Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown poradnik The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Saxton

1 - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Po przebudzeniu sprawdź sprzęt - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Po przebudzeniu sprawdź sprzęt. Ech, ktoś podprowadził miernik i dyktafon, ale za to aparat wykonał zdjęcie. Zejdź do salonu i zapoznaj się z anonimem . Przejrzyj gazetę - piszą tam o Twojej nocnej wizycie. Teraz idź do łazienki - o, w wannie leży miernik. Zajrzyj do kuchni - a tu w szufladzie dyktafon. Ktoś robi z Ciebie wariata?

2 - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Wychodząc z domu napotkasz Nanny Noah - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Wychodząc z domu napotkasz Nanny Noah. Zagadaj ją - dowiesz się, że Lucy poszła do wieży. Udaj się w tamto miejsce. Musisz przejść przez jaskinię, gdzie na początku złożyłeś tabliczkę. Gdy zobaczysz Lucy i Alexa, przejdź w lewo i kliknij na latarni, aby ich podsłuchać.

3 - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Powróć do miasta, gdzie napotkasz znów Nanny - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Powróć do miasta, gdzie napotkasz znów Nanny. Porozmawiaj z nią, a potem odwiedź "Celtic Corner". Jak się dowiesz, kot właściciela zaginął. Następnie wrzuć zdjęcia czapli i żaby do pudełka (po lewej stronie ekranu). Otwórz znaną Ci książkę z symbolami i użyj zdjęcia symbolu z "Drzewa Kruków" na ilustracji. Wyjdź i idź w prawo, aż znajdziesz się na łące z fioletowymi kwiatami. Pstryknij im fotkę, potem wróć do karmiącej gęsi Nanny i pokaż zdjęcie. W zamian za identyfikację musisz jej pomóc.

4 - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Przeczytaj podpowiedź - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Przeczytaj podpowiedź . Idź na stację, podnieś mapę i porozmawiaj z zawiadowcą. Zauważ, że obrazki na ścianie na wprost wejścia są przesunięte. Za jednym znajduje się druga podpowiedź . Idź do muzeum, pogadaj z Ooglem i obejrzyj gabloty z motylami. Masz tam trzecią podpowiedź oraz kawałek drutu .

5 - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Nagle miernik zaczyna wykazywać dużą aktywność - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Nagle miernik zaczyna wykazywać dużą aktywność. Źródło: teleskop . Przyjrzyj się kamerze . Stojąc pod nią, zrób zdjęcie sali. Spójrz na kamerę ponownie i użyj na niej drutu oraz dopiero co zrobionego zdjęcia. Teraz zabierz teleskop i wyjdź na zewnątrz. Spróbuj użyć przedmiotu - zaciął się. Kto go naprawi? Oczywiście Bob Tawny. Idąc do niego, kup przysmak dla prosiaka i nakarm zwierzę przed rozmową z właścicielem.

6 - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Idź do słupa z datą 1911 - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Idź do słupa z datą 1911. Spotkasz tu Lucy, która da Ci walkie-talkie . Zauważ, że na beczce leży karteczka. To czwarta podpowiedź . Udaj się do "Celtic Corner" i przyjrzyj figurce węża . Tu znajdziesz kolejną.

7 - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Wypadłoby iść do jaskiń - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Wypadłoby iść do jaskiń. Zejdź po schodach i wejdź do nich - wiatr przywieje karteczkę z ostatnią(?) wskazówką. By poruszać się dalej, użyj kamery. Skieruj się tam, gdzie widziałeś ducha w snopie światła. Gdy spytasz, czy jesteś tu sam, duch ukaże się. Zwróć uwagę, że możesz przyjrzeć się teraz kamieniom po lewej. Połóż na nich zdjęcie fioletowych kwiatów i słuchaj uważnie. Zrób zdjęcie symbolowi, który się ukaże i wracaj na plażę. Po drodze podnieś ostatnią wskazówkę.

8 - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
A gdzież to wybiera się profesor - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

A gdzież to wybiera się profesor? Idź za nim. W prawo, do jaskini, a gdy przeciśniesz się, dalej w prawo i w dół. Potem za profesorem, aż w końcu odkryjesz jego stanowisko pracy. Spytaj o instrument, którym się posługuje. Odpowiedz "teodolit ". Po rozmowie na wszystkie tematy cofnij się o lokację i skręć w prawo. Rzuć okiem na skrzynię z rybami .

9 - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Idź w prawo i skieruj się do kotwicy - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Idź w prawo i skieruj się do kotwicy. Tam przybliż widok w kącie. Klikaj na śmieciach , póki nie wydobędziesz z pod nich rączki . Cofnij się o lokację, idź do góry i w prawo. To spójrz na dolną część dzwonu ratunkowego i użyj na nim rączki .

10 - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Teraz idź ścieżką w lewo (u góry) i w prawo (także u góry) - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Teraz idź ścieżką w lewo (u góry) i w prawo (także u góry). Nigela nawiedzi dziwna wizja. Przejdź po tym w Leo i porozmawiaj z Hardacrem. Idź do lokacji z jego sprzętem (cały czas w lewo). Użyj teodolitu - kliknij na cyfrach na dole na +135. Gdy widok zatrzyma się przy opuszczonym budynku, Nigel dostrzeże tam jakąś postać. Przybliżenie ukaże Lucy. Czegoś szuka. O, profesor!

11 - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Ledwie Cię wyrzuci, zadzwoni Lucy - Saxton (1) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Ledwie Cię wyrzuci, zadzwoni Lucy. Użyj walkie-talkie , by z nią porozmawiać. Znajdziesz się po tym w nowym miejscu. Rzuć okiem na przepaść w głębi (po prawej) i podejdź do Lucy stojącej przed drzwiami. Porozmawiaj z nią, a po wyczerpani tematów spójrz ponownie w przepaść. Zejdź potem pod budynek drogą po lewej.