Talenty pancerza | Wyposażenie w The Division 2 The Division 2 poradnik, wskazówki
Ostatnia aktualizacja: 28 lutego 2019
Podobnie jak w przypadku talentów broni, elementy pancerza w The Division 2 również mogą być wyposażone w talenty. Prócz zwiększania domyślnych statystyk danego przedmiotu, część z talentów oferuje bonus, których nie da się uzyskać w inny sposób, a które potrafią dać sporego kopa do skuteczności postaci - bądź sprawić, iż dany build postaci będzie działał. W tym rozdziale znajdziesz rozpiskę wszystkich talentów pancerza dostępnych w The Division 2.
Poniżej znajduje się tabela przedstawiająca wszystkie dostępne w grze The Divison 2 talenty pancerza.
Nazwa | Efekt |
Berserk | +10% obrażeń za każde 10% brakującego pancerza. |
Capacitive | +20% czasu trwania umiejętności aktywnej (Skill Duration) |
Centered | Zabicie wroga przy pomocy trafienia w głowę daje niewrażliwość na negatywne statusy przez 10 sekund. |
Cloaked | Gdy pancerz postaci zostanie rozbity, wrogie umiejętności nie będą w stanie cię namierzać. |
Creeping Death | Negatywne statusy nałożone na postać rozchodzą się na pobliskiego wroga w promieniu 10 metrów. Efekt występuje raz na 15 sekund. |
Destructive | +20% obrażeń od eksplozji (Explosive Damage) |
Entrench | Trafienia w głowę podczas przebywania za osłoną odnawiają 5% pancerza postaci. |
Gunslinger | Zmiana broni na podręczną w ciągu 3 sekund od zabicia wroga napełnia magazynek tej broni i daje +20% dodatkowych obrażeń na cały magazynek. |
Hard Hitting | +15% obrażeń zadawanym przeciwnikom elitarnym (Damage to Elites) |
Hardened | +10% do całkowitego pancerza |
Insulated | +10% Hazard Protection |
Mad Bomber | Zwiększa zasięg rażenia granatów o 150%. Jeśli granat zabije cel, zostaje przywrócony postaci. |
Obliterate | Zniszczenie wrogiego pancerza daje postaci +25% obrażeń krytycznych na 5 sekund. |
On the Ropes | +25% obrażeń od broni, gdy wszystkie zdolności się odnawiają bądź wyczerpią się ich ładunki. |
Patience | Gdy postać przebywa za osłoną przez co najmniej 3 sekundy, odzyskuje 5% pancerza co 1 sekundę. |
Restorative | +10% punktów zdrowia za zabicie wroga. |
Safeguard | Zabicie wroga daje 150% bonus do naprawy i leczenia na 20 sekund. |
Self Adjusting | +20% regeneracji pancerza (Armor Regeneration) |
Skilled | Zabicie wroga przy pomocy zdolności daje 35% szansę na zresetowanie czasu odnowienia wszystkich zdolności. |
Spotter | +10% obrażeń przeciwko wrogom oznaczonym przez zdolność Pulse. |
Surge | +10% skrócony czas odnowienia zdolności (Skill Haste) |
Terminate | Zniszczenie wrogiego pancerza daje postaci +35% obrażeń od umiejętności na 15 sekund. |
To Order | Umożliwia "podgrzewanie" granatu poprzez przytrzymanie przycisku ognia, przez co mogą wybuchnąć szybciej, dając wrogowi mniej czasu na reakcję. |
Unbreakable | Odnawia 25% pancerza postaci, gdy pancerz zostanie całkowicie rozbity. Zestawy do naprawy pancerza (Armor Kit) wykorzystane w ciągu kolejnych 5 sekund nie zostaną zużyte. |
Unstoppable Force | Zabicie wroga daje postaci +2% obrażeń od broni na każde 10,000 punktów pancerza. Efekt kumuluje się do 20 razy. |
Vital | +20% do punktów zdrowia postaci |
Uwaga - przedstawione powyżej talenty pancerza przygotowane zostały w oparciu o wersję Beta gry. Po przemierzę lista ta zostanie zaktualizowana.