Jak zdobyć ocenę S za kradzież w Thief Simulator Thief Simulator poradnik i porady
Ostatnia aktualizacja: 28 listopada 2018
Istotą gry Thief Simulator jest, rzecz jasna, kradzież. Warto to jednak robić w odpowiedni sposób, czyli tak, by nikt nie zauważył Twojego występku - w ten sposób, prócz satysfakcji, otrzymasz za skok lepszą ocenę, a co za tym idzie znacznie większą ilość punktów doświadczenia. Co zrobić, by otrzymać ocenę S za kradzież? Dowiesz się tego z niniejszego rozdziału.
Ocenę S otrzymasz, jeśli podczas włamania, kradzieży i wreszcie ucieczki nie zostaniesz przez nikogo zauważony. Na końcową ocenę wpływ mają więc następujące rzeczy:
- Wykrycie przez przechodnia. Gdy przechodzień zobaczy cię na terenie domu, bądź podczas przenoszenia dużego przedmiotu (telewizor, obraz, kuchenka mikrofalowa, itp.), natychmiast wezwie policję, co automatycznie zbiję końcową ocenę do B.
- Zauważenie przez przechodnia niepokojącej rzeczy. Jako niepokojącą rzecz przechodzień rozumieć może dziwnie zaparkowane auto (np. na środku drogi, przy domu - ogólnie rzecz ujmując po za miejscem parkingowym), bądź postać gracza poruszającą się w nietypowy sposób, jak podczas skradania. Większość tego typu akcji nie zakończy się wezwaniem policji, zaniżyć może jednak końcową ocenę. Pamiętaj, iż bieg sprintem obok przechodnia nie zbudzi podejrzeń.
- Wykrycie przez domownika. Jeśli podczas plądrowania czyjegoś domu, zostaniesz zauważony przez jednego z domowników, natychmiast wezwie on policję, zbijając ocenę do poziomu B.
Reasumując, w Thief Simulator by zdobyć ocenę S za kradzież, trzeba po prostu kraść w taki sposób, by nie dać się zauważyć. Cały proces opisany został szczegółowo w rozdziale "Jak kraść, by nie dać się złapać?".