem Centaurów, lepiej nie używać katapult, ponieważ będą razić twoje wojska. Wrogi bohater będzie często ogłuszał twoje jednostki, dlatego trzymaj pozostałe oddziały w pewnej odległości. - Długi Marsz | Solucja Warcraft 3 Reforged - Warcraft 3 Reforged - poradnik do gry
Katapulty idealnie nadają się do niszczenia wież wroga. Jeźdźcy Wilków, również szybko niszczą budynki, ponieważ mają oblężniczy typ ataku. Natomiast podczas walki z bohaterem Centaurów, lepiej nie używać katapult, ponieważ będą razić twoje wojska. Wrogi bohater będzie często ogłuszał twoje jednostki, dlatego trzymaj pozostałe oddziały w pewnej odległości.

W drugiej oazie dołączą do twojej armii nowe jednostki (4). Otrzymasz katapulty orków, które idealnie sprawdzają się w walce z budynkami wroga. Katapulty mają typ ataku oblężniczy, dzięki czemu pancerze o typie fortyfikacja otrzymują zwiększone obrażeni, a pozostałe typy pancerza otrzymują trochę mniejsze obrażenia niż bazowe. Jak większość katapult, ich atak razi kilka jednostek/budynków wokół atakowanego celu.

Tuż po opuszczeniu rejonu drugiej oazy, trafisz na wieże strażnicze przeciwnika, gdzie będziesz mógł przetestować siłę i użyteczność twoich katapult. Możesz też wysłać Wilczych Jeźdźców, którzy przyspiesza proces destrukcji. Jeśli twoja karawana dobrze sobie radzi, albo właśnie korzysta z chwili i uzupełnia siły przy Źródle Życia, to warto zboczyć z trasy na północny-wschód. Jest tam herszt Centaurów (5), który ma kilka umiejętności specjalnych, w tym Odrodzenie. Po swojej śmierci wraca do życia i musisz go ponownie pokonać. Zawsze pozostawia po sobie interesujące przedmioty i jest wart sporo punktów doświadczenia.

Gdy karawana ruszy do trzeciej oazy (5), koniecznie przemieszczaj się wraz z Taurenami. Wróg ma tendencję do wzmocnienia ilości ataków na grupę bestii Kodo. Koniecznie broń tych zwierząt, warto po prostu wydać rozkaz utrzymania pozycji, aby nie dopuścić Centaurów do karawany. Ostatnia oaza nie posiada silnej obrony. Będziesz musiał tylko odeprzeć ewentualny kontratak Centaurów (spóźniona grupa przywołana przez skrypt, która miała zaatakować karawanę podczas marszu). W tym miejscu misja dobiega końca.