Koordynacja działań | TAKTYKA poradnik Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
IV. Koordynacja działań
Niezwykle istotną rolę podczas zadań zbiorowych odgrywają w "Raven Shield" tzw. Go-Codes. Są to miejsca, w których dane grupy się zatrzymują, aby zaczekać na kolejne rozkazy. Oczywiście najpierw muszą tam dotrzeć. Informacje o oczekiwaniu na polecenia są w odpowiednich momentach wyświetlane na ekranie, zakładając oczywiście, że i ty kierujesz swoją drużynę zgodnie z tym co zostało ustalone na planie.
W "Raven Shield" można ustalić maksymalnie cztery checkpointy: Alfa, Bravo, Charlie oraz Zulu przy czym nie korzysta się od razu ze wszystkich, jest to uzależnione od stopnia skomplikowania misji.
Całość wygląda tak, że w momencie gdy wszystkie drużyny (włącznie z Twoją) dotrą do wyznaczonych miejsc musisz wydać im rozkaz do prowadzenia dalszych działań. Oczywiście w zależności od tego jak wyglądał plan może to być rozkaz dalszego posuwania się wgłąb kompleksu czy też wyłamania wybranych drzwi i jednoczesnego wpadnięcia do opanowanego przez wrogów pokoju.
Zdecydowanie najczęściej będzie spotykało się ten drugi wariant. Akcje w stylu jednoczesnego wparowania do danego pomieszczenia są nie tylko efektowne, ale i bardzo skuteczne. Dodatkowym ułatwieniem ze strony producentów gry jest zachowanie się terrorystów. Otóż przez około sekundę-dwie nie będą oni mogli zdecydować się do kogo strzelać w pierwszej kolejności! Wykorzystuj to!