Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Outer Worlds - poradnik do gry

The Outer Worlds - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dzieło Herricka | Misja poboczna w The Outer Worlds The Outer Worlds poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 22 listopada 2019

W czasie zadania Dzieła Herricka (Herrick's Handiwork) będziesz musiał nakłonić Caleba do powrotu pracy. Na tej stronie poradnika do The Outer Worlds zawiera znajdziesz opis przejścia tego zadania.

Lista zadań

  1. Nakłoń Caleba do powrotu do pracy;
  2. Wróć do Velmy;
  3. Poinformuj Caleba, że Velma jest skłonna podjąć rozmowy.

Opis przejścia

Zadanie to aktywuje się podczas rozmowy z Velmą w magazynie w Gwiezdnej Zatoce. Dowiesz się wówczas, że jeden z pracowników przestał przychodzić do pracy.

Poszukiwanego - Caleba - znajdziesz na piętrze Klubu Jachtowego - Dzieło Herricka | Misja poboczna w The Outer Worlds - The Outer Worlds - poradnik do gry

Poszukiwanego - Caleba - znajdziesz na piętrze Klubu Jachtowego. Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że nie wróci do pracy, dopóki nie otrzyma podwyżki. Istnieją trzy opcje na ukończenie tego zadania.

Zaliczenie zadania Tajemniczy Ludzie

Jeśli ukończyłeś zadanie Tajemniczy ludzie skieruj się od razu do Velmy. Jeśli masz odpowiednio rozwiniętą zdolność perswazji to możesz wykorzystać historię Barrisa, by skłonić kobietę do negocjacji.

Skłonienie Velmy do negocjacji

Po rozmowie z skieruj się do fabryki. Na piętrze znajdziesz terminal zawierający dowody na defraudację funduszy przez Velmę (odblokowanie ich wymaga odpowiednio rozwiniętej zdolności hakowania). Porozmawiaj z nią i wykorzystać zdolności perswazji lub zastraszenia oraz zdobyte informacje by skłonić ją do negocjacji.

Okłamanie Caleba

Jeśli posiadasz odpowiednio rozwiniętą zdolność kłamstwa, to możesz powiedzieć Calebowi, że Velma zostanie zwolniona, jeśli wróci on do pracy. Wówczas bez oporów zgodzić się ponownie objąć swoje stanowisko.

Na koniec wróć do Velmy i poinformuj ją o zażegnaniu kryzysu.