Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Outer Worlds - poradnik do gry

The Outer Worlds - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Co przechowane, nie zapomniane The Outer Worlds poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 22 listopada 2019

Co przechowane, nie zapomniane (Kept Secret But Not Forgotten) jest głównym zadaniem fabularnym, do którego prowadzą obie ścieżki - Phineasa oraz Halcyonu. W czasie jego trwania będziesz musiał podjąć decyzję, po której stronie konfliktu stanąć. Poniższa strona poradnika do The Outer Worlds zawiera opis przejścia tego questa.

Lista zadań

  1. Poleć do Nadziei;
  2. Przywróć zasilanie napędu silnikowego Nadziei;
  3. Podłącz ADA do systemów łączności Nadziei;
  4. Wykonaj skok Nadzieją;
  5. Wróć na swój statek (ścieżka Halcyonu)
  6. Udaj się do laboratorium Phineasa (ścieżka Phineasa)

Opis przejścia

Zadanie to zostanie aktywowane, jeśli ukończyłeś jedno z dwóch (lub oba) zadań - Fundacja albo Miasto i Gwiazdy. W obu przypadkach będziesz musiał udać się na Nadzieję. Różnica polega na tym, że każda ze stron, chce przenieść okręt w inne miejsce - Phineas na Terra 2, a Rada na Tautarus.

Gdy tylko wysiądziesz na statku, udaj się w kierunku terminalu znajdującego się nieopodal - Co przechowane, nie zapomniane - The Outer Worlds - poradnik do gry

Gdy tylko wysiądziesz na statku, udaj się w kierunku terminalu znajdującego się nieopodal. Z jego poziomu zresetujesz systemy Nadziei. Następnie skieruj się w kierunku Duncana. Przekonaj go, by otworzył on skrytkę, w której znajduje się karta z identyfikatorem UDL. Jeśli ci się to nie uda, możesz także obejść pomieszczenie i korzystając ze zdolności do otwierania zamków, włamać się do środka.

Następnie wejdź na teren strzeżony - Co przechowane, nie zapomniane - The Outer Worlds - poradnik do gry

Następnie wejdź na teren strzeżony. Skręć w korytarz znajdujący się po lewej stronie hali. Następnie po przejściu przez drzwi ponownie skręć w lewo. Dojdziesz do sali z terminalem, z poziomu którego możesz nawiązać połączenie z Zawodnym. W tym samym pokoju na stole znajdziesz także klucz na mostek, który pozwoli ci przejść dalej.

Po wyjściu z sali, idź na wprost. W ten sposób dotrzesz do windy, która doprowadzi cię na mostek. Stamtąd będziesz mógł dokonać przeskoku. Jest to moment, w którym podejmiesz decyzję, po której stronie konfliktu chcesz stanąć. Jeśli popierasz Phineasa to Nadzieja musi trafić na Terra 2, jeśli natomiast chcesz poprzeć Radę to musisz się przenieść na Tartarus. W zależności od wyboru zadanie potoczy się w inny sposób.

Przeskok na Tartarus

Jeśli zdecydowałeś się przeskoczyć na Tartarus to twoim zadaniem będzie powrót na Zawodnego. Tam porozmawiasz z przewodniczącym Rockwellem, a zadanie zakończy się.

Przeskok na Terra 2

Gdy zdecydowałeś się stanąć po stronie Phineasa, to naukowiec zostanie pojmany - Co przechowane, nie zapomniane - The Outer Worlds - poradnik do gry

Gdy zdecydowałeś się stanąć po stronie Phineasa, to naukowiec zostanie pojmany. Udaj się do jego laboratorium. Wejdź do pomieszczenia, w którym zazwyczaj znajdował się naukowiec znajdziesz tam zabezpieczony terminal. Przeszukaj leżące na stole ciało świni, a znajdziesz hasło do komputera.

Następnie z poziomu terminala otwórz skrytkę znajdującą się w sypialni Phineasa - Co przechowane, nie zapomniane - The Outer Worlds - poradnik do gry

Następnie z poziomu terminala otwórz skrytkę znajdującą się w sypialni Phineasa. Znajdziesz w niej klucz nawigacyjny na Tartarus. Teraz będziesz mógł polecieć na planetę, a zadanie zakończy się.