Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Outer Worlds - poradnik do gry

The Outer Worlds - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Długie jutro | Misja poboczna w The Outer Worlds The Outer Worlds poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 29 października 2019

Jednym z zadań pobocznych, jakie możesz wykonać w czasie swojego pobytu na Nadbrzeżu, jest Długie jutro (The Long Tomorrow). Powiązane jest ono z poszukiwaniami eksperymentalnego leku. Na tej stronie poradnika do The Outer Worlds znajdziesz opis przejścia tego questa.

Lista zadań

  • Odzyskaj lekarstwo;
  • Zwróć lekarstwo.

Opis przejścia

W jednym z domów na Nadbrzeżu napotkasz Martina Abernathyego - Długie jutro | Misja poboczna w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

W jednym z domów na Nadbrzeżu napotkasz Martina Abernathy'ego. Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że cierpi na śmiertelną chorobę. Mężczyzna poprosi cię o odnalezienie eksperymentalnego leku, który jest w stanie mu pomóc. Poznasz także jego lokalizację - centrum kultury. Po upuszczeniu mieszkania, możesz porozmawiać także z Esther Blaine. Podobnie jak Martin, chce ona pozyskać lek.

Udaj się do wskazanego miejsca - Długie jutro | Misja poboczna w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Udaj się do wskazanego miejsca. Niestety jest ono opanowane przez grupę maruderów - część grupy znajduje się wokół budynku, reszta natomiast przebywa w głównym hallu. Uporaj się z nimi, a następnie przeszukaj maruderów, znajdujących się w środku. Jeden z nich będzie w posiadaniu klucza do ambulatorium, który umożliwi ci dostanie się do leku. Następnie udaj się w kierunku zamkniętych drzwi. Otwórz je i weź eksperymentalną antrocylinę.

Na koniec wróć na Nadbrzeże i zdecyduj komu chcesz oddać lek - Martinowi czy Esther - Długie jutro | Misja poboczna w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Na koniec wróć na Nadbrzeże i zdecyduj komu chcesz oddać lek - Martinowi czy Esther.