Zadanie 7 | OPIS PRZEJŚCIA poradnik Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
ZADANIE 7: CRIMSON HOOK (Argentyna, godzina 05:00)
Opis zadania: Terroryści opanowali przetwórnię mięsa w mieście Pilar. Wzięli kilku zakładników i grożą, że ich zabiją jeśli wysunięte żądania nie zostaną spełnione. Zadanie teamu Rainbow polega na przedostaniu się do przetwórni, pozbyciu się terrorystów i uratowaniu wszystkich zakładników.
Przeciwnicy: kiepsko zorganizowana grupa terrorystyczna, przeciwnicy wyposażeni są głównie w karabiny AK-47 (około 20-25)
Polecane rozwiązanie: siłowe, ale TYLKO w pomieszczeniach nie przylegających do miejsc, w których są przetrzymywani zakładnicy
Polecana ilość drużyn: dwie
Miejsca, w których należy uważać: zauważ, że wszystkie ważniejsze miejsca są pozbawione światła, korzystaj więc z noktowizora, bo inaczej szybko zginiesz
Którą drużyną dowodzić: nie odgrywa to większego znaczenia ponieważ obie ekipy ratują zakładników wspólnymi siłami
Podpowiedzi odnośnie ukończenia zadania przez drużynę czerwonych :
Misja ta nie jest taka łatwa jak początkowo mogłoby się wydawać. Przeciwników może i nie jest zbyt wielu, ale są przygotowani na atak i przede wszystkim dobrze ukryci. Wszystkie miejsca z zakładnikami są pozbawione światła, bez noktowizora nic więc nie zdziałasz...
Początek misji jest bardzo spokojny i polega właściwie na przedostaniu się do przetwórni. Obie drużyny korzystają z tych samych drzwi, od pewnego momentu się jednak rozdzielają. Po dotarciu do pierwszego zaciemnionego pomieszczenia (na screenie) koniecznie załącz noktowizor. Nikogo tu nie powinieneś jednak spotkać. | |
Prawdziwa akcja zacznie się w tym miejscu. Jeśli gracz czerwonymi to Twojej drużynie przypadnie zaszczyt wrzucenia do sąsiedniego pomieszczeniu granatu dymnego. Gdy tylko się tak stanie rozkaż swym ludziom szturmować pokój. W sumie jest tu trzech terrorystów. Wszyscy stoją niedaleko drzwi, przez które przeszliście tak więc nie powinno być problemów z ich odnalezieniem. | |
Po załatwieniu terrorystów skieruj się na drugi koniec pomieszczenia. Przejdź przez niewielki magazyn z wózkami widłowymi. Spokojnie, nikogo tu nie ma. Ostrożnie wychyl się, aby móc ustrzelić znajdującego się na prawo od drzwi, przez które wyjdziesz przeciwnika. Jeśli wybrałeś domyślny karabin do tej misji to pomóż sobie włączając zoom. | |
Dojdziesz w końcu do podobnego pomieszczenia co wcześniej. W tym jednak przypadku będzie się ono roiło od wrogów. Jest ich tu conajmniej dwóch (może się ich pojawić nawet dwa razy tyle). Na szczęście jeśli powoli będziesz się posuwał do przodu to załatwisz ich bez większych problemów. | |
To jeszcze nie wszystko! Drzwi, przez które musisz wyjść są bardzo często bronione przez co najmniej jednego terrorystę. Może się zdarzyć tak, że przybiegnie słysząc odgłosy walki dochodzące z sąsiedniego pomieszczenia. Uważaj więc żeby za bardzo się nie pośpieszyć! Ponadto w drodze do kolejnego waypointu wpadniesz na jeszcze jednego wroga. | |
Przy widocznej na screenie barierce stoi jeden wróg. Standardowo patrzy on w inną stronę tak więc jeśli jesteś dobry w te klocki to zaskocz go strzelając mu ze snajperki w tył głowy! | |
Dojdziesz w końcu (po przekroczeniu czerwonych drzwi, nikt za nimi nie stoi) do drugiego Go-Code. ZACZEKAJ aż drużyna zielonych zjawi się w wyznaczonym punkcie i ruszajcie do akcji. Przeciwnicy znajdują się na lewo od miejsca, które aktualnie zajmujesz . Jest to jeden lub dwóch terrorystów (w zależności od tego jak bardzo wcześniej hałasowałeś :-)) | |
Po przeprowadzeniu wspólnej akcji dosłownie na chwilę rozdzielisz się z drużyną zielonych. Skieruj się w stronę kolejnych waypointów. Uważaj ponieważ niedaleko błękitnych drzwi może znajdować się pojedynczy terrorysta. Dojdziecie w końcu do Go-Code Charlie. Podejdź do przodu (ŚMIAŁO!), tak aby być przed drzwiami prowadzącymi do najważniejszego pomieszczenia (z zakładnikami). | |
Ponownie zaczekaj aż drużyna zielonych dojdzie do punktu Charlie. Zanim zaczniesz szturmować pomieszczenie KONIECZNIE załóż noktowizor. Wydaj rozkaz do ataku i wbiegnij do środka. Uwaga! Nie polecam korzystać z granatów. Na nic się one nie zdadzą (przeciwnicy są po prostu zbyt daleko). W sumie jest tu trzech terrorystów: jeden przy zakładniku (zabij go w pierwszej kolejności) i dwóch na metalowych kładkach. Przynajmniej jednym z tych przeciwników sam się zajmij, drugiego zabiją prawdopodobnie zieloni. Podejdź do zakładnika i go uwolnij (pójdzie za zielonymi). | |
Musisz się teraz wrócić i to nie o kilka metrów, ale prawie na sam początek przetwórni. Na szczęście ani Twoja drużyna ani zieloni nie wpadną już na żadnych terrorystów. Zatrzymaj się po dotarciu do widocznego na screenie miejsca (tzn. gdy pojawi się informacja o konieczności użycia granatu oślepiającego). | |
Przyszła pora na ostateczne rozstrzygnięcie! Podobnie jak wcześniej, zanim ruszysz do akcji załóż koniecznie noktowizor ponieważ w pomieszczeniu z zakładnikami panują (prawie :-)) egipskie ciemności. Rzuć granat oślepiający, ale tak, aby po odbiciu poleciał możliwie jak najdalej wgłąb pomieszczenia. W tej samej sekundzie wydaj rozkaz do ataku. Zakładnicy są bezpośrednio pilnowani przez dwóch terrorystów. Na szczęście jeśli granat został prawidłowo rzucony to będziesz miał czas na to, aby ich zabić. W momencie, gdy zakładnicy zostaną uwolnieni misja zakończy się sukcesem. |
Maksymalne dopuszczalne straty w ludziach: nie więcej niż dwóch członków drużyny