Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown poradnik The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

1 - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Wejdź do środka i przyjrzy się gratom - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Wejdź do środka i przyjrzy się gratom. Nie ma tu nic ciekawego, więc wróć do Lucy. Pożyczysz jej kamerę i zejdź znów na dół. Po scence każ Lucy otworzyć LCD, co uruchomi kamerę. Następnie kieruj Nigelem tak: w lewo, prosto, w prawo, prosto. Gdy pojawi się mgła, skieruj Nigela dwa razy w lewo i do przodu.

2 - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Niestety, trzeba zawrócić - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Niestety, trzeba zawrócić. Teraz dwa razy w prawo, do przodu, w prawo i znowu do przodu. Mgła zaatakuje Lucy - każ jej przemieścić się na drugą stronę balkonu. Potem znowu kierujemy Nigelem - dwa razy w prawo, w przód, w lewo, dwa razy do przodu. Potem każ mu iść prosto, aż zniknie pod balkonem. Wyłoni się koło łańcucha - kliknij na niego, a potem na mechanizm.

3 - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Teraz przyjrzyj się beczce - leży na niej obroża Mr - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Teraz przyjrzyj się beczce - leży na niej obroża Mr. Tibbsa. To kot właściciela "Celtic Corner". Zejdź na dół i użyj zasuwy na drzwiach. W środku czeka Cię nieprzyjemny widok oskórowanych kotów. Obejrzyj tablicę ze zdjęciami - ciekawe, prawda? Za jednym znajdziesz klucz .

4 - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Przejdź w lewo - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Przejdź w lewo. Przyjrzyj się wszystkiemu po lewej, potem obejrzyj dwie książki na szafce. Następnie rzuć okiem na obraz Agerów. Spójrz teraz na szufladę biurka i użyj znalezionego przed chwilą klucza . Zacznie dziać się coś dziwnego...

5 - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Przejdź pod drzwi i użyj walkie-talkie - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Przejdź pod drzwi i użyj walkie-talkie . Każ Lucy otworzyć drzwi. Wróć do biurka i obejrzyj oba dzienniki z szuflady. Podejdź ponownie do książek - możesz przejrzeć kolejną. Na końcu rzuć okiem na obraz nad biurkiem.

6 - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Porozmawiaj z Lucy, gdy wyjdziecie na zewnątrz, wybierz pierwszą opcję dialogową - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Porozmawiaj z Lucy, gdy wyjdziecie na zewnątrz, wybierz pierwszą opcję dialogową. Potem przeniesiesz się do Nanny. Porozmawiaj z nią, a na końcu nie obędzie się bez nieco przydługiej wróżby.

7 - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Wracając do domu porozmawiaj z Bobem - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Wracając do domu porozmawiaj z Bobem. W domu skorzystaj z biurka w sypialni. Czas się położyć - a tu znowu nożyce w łóżku. Weź je i spać.

8 - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Budzi Cię telefon o trzeciej w nocy - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Budzi Cię telefon o trzeciej w nocy. Odbierz go. Potem zasiądź przy urządzeniu do monitoringu. Najpierw zobaczysz ducha na korytarzu przed kuchnią. Potem w łazience musisz zaznaczyć kule ektoplazmy, by ujrzeć kobietę przy umywalce.

9 - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Dalej zjawisko w sypialni, na końcu zaś na balkonie - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Dalej zjawisko w sypialni, na końcu zaś na balkonie. Tu musisz złożyć słowa w zdanie. Kliknij na belkę na suficie, potem na dolnej poręczy, następnie na lewo od górnej poręczy, na środku ekranu, na prawo od okien i w prawym górnym rogu.

10 - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Odejdź od kamer i skieruj się do korytarzyka - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Odejdź od kamer i skieruj się do korytarzyka. Użyj walkie-talkie . Scenka z Lucy. Wejdzie do środka i zasiądzie przed kamerami. Ty idź Nigelem do łazienki. Po wyjściu przeczytaj leżący w kuchni dziennik Moliny . Idź na koniec korytarza.

11 - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Teraz do sypialni marsz, a potem do Lucy na dół - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Teraz do sypialni marsz, a potem do Lucy na dół. Przyjrzyj się widokowi z czwartej kamery. Wyjdź na pięterko, przyjrzyj się sufitowi. Obejrzyj belkę przez kamerę, potem pstryknij jej fotkę, na końcu użyj dyktafonu. Odsłuchaj nagrania. Zapamiętaj cyfry 3418. Gdy Lucy pójdzie, ustaw na parapecie sprzęt, użyj biurka, by schować zdjęcia i kasety i idź spać.

12 - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Czeka Cię dziwny sen-nie sen - Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Czeka Cię dziwny sen-nie sen. Zejdź do korytarzyka i spróbuj użyć przejścia.