Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown poradnik The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Saxton III

1 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Idź do pani Noah w mieście - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Idź do pani Noah w mieście. Niestety, nie ma jej. Korzystając z okazji sprawdź ponownie muzeum. Jest już otwarte. Podnieś folder z kontuaru i porozmawiaj z mężczyzną - to profesor Oogle. Wejdź do środka (musisz znaleźć miejsce na prawo od Nigela). Przyjrzyj się ruchomym figurkom i przeczytaj o Trzech Królach Saxton.

2 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Idź w lewo, obejrzyj obrazy i przejdź do szkieletu w gablocie - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Idź w lewo, obejrzyj obrazy i przejdź do szkieletu w gablocie. Użyj na nim dyktafonu i przesłuchaj nagrania. Potem spójrz na ścianę, gdzie pokazana jest mapa znalezisk i przyjrzyj się stojącym w gablotkach rzeczom. W trzeciej dowiesz się znów czegoś o Agerze. Zwróć też uwagę na planszę pod mapą znalezisk.

3 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Idź w lewo i obejrzyj mapę okolicy - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Idź w lewo i obejrzyj mapę okolicy . Zrób jej zdjęcie - tu możesz. Przejdź w prawo i przeczytaj wszystkie plansze, obejrzyj też okulary Emily w gablocie.

4 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Idź dalej - obejrzyj portret i podejdź do książek - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Idź dalej - obejrzyj portret i podejdź do książek. Możesz dwie obejrzeć. Jedna traktuje starych rodach tych rejonów (zobaczysz znajome nazwiska), druga o symbolach. Cofnij się, obejrzyj trylobita po lewej i idź dalej w tym kierunku.

5 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Rzuć okiem na teleskop , hełm wojownika i ekran dotykowy - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Rzuć okiem na teleskop , hełm wojownika i ekran dotykowy . Po naciśnięciu go ręką zobaczysz filmik. Przyjrzyj się kamerze wideo , gablotom i wyjdź drzwiami koło kamery. Obejrzyj filmik.

6 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Cofnij się i idź w lewo - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Cofnij się i idź w lewo. Spójrz na pierwszą z lewej (u góry) gablotę. Na sznurze Moliny użyj dyktafonu i odsłuchaj nagrania. Potem obejrzyj resztę gablot i idź przejściem między nimi. Przyjrzyj się rycerzowi, obrazom i naciśnij guzik windy. Jedź na drugie piętro.

7 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Przejdź korytarzem w prawo, oglądając co się da - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Przejdź korytarzem w prawo, oglądając co się da. Zwróć uwagę na herb nad drzwiami. Na obrazie z krukami użyj dyktafonu i odsłuchaj nagrania.

8 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Spróbuj jeszcze zjechać windą na poziom 0 - do piwnicy - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Spróbuj jeszcze zjechać windą na poziom 0 - do piwnicy. Da się, ale Nigel stwierdzi, że nie powinien tu być. Wróć na parter i wejdź do pokoju z Królami . Zwróć uwagę na obraz kobiety i znajdującą się przy nim kratkę wentylacyjną . Przyjrzyj się jej bliżej. Wyjdź z muzeum i idź przed dom Nanny Noah. Nie ma jej na zewnątrz, więc zapukaj do drzwi. Potem nastąpi scenka.

9 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Porusz wszystkie tematy - otrzymasz talizman - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Porusz wszystkie tematy - otrzymasz talizman . Wręcz Nanny ulotkę o pogrzebie, to zakończy rozmowę. Na "do widzenia" powróży Ci z dłoni. Ani się obejrzysz, jak zapadnie noc. W domu użyj biurka w sypialni, a potem kliknij na łóżko, zabierz nożyce (głupi kawał czy co?) i idź spać.

10 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Pobudka o trzeciej w nocy - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Pobudka o trzeciej w nocy. Zejdź do łazienki. Nim otworzysz drzwi, spójrz przez dziurkę od klucza. Potem możesz je otworzyć, wejdź, zaświeć światło i podejdź do kranu pełnego włosów. Użyj aparatu na lustrze. Wróć do salonu i pstryknij fotel. Użyj na nim dyktafonu i odsłuchaj nagrania. Potem wyjdź na zewnątrz - Nigel znajdzie list od zawiadowcy, który zaprosi go do zbadania stacji Saxton.

11 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Udaj się na stację, a tam użyj aparatu na obrazach - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Udaj się na stację, a tam użyj aparatu na obrazach . Następnie nagraj odgłosy i odsłuchaj ich. Użyj kamery na zdjęciu pociągu na wprost wejścia - możesz przybliżyć obraz i rób to do momentu, aż zobaczysz pasażerów-widma na peronie.

12 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Teraz skieruj się na cmentarz - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Teraz skieruj się na cmentarz. Zauważ, że w pubie świeci się światło. Wejdź do środka - Bob Tawny za kontuarem, Pogadaj z nim, a dostaniesz książkę . Idź na bagna, nastąpi krótka animacja, a potem znaną drogą, aż dojdziesz do uszkodzonego sygnalizatora . Tu zaatakuje Cię czarna mgła - użyj na niej talizmanu od Nanny, a potem celuj w pojawiające się duchy.

13 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
14 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
15 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Cmentarz tonie w mroku - użyj kamery, przejdziesz równocześnie w tryb pierwszoosobowy - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Cmentarz tonie w mroku - użyj kamery, przejdziesz równocześnie w tryb pierwszoosobowy. Skieruj się do kościoła. Po drodze zerwij pokazane na zdjęciach powyżej rośliny . W przedsionku przyjrzyj się tablicy ogłoszeniowej, a w środku zwróć uwagę na książkę na stoliku oraz liścik pod nią. W książce zobaczysz pięć roślin - trzy już masz.

16 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Idź do sarkofagu - niestety, drogę zablokuje czarna mgła i nawet talizman nie pomoże - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Idź do sarkofagu - niestety, drogę zablokuje czarna mgła i nawet talizman nie pomoże. Cóż, wyjdź na zewnątrz i znajdź dwie pozostałe roślinki. Po wyjściu skieruj się w lewo i idź ścieżką w tym kierunku. Rzuć okiem na kupę śmieci - nim przegoni Cię mgła zobaczysz kamienne dłonie . Poszukiwane rośliny znajdziesz w lokacjach pokazanych na powyższych zdjęciach.

17 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Cofnij się tak, by widzieć wejście do kościoła i spójrz w prawo - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Cofnij się tak, by widzieć wejście do kościoła i spójrz w prawo. Masz tu zamknięte drzwi. Przybliż widok i działaj szybko - wokół drzwi jest pięć punktów , w których musisz umieścić roślinki tak jak w książce. Dla wygody umieszczam jej obrazek powyżej.

18 - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Potem idź do śmieci i zabierz kamienne dłonie - Saxton III (1) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Potem idź do śmieci i zabierz kamienne dłonie . Zanieś je do sarkofagu (mgły już nie ma) i zamontuj na posągu. Cofnij się i zrób zdjęcie herbowi na ławce.