Imperial City | Misje różne w The Elder Scrolls IV Oblivion poradnik The Elder Scrolls IV: Oblivion
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
An Unexpected Voyage
Gdy zdecydujesz się na nocleg w karczmie-statku The Bloated Float, po obudzeniu czekać będzie na ciebie spora niespodzianka - statek wypłynął z portu! Wyjdź z pokoju i pogadaj z Lynchem. Nie wygadasz się, będziesz musiał go zabić. Przeszukaj jego ciało, a znajdziesz klucz oraz notatkę. Kluczem otwórz drzwi do Storage Room i porozmawiaj z bramkarzem.
Wyjdź na wyższy poziom i zabij kolejnego członka gangu. Znajdziesz następny klucz, z którego pomocą możesz dostać się do koła sterowego. Tam zabij trzeciego bandytę i weź klucz do kabiny Ormila. Spotkasz tam szefową tego dość nieudolnego gangu. Jeśli dobrze poprowadzisz rozmowę (odpowiedzi: "I took the key from Wrath", "i'm here to join the gang", "three months ago", "to find the Golden Galleon", "in Bravil"), podda się ona bez walki, dając ci swój miecz. Odprowadź ją do pokoju na dolnym pokładzie i pogadaj z Ormilem. Idź się położyć - gdy się obudzisz, będziecie z powrotem w porcie. Od Ormila dostaniesz w nagrodę trochę pieniędzy.
Order of the Virtuous Blood
Zleceniodawca: Ralsa Norvalo;
Pewnego razu gdy będziesz spacerował po Temple District zaczepi cię Ralsa Norvalo i powie, byś spotkał się z jej mężem w Seridur's House. Spotkasz tam samego gospodarza, który zaprowadzi się do swojej piwnicy - siedziby łowcy wampirów, nazywających siebie Order of the Virtuous Blond. Rycerze poproszą cię, byś pozbył się rzekomego wampira o imieniu Roland Jenseric.
Włam się do domu Jenserica. Na stoliku zobaczysz list (Love Letter From Relfina). Na twojej mapie zostanie zaznaczone domniemana kryjówka Rolanda. Porozmawiaj z nim a okaże się, że jego wersja wydarzeń jest zupełnie inna - według niego to sam Seridur jest wampirem! Daj mu szansę, a poleci ci udać się do księgarni The First Edition w Imperial City Market District.
Porozmawiaj z właścicielem Phintiasem. Powie ci on, że Seridur wspominał coś o swoich wędrówkach do Memorial Cave. To twój następny cel. Tym razem przed tobą standardowy loch, wypchany nieumarłymi i wampirami. Na końcu czeka na ciebie Seridur. Zabij go i weź klucz z jego ciała, a następnie wróć do Rolanda.
Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie