Repairing the Orrery | Dodatki w The Elder Scrolls IV Oblivion poradnik The Elder Scrolls IV: Oblivion
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Repairing the Orrery
Bandyci skradli transportowane po szlaku handlowym artefakty, na których odzyskaniu bardzo zależy Gildii Magów. Udaj się do Camp Ales, jednej z kryjówek rzezimieszków. Na miejscu znajdziesz dwóch przeciwników. Jeden z nich (Bandit Carrier) ma przy sobie artefakt (Dwarven Cog) oraz list (Undelivered Letter).
Na twojej mapie pojawią się 4 nowe znaczniki, oznaczające miejsca przebywania pozostałych oddziałów: Varus Camp, Bodean Camp, Dagny's Camp oraz Brotch Camp. Sprawa jest z gruntu prosta - musisz po kolei odwiedzić te obozowiska i pokonać tamtejszych Bandit Carrierów (w każdym masz do pokonania jednego lub dwóch przeciwników), zbierając krasnoludzie artefakty które mają oni przy sobie.
Udaj się do Arcane University i porozmawiaj z Bothiel. Gdy odejdzie, poczekaj 24 godziny, a w holu Gildii Magów (nie musisz być jej członkiem, by się tam dostać) otwarte zostaną nowe drzwi. Wejdź i aktywuj maszynerię, używając konsoli (Imperial Orrery Console). Dotknij konsoli ponownie, a otrzymasz nową umiejętność, zależną od aktualnej fazy księżyca. Jeśli wrócisz na to miejsce w chwili gdy faza księżyca będzie inna, będziesz mógł zmienić umiejętność na inną.
Wszystkie uzyskiwane z obserwatorium zaklęcia służą do manipulacji twoimi atrybutami: każdy z nich czasowo zwiększa jeden z nich o 20, obniżając drugi o tyle samo.
Zaklęcie | Efekt pozytywny | Efekt negatywny |
Masser's Alacrity | Szybkość +20 | Siła -20 |
Masser's Courage | Wytrzymałość +20 | Zręczność -20 |
Masser's Grace | Zręczność +20 | Wytrzymałość -20 |
Masser's Might | Siła +20 | Szybkość -20 |
Secunda's Brillance | Inteligencja +20 | Siła Woli -20 |
Secunda's Magnetism | Osobowość +20 | Szczęście -20 |
Secunda's Opportunity | Szczęście +20 | Osobowość -20 |
Secunda's Will | Siła Woli +20 | Inteligencja -20 |