Sedge Marsh | Opis przejścia - Dzień pierwszy | The Lost Crown poradnik The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Sedge Marsh
Zaczynamy jak zwykle od filmowego intra, po którym można poczuć lekki niepokój. A gdy możemy już sterować naszym uciekinierem - Nigelem Danversem - zacznij od przejrzenia dokumentów w inwentarzu. Potem czas na rozmowę z konduktorem. Potem udaj się na peron i przyjrzyj plakatom - dowiesz się z nich o mieście Saxton. Rzuć też okiem na beczki.
Wróć do konduktora i skieruj się przejściem w lewo. Niestety, Nigel obawia się iść tamtędy. Wróć do miłego pracownika kolei - przeszedł głąb peronu - i zapytaj o ścieżkę. Dowiesz się, że prowadzi do miasteczka i... konduktor powie coś dziwnego, jednak szybko zmieni temat i poprosi Cię o zwrot portfela młodej damie, która jechała tym samym pociągiem.
Z dokumentów dowiesz się, że nazywa się ona Lucy Reubans. Idź ścieżką, a zaprowadzi Cię ona do bagien. Na mostku skręć w lewo. Teraz nastąpi krótka animacja. Potem przyjrzyj się zniszczonemu mostkowi po lewej i zawróć. Idź w prawo, po drodze obejrzawszy mapę. Zagadaj mężczyznę - niezbyt rozmowny. Miń go i idź w prawo.
Zwróć uwagę na leżący na ziemi fragment tabliczki . Weź go. Wróć i idź ścieżką na górze. Tu przyjrzyj się kamieniowi z symbolem. Idź w lewo (dwa razy), a dotrzesz do wieży. Leży za nią drugi fragment tabliczki .
Idź stąd w prawo - przed wejściem wisi trzeci fragment tabliczki . Kliknij na niego, a zobaczysz, że brakuje jednego elementu, by stworzyć cały napis. Skieruj się na prawo od jaskini, tam leży ostatni kawałek. Wróć z nim i zamontuj wszystkie elementy w należytym porządku.
Wejdź w mroczną czeluść. W grocie rzuć okiem na gazetę . Spójrz na ścienny malunek przedstawiający morskiego potwora - po lewej. Koło niego jest przejście w lewo - użyj go. Staniesz przed kratą. Przyjrzy się zwisającej stronie gazety, a potem zajrzyj do wnętrza (kliknij na górną część kraty).
Wróć do groty i opuść ją wyjściem na plażę. Rzuć okiem na opuszczony dom. Nie możesz na razie podejść do bawiącego się chłopca, lecz możesz iść w lewo. Tu porozmawiaj ze spacerowiczką - pytaj ja najpierw o wybrzeże, a potem przedstaw się. Od tego momentu możesz poczuć się dość dziwnie. Wykorzystaj wszystkie tematy rozmowy.
Wróć pod opuszczony dom. Chłopiec zniknął. Przejdź w prawo. Znajdziesz się na plaży. Stąd trzykrotnie idź w lewo, po drodze oglądając kraby na łodziach. Staniesz przed grotą. Niestety, Nigel odmówi wejścia w głąb. Cofnij się zatem w prawo i wyjdź schodami.