Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield - poradnik do gry

Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadanie 14 | OPIS PRZEJŚCIA poradnik Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

ZADANIE 14: WHISPER BLADE (Brazylia, godzina 11:00)

Opis zadania: W Rio De Janeiro ma miejsce parada. Dowództwo postanowiło wykorzystać to, aby spróbować pojmać Alvaro Gutierezzę. Znajduje się on w jednym z kompleksów garaży w mieście. Zadaniem R6 będzie przedostanie się do środka, zabicie wszystkich napotkanych terrorystów i pojmanie Gutierezzy ŻYWCEM.

Przeciwnicy: bezpośrednia ochrona terrorysty - oddziały świetnie wyszkolone i bezbłędnie współpracujące w grupie (w sumie około czterdziestu wrogów)

Polecane rozwiązanie: przez niemal całą misję zdecydowanie siłowe; uważaj jednak podczas szturmowania pomieszczenia, w którym się skrywa Gutierezza, nie może on zginąć; na szczęście sam się podda

Polecana ilość drużyn: dwie

Miejsca, w których należy uważać: większe garaże, które są poprzedane wydaniem Go-Codes; pomieszczenie Gutierezzy (nie strzelaj do niego, powtarzam to tylko dla Twojego dobra :-))

Którą drużyną dowodzić: zieloni mają trochę więcej celów do ustrzelania, czerwoni natomiast muszą zbadać znacznie więcej zakamarków szturmowanego kompleksu

Podpowiedzi odnośnie ukończenia zadania przez drużynę czerwonych :

Misja ta jest stosunkowo ciężka a to dlatego, że Gutierezza dysponuje naprawdę świetnymi oddziałami. Z tak elitarnymi jednostkami nie miałeś jeszcze "zaszczytu" walczyć. Radziłbym więc zachować odpowiednią ostrożność. Istotną rolę odgrywa też ubezpieczanie pozostałych członków zespołu ponieważ wrogowie mają tendencje do atakowania z zaskoczenia. Są na szczęście i tacy, którzy stoją w miejscu i czekają na odstrzał :-)

Nawet początek misji nie jest spokojny - Zadanie 14 - OPIS PRZEJŚCIA - Tom Clancys Rainbow Six 3: Raven Shield - poradnik do gry

Nawet początek misji nie jest spokojny. W kilka chwil od momentu rozdzielenia się z drużyną zielonych (oni pójdą w lewo, Twoja ekipa skieruje się w prawo) wpadniesz na pierwszego wroga. Stoi niedaleko kontenerów ze śmieciami. W moim przypadku pozbyli się go inni członkowie drużyny. Podejdź do drzwi i zaczekaj aż zieloni dotrą do swego Go-Code. Może to trochę potrwać ponieważ czeka ich kilka nieprzyjemnych walk.

Wydaj rozkaz do ataku i sam wbiegnij do środka - Zadanie 14 - OPIS PRZEJŚCIA - Tom Clancys Rainbow Six 3: Raven Shield - poradnik do gry

Wydaj rozkaz do ataku i sam wbiegnij do środka. Uwaga! Wrzucenie granatu nic tu nie da ponieważ wrogowie są po prostu zbyt daleko. Wpadniesz na pojedynczego terrorystę, kiedy jednak dojdziesz do rozwidlenia dróg ostrożnie się wychyl ponieważ w przeciwnym przypadku zginiesz.

Polecam następujące rozwiązanie: rozkaż swoim ludziom, aby pobiegli w prawo a Ty sam odwróć się w przeciwnym kierunku (możesz położyć się na ziemi) i eliminuj widocznych na screenie wrogów - Zadanie 14 - OPIS PRZEJŚCIA - Tom Clancys Rainbow Six 3: Raven Shield - poradnik do gry

Polecam następujące rozwiązanie: rozkaż swoim ludziom, aby pobiegli w prawo a Ty sam odwróć się w przeciwnym kierunku (możesz położyć się na ziemi) i eliminuj widocznych na screenie wrogów. Znajdują się oni na tyłach garażu szturmowanego przez zielonych. Dobrze jest im w ten sposób pomóc, aby zminimalizować ich straty. Uważaj jednak ponieważ pojedynczy wrogowie mogą tu nadbiec. Zanim w ogóle ruszysz dalej upewnij się czy okolica jest czysta.

Posuwaj się dalej - Zadanie 14 - OPIS PRZEJŚCIA - Tom Clancys Rainbow Six 3: Raven Shield - poradnik do gry

Posuwaj się dalej. Początkowo nikogo tu nie znajdziesz. W końcu spotkasz jednak co najmniej dwóch terrorystów. Na jednego wpadniesz od razu, drugi będzie w pomieszczeniu obok. Nie zapominaj przy tym o ubezpieczaniu tyłów, przeciwnicy mogą zaskoczyć Twoją drużynę w niemal każdej chwili.

Tu może być ciężko, mnie złapanie tego screena kosztowało życie członka drużyny - Zadanie 14 - OPIS PRZEJŚCIA - Tom Clancys Rainbow Six 3: Raven Shield - poradnik do gry

Tu może być ciężko, mnie złapanie tego screena kosztowało życie członka drużyny. A zresztą, kogo to by interesowało :-) O wiele ważniejsze jest to żebyś Ty zaatakował ich z zaskoczenia. Sprawdzi się tu na przykład granat, możesz też się ostrożnie wychylać. Uważaj na korytarze po bokach.

