Mag Krwi | Jednostka Przymierza w Warcraft 3 Reforged Warcraft 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 19 lutego 2020
Mag Krwi to bohater dostępy w kampaniach z dodatku Frozen Throne oraz podczas rozgrywek wieloosobowych lub z pojedynków z sztuczną inteligencją. Mag ma atak dystansowy, który razi jednostki lądowe oraz latające. Do tego ma duży zasięg oraz magiczny typ ataku. Jego głównym zastosowanie jest wsparcie swojej armii oraz ataki obszarowe. Najważniejszy atrybut tej postaci to inteligencja, ale ma niski przyrost siły, przez co jest bardzo wrażliwą postacią.
Mag Krwi jest dostępny tylko w kampanii z dodatku i podczas rozgrywek wieloosobowych!
Uderzenie Płomieni
Uderzenie Płomieni (1) to jedna z najczęściej używanych umiejętności Maga Krwi, ponieważ zadaje przyzwoite obrażenia wielu wrogom, choć dopiero na 3 poziomie zadaje naprawdę spore obrażenia przez krótki okres czasu. Siłą tego zaklęcia są obrażenia czasowe na wskazanym obszarze. Dzięki temu, możesz uszkodzić kilka jednostek lub zmusić wroga do opuszczenia wskazanej pozycji. Wewnętrzny Płomień działa na wszystkie jednostki lądowe, więc warto uważać na swoje oddziały i rzucać go tuż za plecami wrogów. Idealnym celem są słabsze jednostki wsparcia np. Nekromantów, Szamani lub robotnicy przeciwnika.
Wygnanie
Wygnanie (2) nietypowe zaklęcie sytuacyjne do wykorzystania na jednostki niemechaniczne. Po użyciu na wskazaną jednostkę, cel zmienia postać na eteryczną. W takiej formie nie może fizycznie atakować przeciwników oraz wolniej się porusza. Z drugiej strony, możesz nadal używać czarów oraz zadawać obrażenie za pomocą ataków magicznych. Idealnie nadaje się do wyłączenia z walki silnych wrogów np. Plugastwa, Rycerzy, Taurenów czy Druidów Szponów w formie niedźwiedzia. Wyższe poziomy tej umiejętności, zapewniają dłuższy czas trwania postaci eterycznej. Warto na początku zainwestować tylko jeden punkt umiejętności.
Wyssanie Many
Wyssanie Many (3) - kolejna, niezwykle przydatna umiejętność wzmacniająca bohatera, ale poniekąd również ofensywna. Jak sama nazwa wskazuje, bohater wysysa manę z innych jednostek, zarówno własnych jak i przeciwnika. W ten sposób możesz odebrać możliwość skutecznego funkcjonowania jednostkom wsparcia wroga bez potrzeby szybkiego eliminowania. Niezwykle przydatne przeciwko bohaterom, którzy głównie polegają na umiejętnościach. Wyższe poziomy tej umiejętności pozwalają na wysysanie większej ilości many. Warto zaznaczyć, że więcej pobierasz many od własnych jednostek, co może być bardzo przydatne w podbramkowych sytuacjach.
Feniks
Feniks (4) to umiejętność ostateczna Maga Krwi. Na pole bitwy zostaje przyzwany Feniks, który jest niezwykle wytrzymały i zadaje przyzwoite obrażenia. Jest on odporny na czary dzięki czemu można na nim użyć tylko "zwykłych" umiejętności jak np. Splątanie. Feniks traci punkty życia z każdą sekundą, niezależnie od sytuacji. Gdy straci wszystkie punkty zdrowia w dowolny sposób zamienia się w jajo. Po krótkim czasie, Feniks znów wykluwa się i jest gotów do walki. Tylko w formie jaja, jest śmiertelny i to jedyny moment gry wróg może się go pozbyć na stałe. Po zniszczeniu jaja, możesz ponownie przyzwać Feniksa.