Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Thief Simulator - poradnik do gry

Thief Simulator - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

206 - The Washingtons - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator Thief Simulator poradnik i porady

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

206 - The Washingtons to kolejny dom w nowej dzielnicy w grze Thief Simulator. Dom najeżony jest systemami antywłamaniowymi - kamerami, alarmem na oknach i roletami, które automatycznie zamykają się, gdy aktywuje się alarm. Jest to budynek parterowy, wewnątrz którego znajduje się dwójka domowników.

Przedmioty, które można tutaj ukraść

W tej lokalizacji ukraść możesz następujące przedmioty:

  1. Wazon (Vase);
  2. Trofeum (Tear trophy);
  3. Dzbanek na herbatę (Teapot);
  4. Rondel (Saucepan);
  5. Antyczny dzbanek (Antique pot);
  6. Antyczny zegar (Antique clock);
  7. Gitara Washman (Washman Guitar);
  8. Słuchawki (Headset);
  9. Dysk twardy (HDD) kilka sztuk;

Uwaga - pamiętaj, iż niektóre przedmioty mogą się tutaj powtórzyć kilkukrotnie.

Rozkład dnia domowników

W tej lokalizacji znajdziesz dwóch domowników. Ich rozkład dnia wygląda następująco:

  1. Domownik 1 - nieobecny od 23:00 do 4:00.
  2. Domownik 2 - nieobecny od 13:00 do 16:00.

Przydatne narzędzia

Podczas rabowania tego domu wykorzystać możesz następujące narzędzia:

  1. Automatyczny wytrych (Mini Electric Lockpick) - do otwarcia głównego wejścia i drzwi wewnątrz domu.
  2. Narzędzia do otwierania sejfów (Safecracking Tools) - do otwarcia jednego sejfu w garażu domu.
  3. Łom (Crowbar) - wymagany podczas misji wymagających niszczenia przedmiotów (jak toalety czy talerze).
  4. PDA Hakera (Hacker PDA) / Laptop Hakera (Hacker Laptop) - wymagane, by otworzyć rolety na oknach.
  5. Nóż do szkła (Glass Knife) - by otworzyć okna na parterze bez aktywowania alarmu.

Uwaga - rolety zabezpieczające okna aktywują się o 21:00 i otwierają się o 7:00. Aktywują się także automatycznie, gdy właczy się alarm.