Nowy wspaniały świat | Solucja The Outer Worlds The Outer Worlds poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 22 listopada 2019
Nowy wspaniały świat (Brave New World) jest ostatnim zadanym z głównego wątku fabularnego. W czasie jego trwania rozstrzygnie się los układu. Ta strona poradnika do The Outer Worlds zawiera opis przejścia tego questa.
Lista zadań
- Zmierz się z Phineasem lub Sophią;
Opis przejścia
Uwaga: Nienależnie od tego, którą drogę obrałeś samo przejścia zadania będzie odbywać się na tych samych zasadach. Staniesz jedynie do walki z inną grupą, a na koniec będziesz musiał skonfrontować się z inną osobą - Sophią lub Pineasem.
Gdy tylko wylądujesz na Tartarusie zostaniesz zaczepiony przez tamtejszych strażników. Możesz przekonać swojego rozmówcę, by przekazał ci kartę z identyfikatorem. Wówczas będziesz w stanie poruszać się po obiekcie bez przeszkód.
Gdy opuścisz statek, będziesz musiał skierować się w stronę windy. Jeśli pomogłeś Junlei na Pionierze, to pojawi się ona w dokach i pomoże w szturmie.
Następnie będziesz musiał przejść przez znacznych rozmiarów halę. Twoim celem są drzwi na piętrze, znajdujące się po drugiej stronie hali. Prowadzą one bowiem do labiryntu.
Gdy uda ci się przedrzeć do labiryntu, będziesz musiał przebijać się przez kolejne poziomy, tak by dotrzeć do windy. W tym miejscu otrzymasz wsparcie od stronnictwa, które poparłeś na Monarch. Na jednym z poziomów będziesz musiał przejść przez zamknięte drzwi. Będziesz mógł je odblokować za pomocą terminalu znajdującego się obok. W zależności od obranej strony konfliktu w środku natrafisz na:
- Ścieżka Halcyonu - ciało przewodniczącego Rockwella;
- Ścieżka Phineasa - przewodniczącego Rockwella, z którym będziesz mógł porozmawiać lub go zabić.
Ostatnia widna doprowadzi cię natomiast do twojego głównego przeciwnika - Sophii lub Phineasa. Tam odbędziesz rozmowę z głównym protagonistom. W czasie rozmowy możesz przekonać ich, by się poddali. Jeśli jednak ci się to nie uda, to będziesz musiał stanąć z nimi do walki.
Wala z R.A.M
Twoim oponentem w ostatniej walce będzie robot R.A.M. Jest to potężna i wytrzymała maszyny uzbrojona w tarcze. Jej słabym punktem jest bateria wystająca z pleców. Będziesz więc musiał stale atakować go z flanki. Aby to sobie ułatwić wykorzystaj towarzyszy do odwrócenia jego uwagi. Musisz jednak uważać ja przeprowadzane przez niego szarże - mogą one bardzo szybko wyeliminować twoją drużynę.