Uncharted 4 Kres Złodzieja: Prolog - solucja, opis przejścia poradnik Uncharted 4: Kres Złodzieja
Ta strona poradnika do gry Uncharted 4 zawiera opis przejścia prologu. Dowiecie się jak atakować wrogów z pokładu łodzi i unikać zderzeń ze skałami.
Ostatnia aktualizacja: 14 stycznia 2022
Na tej stronie poradnika do gry Uncharted 4 Kres Złodzieja możecie znaleźć opis przejścia rozdziału 0 - Prolog. Nasza solucja objaśnia m.in. jak niszczyć wrogie łodzie, jak ostrzeliwać wrogów z sąsiedniego statku oraz jak unikać wpadania na wystające z wody skały.
Prolog rozpoczynasz na łodzi, którą uciekasz w towarzystwie Sama. Płyń w stronę widocznej na horyzoncie dużej wyspy. Początkowo ignoruj atakujące bohaterów mniejsze łodzie. Dopiero po tym jak zaczną się one pojawiać w niewielkiej odległości skręcaj łodzią Nathana w lewo lub w prawo żeby w nie uderzać i w konsekwencji doprowadzać do ich niszczenia.
Po pewnym czasie w okolicy zjawi się nagle większa łódź, która zacznie wystrzeliwać miny w stronę jednostki pływającej okupowanej przez braci Drake'ów. Możesz próbować unikać min oddalając okręt od miejsc, w których zderzą się one z taflą wody. Scenka ta jest jednak odgórnie zaprogramowana i prędzej czy później jedna z min trafi w statek bohaterów w wyniku czego Nathan znajdzie się pod wodą. Wypłyń na powierzchnię i przytrzymaj Kółko żeby uniknąć zderzenia ze zbliżającą się łodzią. Podpłyń do łodzi, na której przebywa Sam i wdrap się na jej pokład.
Musisz teraz ochraniać Sama podczas gdy zajęty on będzie naprawianiem silnika łodzi. Schowaj się za zasłoną i po tym jak obok pojawi się duża łódź rozpocznij ostrzeliwanie członków jej załogi. Wypatruj osobnika z granatnikiem. Jeśli zdoła on oddać strzał i jeden z granatów wyląduje na pokładzie to jak najszybciej oddal się od wybuchowej niespodzianki (nie masz niestety zbyt dużego pola manewru), albowiem Nate nie dysponuje umiejętnością odrzucania granatów. Zastrzelenie przeciwnika z granatnikiem powinno doprowadzić do eksplozji na wrogiej łodzi. W pobliżu wkrótce pojawi się jeszcze kilka mniejszych jednostek, ale nie będą one już stanowiły tak dużego zagrożenia.
Gdy tylko Sam zakomunikuje o przywrócenie sprawności silnika łodzi pobiegnij na mostek kapitański i wznów ucieczkę. W trakcie tej części ucieczki musisz w dalszym ciągu zmierzać w stronę wyspy, ale dodatkowo konieczne okaże się unikanie zderzeń z wystającymi z wody ogromnymi skałami. Po kilku chwilach załączy się kolejna zaprogramowana scena (zderzenie z inną jednostką pływającą), która zakończy dość krótki prolog.