Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

War Leaders: Clash of Nations - poradnik do gry

War Leaders: Clash of Nations - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Piechota | Jednostki | War Leaders Clash of Nations poradnik War Leaders: Clash of Nations

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Poszczególne dywizje wchodzące w skład armii zdobywają w boju oświadczenie. Każde 100 pkt doświadczenia to wejście rangę wyżej (maksimum 5 rang) i z kolei wzrost potencjału, czyli siły armii. Orientacyjnie o ile skacze potencjał podaję niżej, przy jednostkach wspólnych dla wszystkich nacji tj. okrętach (pancernikach i krążownikach).

Piechota

W tej grze piechota to typowe mięcho armatnie, obojętnie czy jest to drużyna strzelców, komandosów czy spadochroniarzy - Piechota | Jednostki | War Leaders Clash of Nations - War Leaders: Clash of Nations - poradnik do gry

W tej grze piechota to typowe mięcho armatnie, obojętnie czy jest to drużyna strzelców, komandosów czy spadochroniarzy. Strzelcy mają lepszy zasięg i większą siłę ognia, za to małą szybkostrzelność (posługują się bowiem karabinami). Reszta (czyli komandosi i spadochroniarze) jest uzbrojona w pistolety maszynowe - mniejszy zasięg i siła ognia, większa szybkostrzelność, lepsze opancerzenie (w przypadku komandosów). Początkowo nie będziemy mieli większego wyboru i zmuszeni będziemy posługiwać się w bitwach większą ilością piechurów.

Taka jest w stanie poradzić sobie nawet z kilkoma słabiej opancerzonymi czołgami, obrzucając je granatami. Potem wystarczy mieć w armii jeden, góra dwa sloty piechurów. Przydadzą się wówczas do obsadzania bunkrów i budynków by przyciągnąć uwagę wroga - ów lubi wtenczas ostrzeliwać chałupę do znudzenia, nawet jeśli wszyscy w środku wyzionęli ducha (bug w wer. 1.0), i można to "zafiksowanie AI" wykorzystać, wykańczają nieprzyjaciela pozostałymi siłami. Poza opisanym przypadkiem piechota nieprzydatna. Każdą dywizję piechoty można "zapgrejdować" do sekcji moździerza, kaemu bądź przeciwpancernej (w koszarach wojska).

Spadochroniarze. Po zrzucie można, wręcz należy ich zakamuflować (staną się widoczni dla wroga dopiero gdy go zaatakują). Nadają się do szybkiego opanowywania punktów zaopatrzenia porozrzucanych na planszach (należy wówczas jak najszybciej przebić się do nich resztą sił lub dosłać wzmocnienia, bo sami długo się nie utrzymają), albo do rajdów na baterie haubic samobieżnych i polowych (głównie), ewentualnie artylerii przeciwlotniczej (lub wrażego generała), które npl trzyma zwykle na tyłach swojej formacji. W tym drugim przypadku nie należy ich zrzucać bezpośrednio na haubice, bo lądują pojedynczo i po kolei zostaną wystrzelani lub spanikują.

Zrzucamy skoczków na tyły, czekamy aż wszyscy wylądują, kamuflujemy i dopiero wtedy wysyłamy do akcji. Spadochroniarzy można także zrzucać zaraz po rozpoczęciu starcia w okolice co bardziej oddalonych mostów z zadaniem utrzymania ich do momentu kiedy nadejdziemy głównymi siłami. Patent ten wykorzystujemy głównie w bitwach defensywnych na dużych mapach i gdy wojska nieprzyjaciela zaczynają grę na drugim brzegu. Przydatność tego rodzaju wojsk dyskusyjna ze względu na duże ogólne koszty posiadania dywizji powietrznodesantowych.

W grze nie można przeprowadzić czystej operacji powietrzno-desantowej, zrzucając na dane pole tylko skoczków - zawsze musi towarzyszyć im uderzenie armii lądowej, której stworzenie pochłania sporą sumkę - Piechota | Jednostki | War Leaders Clash of Nations - War Leaders: Clash of Nations - poradnik do gry

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie