Ognisko sygnałowe w kosmosie | Solucja The Outer Worlds The Outer Worlds poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 18 listopada 2019
Ognisko sygnałowe w kosmosie (Signal Point in Space) to zadanie powiązane ze ścieżką fabularną Halcyonu. Jest ono analogiczne do zadania Radio Wolny Monarch i polega na uciszeniu sygnałów emitowanych przez planetę. Poniższa strona poradnika do The Outer Worlds zawiera opis przejścia tego zadania.
Lista zadań
- Spotkaj się z kontaktem Sophii w Gwiezdnej Zatoce;
- Zbadaj sprawę Międzyplanetarnego Nadawcy na Diabelskim Szczycie;
- Przerwij audycje MGG i Ikonoklastów;
- Wróć do Hirama;
- Uruchom wieżę;
- Wróć do Sophii.
Opis przejścia
Twoim pierwszym celem będzie udanie się do Gwiezdnej Zatoki i zlokalizowanie Everetta Gilla. Musisz z nim porozmawiać, aby zostać skierowanym Nyoki.
Nyokę znajdziesz w Klubie Jachtowym. Porozmawiaj z nią - zgodzi się zdradzić informacje, jeśli przyniesiesz jej kofenoid. Zdobędziesz go w ramach zadania pobocznego Pasja w pigułce.
Po spełnieniu prośby kobiety, zdradzi ci ona miejsce, gdzie znajduje się handlarz informacjami oraz dołączy do twojej drużyny. Twoim następnym celem, będzie więc dostanie się na Diabelski Szczyt. Droga ta jest długa i wypełniona różnego rodzaju przeszkodami. Na początku problem będą stanowić maruderzy. W okolicy punku docelowego natomiast trudności zacznie sprawiać lokalna fauna.
Do dotarciu na Diabelski Szczyt okaże się, że okolicę opanowali maruderzy. Najpierw będziesz musiał przebić się do stacji. W tym czasie musisz szczególnie uważać na snajperów.
Po wejściu do wnętrza Stacji Diabelski Szczyt będziesz musiał walczyć z kolejną grupą maruderów. Zlokalizuj interkom znajdujący się na tym poziomie i porozmawiaj z handlarzem. W ten sposób odblokowana zostanie winda, która zabierze cię na inny poziom kompleksu.
Tam również natrafisz na maruderów. Możesz zlikwidować ich wszystkich lub uciec się do podstępu - w jednej z sal znajduje się terminal. Z jego poziomu możesz uruchomić alarm pożarowy, który przepędzi przeciwników. Dostanie się do niego będzie jednak wymagać odpowiednio rozwiniętej zdolności hakowania.
Po pozbyciu się zagrożenia będziesz mógł porozmawiać z handlarzem informacjami. Możesz poprowadzić całość pokojowo i nakłonić go do współpracy z radą lub po prostu go zabić. Abu zatrzymać nadawanie sygnałów, musisz nakłonić do tego dwie frakcje - Ikonoklastów i MGG do zaprzestania nadawania. W tym celu będziesz musiał zrealizować cztery zadania fakcji:
Każde z wymienionych powyżej zadań, zostało opisane w osobnych rozdziałach poradnika.
Po uporaniu się z obiema grupami będziesz mógł wrócić do Hirama na Diabelskim Szczycie. Jego ostatnią prośbą, będzie ponowne uruchomienie przekaźnika. Wyjdź na dach i pociągnij za dźwignię.
Na koniec wróć do Akande i zamelduj jej o wykonaniu zadania.