Saxton III (2) | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown poradnik The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Kolejne zdjęcie zrób herbowi na płaskorzeźbie z dwoma damami, zaś trzeci herb znajdziesz na belce .
Na podstawie sarkofagu umieść zdjęcia herbów w panelach tak, jak pokazuje to pierwszy obrazek. Potem użyj kamery na posągu. Kruki? Drzewo? Czy chodzi o obraz z muzeum? Nigel kończy na tym wizytę w kościele.
Idź do muzeum, zabierając po drodze łopatę stojącą koło drzwi domu Nanny. Sprawdź, czy muzeum jest na pewno zamknięte. Jest. Wróć pod dom Nanny i zauważ oświetlone okno naprzeciw. Użyj na nim łopaty. Weź z półki bezpiecznik i idź w prawo.
Skieruj się do toalet. Przybliż widok śmietnika i przeczytaj znajdującą się w koszu gazetę . Poczułeś się dziwnie? Zapewne. Użyj kamery na lustrze (na dole ekranu). Po rozmowie z duchem zrób zdjęcie lustra oraz użyj dyktafonu (hura, nowa animacja tej czynności!) i odsłuchaj nagrania.
Skieruj się w dół i idź w lewo. Przyjrzyj zdjęciom wyrzucanym przez kopiarkę. Użyj drzwi i w pokoju monitoringu poobserwuj ekrany - kamery zmieniasz przyciskami po prawej. Zauważ, że jedna kamera pokazuje dokumenty i w spontanicznym zbliżeniu kod na nich - 4581 .
Wróć do toalet i użyj wyjścia u góry. Spróbuj uruchomić windę - nie zadziała. Wróć do pokoju monitoringu i użyj skrzynki elektrycznej po prawej. Otwórz, ją, wpisując 4581 . Wyjmij przepalony bezpiecznik , zamontuj w jego miejsce nowy.
Użyj windy, by wyjechać na drugie piętro. Po scence pojedź na poziom 1. Zrób zdjęcie sznura Moliny , potem idź do sali z gablotami i pstryknij hełm . Spróbuj użyć środkowych drzwi. Zrób zdjęcie trylobitowi i idź go gabloty ze szkieletem . Zrób mu fotkę, użyj na nim kamery.
Teraz idź do pokoju z Królami i zrób im zdjęcie, gdy będą obróceni przodem do Ciebie. Potem zwróć uwagę na kratkę wentylacyjną koło portretu, której Nigel już się przyglądał. Jak się okazuje, nie jest w muzeum sam.
Porozmawiaj z Lucy, a po oddaniu jej miernika wejdź do otwartego już pomieszczenia. Tu przyjrzyj się dokładnie obrazom, a zobaczysz plany budynku Agera. Kliknij na szafkę po lewej, a odsłonisz przejście. Wejdź do środka. Idź w lewo. W pomieszczeniu zerknij przez dziurę w ścianie, obejrzyj pudełko na podłodze - masz tam zdjęcie policjanta oraz wycinki z gazet. Nim wyjdziesz popatrz przez dziurę po prawej.
Wróć na korytarz i udaj się w prawo. Tu popatrz, co widać przez otwory i zwróć uwagę na dziurę u góry - zobaczysz jakiś przycisk. Wróć do Lucy - Nigel usłyszy dźwięk komórki i powróci do pomieszczenia, które właśnie opuścił. Wyjrzyj przez dziury, by podsłuchać Lucy.
Teraz możesz wrócić do sali z gablotami. Porozmawiaj z Lucy i zjedź do piwnic. Idź do łazienki. Użyj kamery na lustrze i pogadaj z duchem dziewczynki. Wróć do windy i jedź na poziom 2. Tam skieruj się do obrazu z krukami. Zrób mu zdjęcie, potem użyj na nim kamery. Po scence użyj na obrazie ponownie aparatu.
Po kolejnej scence powrót do domu. Skieruj się do kuchni i przejrzy dziennik Moliny . Wyjdź z kuchni i otwórz drzwi. No proszę, kogo widzimy? Po rozmowie znajdziecie się w środku. Spójrz na urządzenie na stole. Potem kliknij na nim i jeszcze raz na ekranie powitalnym. Kliknij na okienko pierwszej kamery. Za pomocą komend przesuń migający kwadracik dwa razy w dół i raz w prawo, a potem w dół i w lewo.
Kamera numer dwa - góra, prawo, prawo, góra, lewo, góra. Kamera numer trzy - lewo, lewo, dół, góra. Ostatnia kamera - góra, góra, lewo, dół, dół, prawo, prawo.
Teraz przyjrzyj się transmisjom. Patrz na wskaźniki - przy której kamerze idą ostro w górę, tam klikaj. Najpierw "odwiedzisz" łazienkę. Na kamerze koło kuchni czekaj cierpliwie, aż w widok wejdą kule ektoplazmy. Zaznaczaj je kursorem-ręką. Gdy uchwycisz wszystkie, ujrzysz w nagrodę ducha.
Kamera numery trzy pokazuje Ci sypialnię. Kliknij na poprzednie ujęcie (mniejszy obrazek). Zaznacz na nim sześć różnic - pięć pokazuje pierwszy obrazek, szóste miejsce do zaznaczenia to biurko. W nagrodę kolejny duch.
Teraz odczekaj chwilę - Znów aktywność w łazience i dwa razy w sypialni. Potem coś zacznie dziać się na schodach, gdzie jest Lucy. Zaczniesz rozmowę z duchem i nawet panna sceptyczka się włączy. Jednak duch zniknie równie niespodziewanie, jak się pojawił.
Po scence z Lucy połóż na stole nowe dowody (po prostu kliknij na stół), potem kliknij na parapet - Nigel rozstawi sprzęt. Następnie idź spać - to była bardzo pracowita noc. Niestety, sny nie są relaksujące.