Screen prezentuje jedno z cięższych miejsc jakie należy oczyścić w trakcie rozgrywania tego etapu - Zadanie 14 - OPIS PRZEJŚCIA - Tom Clancys Rainbow Six 3: Raven Shield - poradnik do gry

Screen prezentuje jedno z cięższych miejsc jakie należy oczyścić w trakcie rozgrywania tego etapu. Przede wszystkim mam tu na myśli fakt niezbyt dobrego oświetlenia. Niektórych przeciwników ciężko jest ustrzelić. Jeśli nie masz włączonego wspomagania namierzania celów to najlepiej zdaj się na innych członków drużyny wydając im rozkaz do ataku. Będzie tu co najmniej dwóch terrorystów, wszyscy stoją za półkami.

Znajdziesz się w nieco większym garażu - Zadanie 14 - OPIS PRZEJŚCIA - Tom Clancys Rainbow Six 3: Raven Shield - poradnik do gry

Znajdziesz się w nieco większym garażu. Jeśli wszystko pójdzie sprawnie to masz duże szanse na zaskoczenie znajdującego się tu terrorysty, nawet jeśli wcześniej nie zachowywałeś się zbyt cicho. Możesz też być pewny (to tak na wszelki wypadek gdyby się nie pojawiał w ustalonym miejscu :-)), że on tu jest.

Pozbądź się jego kolegi i ruszaj prosto - Zadanie 14 - OPIS PRZEJŚCIA - Tom Clancys Rainbow Six 3: Raven Shield - poradnik do gry

Pozbądź się jego kolegi i ruszaj prosto. Po chwili pojawi się informacja o możliwości zastosowania zasłony dymnej. Wykorzystaj to. Niestety, jeśli wybrałeś domyślne uzbrojenie to nie masz możliwości rzucenia odpowiednim granatem. Rozkaż to innemu członkowi Twojej drużyny. Jako cel wskaż okolice widocznej bramy.

Oto dlaczego należało rozstawić zasłonę dymną - Zadanie 14 - OPIS PRZEJŚCIA - Tom Clancys Rainbow Six 3: Raven Shield - poradnik do gry

Oto dlaczego należało rozstawić zasłonę dymną. Oczywiście nie polecam Ci tak wybiegać. Ja tak zrobiłem tylko po to, aby ukazać na screenie pozycje przeciwników. Oprócz tych dwóch, których widzisz jest tu jeszcze co najmniej jeden aczkolwiek w moim przypadku zdjęli go zieloni.

Ruszaj dalej - Zadanie 14 - OPIS PRZEJŚCIA - Tom Clancys Rainbow Six 3: Raven Shield - poradnik do gry

Ruszaj dalej. Nie zapominaj o zachowaniu odpowiedniej dozy ostrożności. Pomimo tego, że dane pomieszczenie może się wydawać oczyszczone to nigdy nie masz stuprocentowej szansy na to, że na kogoś nie wpadniesz. Po podejściu do widocznych drzwi załóż na nich ładunek i zaczekaj aż do Go-Code Charlie dojdą zieloni. Wysadź ładunek i w tej samej sekundzie wydaj rozkaz szturmowania pomieszczenia.

Wyjątkowo nie ukazałem na screenie położenia najbliższych terrorystów ponieważ zajmą się nimi koledzy z Twojego zespołu oraz zieloni - Zadanie 14 - OPIS PRZEJŚCIA - Tom Clancys Rainbow Six 3: Raven Shield - poradnik do gry

Wyjątkowo nie ukazałem na screenie położenia najbliższych terrorystów ponieważ zajmą się nimi koledzy z Twojego zespołu oraz zieloni. Ty zaś JAK NAJSZYBCIEJ usuń stojących na piętrze snajperów. Miejsce, w którym stoi jeden z nich jest wskazane na zdjęciu. Rzuć tam granat albo trochę się cofnij (ryzykowne!) i strzel mu w głowę. Po skończonej akcji biegnij szybko na piętro i dobij resztę (w sumie jest tu ich czterech-pięciu). Zbliż się do wskazanych drzwi, załóż ładunek i tradycyjnie zaczekaj na zielonych.

Wbiegnij do środka jednakże, NA LITOŚĆ BOSKĄ, nie strzelaj do znajdującej się tu osoby ponieważ jest to Gutierezza - Zadanie 14 - OPIS PRZEJŚCIA - Tom Clancys Rainbow Six 3: Raven Shield - poradnik do gry

Wbiegnij do środka jednakże, NA LITOŚĆ BOSKĄ, nie strzelaj do znajdującej się tu osoby ponieważ jest to Gutierezza. Bardzo łatwo jest się pomylić ponieważ wspomaganie celowania automatycznie go namierza. Wystarczy, że się do niego zbliżysz a ten od razu się podda.

Maksymalne dopuszczalne straty w ludziach: nie więcej niż dwóch członków drużyny