Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Saxton II | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown poradnik The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Saxton II

1 - Saxton II | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Teraz wizyta w sklepie z antykami - Saxton II | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Teraz wizyta w sklepie z antykami. Nazwisko na obrotowym szyldzie już Ci coś mówi, prawda? Pooglądaj co się da i przejdź w prawo. Potem prosto i przed rozmową z dziwakiem Gruelem obejrzyj inne dostępne przedmioty. Zauważ leżącą na blacie książkę z trzema koronami na okładce. Możesz ją zabrać, gdy antykwariusz zasłoni twarz laleczką. Wyjdź na ulicę i przejrzyj książkę. Oj, ma ona zamek. Kto może pomóc? Zapewne Bob. Idziemy zatem do niego. Zgodzi się zrobić to nieco później.

2 - Saxton II | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Gdy wyjdziesz, zobaczysz kota - Saxton II | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie