Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Thief Simulator - poradnik do gry

Thief Simulator - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Które przedmioty warto ze sobą nosić w Thief Simulator Thief Simulator poradnik i porady

Ostatnia aktualizacja: 28 listopada 2018

Gra Thief Simulator oddaje do dyspozycji gracza kilkanaście różnorakich przedmiotów, z których skorzystać można w trakcie włamania. Każdy z nich przydaje się do innej czynności, odblokowuje się je także stopniowo, wraz z postępami w grze. To, które z nich warto ze sobą nosić, a które lepiej zostawić w skrytce, znajdziesz opisane w tym właśnie rozdziale.

Jako iż Thief Simulator narzuca na postać limit udźwigu (który da się, rzecz jasna, powiększać inwestując w odpowiednie zdolności specjalne), trzeba liczyć się z tym, że nie można brać ze sobą na misję wszystkich przedmiotów - w przeciwnym wypadku nie będziesz mieć wystarczająco miejsca na potencjalne łupy. Warto więc podzielić dostępne przedmioty na 3 grupy - niezbędne, sytuacyjne i niepotrzebne.

W grze dostępnych jest kilkanaście przedmiotów, które wykorzystać można podczas włamań. - Które przedmioty warto ze sobą nosić w Thief Simulator - Thief Simulator - poradnik do gry
W grze dostępnych jest kilkanaście przedmiotów, które wykorzystać można podczas włamań.

Przedmioty niezbędne

Przedmioty niezbędne w Thief Simulator to te, bez których ciężko obejść się podczas włamania. Do tej grupy zaliczają się:

  1. Prosty wytrych (DIY Lockpick) - wytrych służący do otwierania najprostszych zamków. W początkowych domach wykorzystywany jest do zabezpieczania głównych wejść, potem pojawia się w drzwiach do pojedynczych pomieszczeń.
  2. Wytrych (Lockpick) - lepsza wersja wytrychu, który służy do otwierania bardziej skomplikowanych zamków. Przez większą część gry trafiać będziesz na tego typu zamki, warto jest więc zawsze mieć go ze sobą.
  3. Automatyczny wytrych (Mini Electric Lockpick) - elektryczny wytrych, który odblokowuje się po kilku godzinach gry. Z powodzeniem zastępuje zwykły wytrych, pozwala na ciche i automatyczne otwieranie zamków.
  4. Narzędzia do otwierania sejfów (Safecracking Tools) - narzędzia, dzięki którym otworzysz ukryte w domach sejfy. Te pojawiają się już po kilku godzinach gry, a wewnątrz nich często znajdziesz bardzo cenne przedmioty, bądź takie, które wymagane są do ukończenia misji.
  5. Lornetka (Binoculars) - Lornetkę odblokowuje się dość późno, jest jednak bardzo przydatna. Nie tylko pozwala sprawdzić, z bezpiecznej odległości, rozkład dnia domowników, lecz także narzędzia, które wymagane będą do otwarcia danego zabezpieczenia. Idealny przedmiot do planowania włamania.
  6. Nóż do szkła (Glass Knife) - specjalny nóż, dzięki któremu można wyciąć w szybie okna dziurę, by następnie je otworzyć. Przydaje się to od momentu, gdy okna chronione są przez alarm - wybicie ich łomem aktywuje alarm, wycięcie dziury przy pomocy noża już jednak nie. Pamiętaj jednak, iż nie da się wyciąć dziury w szybie, na której założona jest roleta ochronna.
  7. PDA Hakera (Hacking PDA) - przedmiot dzięki któremu będziesz w stanie otworzyć rolety zabezpieczające okna, dzięki czemu będzie można ulotnić się przez nie w razie konieczności. Przedmiot działa jednak jedynie od wewnątrz - nie da się otworzyć rolet stojąc na zewnątrz domu.
  8. Laptop Hakera (Hacking Laptop) - bardziej zaawansowana wersja PDA Hakera. Pozwala otwierać rolety z zewnątrz - wystarczy tylko zbliżyć się do rolety i aktywować urządzenie, by zdjąć zabezpieczenie.

Przedmioty sytuacyjne

Przedmioty sytuacyjne to te, które przydają się podczas skoków, jednak czasami da się bez nich obejść, bądź nie będzie się z nich dało skorzystać. Do tej grupy zaliczają się:

  1. Łom (Crowbar) - przedmiot, który przydaje się, by niszczyć uszkodzone płoty i dostawać się do wnętrza posiadłości. Przedmiot ten użyteczny jest tylko w kilku miejscach, a po kilku godzinach gry, gdy odblokujesz dostęp do lepszych wytrychów i możliwości wspinania się, stanie się znacznie mniej użyteczny.
  2. Rękawice do wspinania (Climbing Gloves) - rękawice, które umożliwiają postaci wspinanie się po lianach. Dzięki temu będziesz w stanie dostać się na piętro czy przejść przez ogrodzenie. Przedmiot przydaje się jednak tylko w kilku lokacjach - nie warto zajmować nim ekwipunku tam, gdzie nie można się wspiąć.
  3. Elektryczny pick gun (Car Lock Pick Gun) - przedmiot, dzięki któremu otworzysz drzwi zamkniętego samochodu, który nie został wyposażony w alarm.
  4. Złodziej Sygnału Kluczyka (Car key signal cloner) - bardziej zaawansowana wersja poprzedniego przedmiotu. Wystarczy zbliżyć się do samochodu wyposażonego w alarm, aktywować urządzenie i po kilku chwilach wyłączyć ów alarm. Potem wystarczy tylko otworzyć drzwi i zwinąć samochód. Tak jak poprzedni przedmiot, przydaje się wyłącznie podczas kradzieży samochodów.
  5. Mikro Kamera (Micro Camera) - przedmiot dzięki któremu będziesz w stanie poznać rozkład dnia domowników, poprzez umieszczenie go w skrzynce na listy i odczekanie 24 godzin. Przedmiot przydaje się jednak tylko wtedy, gdy jeszcze nie masz zarejestrowanego rozkładu dnia domowników i jeśli przed domem stoi skrzynka na listy.
  6. Noktowizor (Nightvision Goggles) - noktowizor przydaje się w momencie, gdy jesteś w budynku, a na oknach aktywowały się rolety ochronne, przez co w pomieszczeniu zrobiło się bardzo ciemno. Dzięki temu nie trzeba zdradzać swojej pozycji przy pomocy latarki.

Przedmioty niepotrzebne podczas rabunku

W grze Thief Simulator są także przedmioty, które są zbędne podczas dokonywania włamania. Do tej grupy zaliczają się:

  1. Narzędzia do hackowania (Hacking Tools) - sprzęt dzięki któremu zdejmiesz zabezpieczenia z części elektroniki, takiej jak laptopy czy dyski twarde. Zabezpieczonych urządzeń i nośników nie będziesz w stanie sprzedać w lombardzie. Przedmiot ten wykorzystuje się przy odpowiedniej stacji, w domu - nie ma sensu taszczyć ich ze sobą na misje.
  2. Narzędzia Jubilerskie (Jewerly Tools) - narzędzia służące do rozbierania biżuterii na elementy. Umożliwia to sprzedaż elementów za cenę wyższą, niż podczas upłynniania całej biżuterii. Przedmiot ten wykorzystuje się przy odpowiedniej stacji, w domu - nie ma sensu taszczyć ich ze sobą na misje.