Alteration | Umiejętności w The Elder Scrolls IV Oblivion poradnik The Elder Scrolls IV: Oblivion
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Alteration
Opis: Przemiana jest szkołą magii opierająca się na zaklęciach pomocniczych, takich jak oddychanie pod wodą czy otwieranie zamków. Jest to droga, dzięki której magowie uniknąć mogą konieczności uczenia się innych umiejętności - w dużym stopniu potrafi je bowiem zastąpić swą uniwersalnością. Atrybut powiązany: Willpower (Siła Woli). |
Zaklęcia Apprentice'a: Defend, Ease Burden, Electric Shield, Frost Shield, Heat Shield, Hindering Touch, Open Easy Lock, Sea Stride, Water Breathing.
Zaklęcia Journeymana: Encumbering Touch, Guard, Ice Shield, Lighten Load, Lightning Shield, Open Average Lock.
Zaklęcia Experta: Fire Shield, Glacial Wall, Lightning Wall, Open Hard Lock, Oppressing Grasp, Pack Mule, Shield, Weight of the Word.
Zaklęcia Mastera: Aegis, Beast of Burden, Flame Shield.
Trening Konwencjonalny: Stosowanie czarów z tej dziedziny.
Trenerzy niskiego poziomu: Dovyn Aren (Imperial City Elven Gardens), Deetsan (Mages Guild, Cheydinhal)
Trenerzy średniego poziomu: Athragar (Mages Guild, Chorrol), Abhuki (Faregyl Inn, 5s3)
Trener wysokiego poziomu: Tooth-in-the-Sea (szwęda się na północ od Bravil, spędzając większość dnia pod wodą).
Misja trenera wysokiego poziomu: Tooth-in-the-Sea każe ci spędzić wraz z nim trzy godziny pod wodą (musisz do niego zagadać przed 1 po południu). Możesz tego dokonać na różne sposoby - zaklęciem Water Breathing, napojami, specjalnym ekwipunkiem (niektóre hełmy umożliwiają ciągłe oddychanie pod wodą). Jeśli jesteś Argonianem, zostaniesz automatycznie zwolniony z tego testu.
Księgi: Daughter of the Niben (Skingrad, Mages Guild Living Quarters), Dragon Break (Dovyn Aren's House, Elven Gardens), Lunar Lorkhan (w domu Henantiera w trakcie misji "Through a Nightmare, Darkly", nagroda w misji "Two Sides of a Coin"), Reality and Other Falsehoods (Southern Books, Leyawiin), Sithis (The Great Chapel of Zenithar, Leyawiin).