Saxton (2) | Opis przejścia - Dzień trzeci | The Lost Crown poradnik The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Wejdź do środka i przyjrzy się gratom. Nie ma tu nic ciekawego, więc wróć do Lucy. Pożyczysz jej kamerę i zejdź znów na dół. Po scence każ Lucy otworzyć LCD, co uruchomi kamerę. Następnie kieruj Nigelem tak: w lewo, prosto, w prawo, prosto. Gdy pojawi się mgła, skieruj Nigela dwa razy w lewo i do przodu.
Niestety, trzeba zawrócić. Teraz dwa razy w prawo, do przodu, w prawo i znowu do przodu. Mgła zaatakuje Lucy - każ jej przemieścić się na drugą stronę balkonu. Potem znowu kierujemy Nigelem - dwa razy w prawo, w przód, w lewo, dwa razy do przodu. Potem każ mu iść prosto, aż zniknie pod balkonem. Wyłoni się koło łańcucha - kliknij na niego, a potem na mechanizm.
Teraz przyjrzyj się beczce - leży na niej obroża Mr. Tibbsa. To kot właściciela "Celtic Corner". Zejdź na dół i użyj zasuwy na drzwiach. W środku czeka Cię nieprzyjemny widok oskórowanych kotów. Obejrzyj tablicę ze zdjęciami - ciekawe, prawda? Za jednym znajdziesz klucz .
Przejdź w lewo. Przyjrzyj się wszystkiemu po lewej, potem obejrzyj dwie książki na szafce. Następnie rzuć okiem na obraz Agerów. Spójrz teraz na szufladę biurka i użyj znalezionego przed chwilą klucza . Zacznie dziać się coś dziwnego...
Przejdź pod drzwi i użyj walkie-talkie . Każ Lucy otworzyć drzwi. Wróć do biurka i obejrzyj oba dzienniki z szuflady. Podejdź ponownie do książek - możesz przejrzeć kolejną. Na końcu rzuć okiem na obraz nad biurkiem.
Porozmawiaj z Lucy, gdy wyjdziecie na zewnątrz, wybierz pierwszą opcję dialogową. Potem przeniesiesz się do Nanny. Porozmawiaj z nią, a na końcu nie obędzie się bez nieco przydługiej wróżby.
Wracając do domu porozmawiaj z Bobem. W domu skorzystaj z biurka w sypialni. Czas się położyć - a tu znowu nożyce w łóżku. Weź je i spać.
Budzi Cię telefon o trzeciej w nocy. Odbierz go. Potem zasiądź przy urządzeniu do monitoringu. Najpierw zobaczysz ducha na korytarzu przed kuchnią. Potem w łazience musisz zaznaczyć kule ektoplazmy, by ujrzeć kobietę przy umywalce.
Dalej zjawisko w sypialni, na końcu zaś na balkonie. Tu musisz złożyć słowa w zdanie. Kliknij na belkę na suficie, potem na dolnej poręczy, następnie na lewo od górnej poręczy, na środku ekranu, na prawo od okien i w prawym górnym rogu.
Odejdź od kamer i skieruj się do korytarzyka. Użyj walkie-talkie . Scenka z Lucy. Wejdzie do środka i zasiądzie przed kamerami. Ty idź Nigelem do łazienki. Po wyjściu przeczytaj leżący w kuchni dziennik Moliny . Idź na koniec korytarza.
Teraz do sypialni marsz, a potem do Lucy na dół. Przyjrzyj się widokowi z czwartej kamery. Wyjdź na pięterko, przyjrzyj się sufitowi. Obejrzyj belkę przez kamerę, potem pstryknij jej fotkę, na końcu użyj dyktafonu. Odsłuchaj nagrania. Zapamiętaj cyfry 3418. Gdy Lucy pójdzie, ustaw na parapecie sprzęt, użyj biurka, by schować zdjęcia i kasety i idź spać.
Czeka Cię dziwny sen-nie sen. Zejdź do korytarzyka i spróbuj użyć przejścia.