Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Division 2 - poradnik do gry

The Division 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Talenty broni | Wyposażenie w The Division 2 The Division 2 poradnik, wskazówki

Ostatnia aktualizacja: 28 lutego 2019

W grze The Division 2, każda broń opisana jest przez szereg atrybutów, takich jak zadawane obrażenia, celność czy szybkostrzelność, spora ich część posiada także talenty. Talenty nadają broniom dodatkowych cech, a ich ostateczna ilość zależy od jakości oręża - im wyższej klasy, tym talentów będzie więcej. W tym rozdziale znajdziesz rozpiskę wszystkich talentów dostępnych w The Division 2.

Poniżej znajduje się tabela przedstawiająca wszystkie dostępne w grze The Divison 2 talenty broni.

Nazwa

Efekt

Accurate

+15% celności (Accuracy)

Allego

+10% szybkostrzelność (Rate of Fire)

Breadbasket

Trafienie wroga w dowolną, inną niż głowa część ciała daje +5% obrażeń od trafień krytycznych, nałożony na pierwsze trafienie w głowę. Efekt skumulować może się 10 razy.

Cannon

Gdy broń jest założona na postać, zwiększa zasięg rzutu o 10%.

Close & Personal

Zabicie wroga w promieniu 7 metrów daje bonus +35% obrażeń od broni przez 7 sekund.

Distance

+15% optymalny zasięg broni (Optimal Range)

Double Duty

Gdy broń schowana jest w kaburze, przeładowanie głównej broni przeładowuje również ją.

Everlasting

Gdy broń schowana jest w kaburze, przebywanie za osłoną regeneruje do niej amunicję.

Extra

+10% pojemność magazynka (Magazine Capacity)

Eyeless

Zadaje +10% obrażeń od broni oślepionym wrogom (status Blinded)

Fast Hands

Trafienia krytyczne dają 3% szybkości przeładowania broni (Reload Speed). Efekt kumuluje się 20 razy.

First Blood

Pierwszy pocisk wystrzelony z pełnego magazynku daje zwiększone obrażenia.

Greased

Gdy broń schowana jest w kaburze, postać otrzymuje 10% zwiększenie szybkości zmiany broni (Weapon Swap Speed).

Ignited

Zadaje +10% obrażeń od broni podpalonym wrogom (status Burning).

In Rhythm

Gdy broń jest założona na postać, zabicie wroga skraca czas odnawiania zdolności.

Jazz Hands

+10% szybkość przeładowania broni (Reload Speed)

Killer

Zabicie wroga przy pomocy trafienia krytycznego zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 50% na 5 sekund.

Lucky Shot

Zwiększa pojemność magazynka i sprawia, iż strzały wykonane zza osłony mają szansę nie wykorzystać pocisku w magazynku.

Measured

Górna połowa magazynka (od 50% pojemności do góry) posiada +15% szybkostrzelności (Rate of Fire) i -20% obrażeń od broni, dolna połowa (od 0 do 50% pojemności) posiada -25% szybkostrzelności i +20% dodatkowych obrażeń od broni.

On Empty

Przeładowanie broni z pustego magazynku daje +30% obsługi broni (Weapon Handling).

Optimist

Zwiększa obrażenia zadawane przez broń w miarę opróżniania magazynku. Zwiększenie obrażeń zależy od typu broni.

Optimized

+15% Weapon Handling

Perpetuation

Zabicie wroga przy pomocy trafienia w głowę przedłuża czas działania zdolności o 5% na 5 sekund.

Preservation

Zabicie wroga naprawia 5% pancerza przez 3 sekundy. Zabicie wroga trafieniem w głowę wzmacnia ten efekt.

Protected Reload

Sprawia, iż postać zyskuje +10% dodatkowe pancerza podczas przeładowania broni.

Pummel

Jeśli 3 kolejne trafienia w ciało zabiją 3 kolejnych wrogów, magazynek zostanie odnowiony, a postać otrzyma +50% obrażeń zadawanych przez broń.

Ranger

Każde 10 metrów dzielące gracza od celu zwiększa obrażenia zadawane przez broń o 2%.

Recharged

Sprawia, iż zabicie wroga będąc za osłoną ma szansę odnowić ładunek umiejętności.

Reformation

Zabicie wroga przy pomocy trafienia w głowę zwiększa skuteczność zdolności Repair and Healing o 25% na 25 sekund.

Rifleman

Trafienie wroga w głowę daje +10% obrażeń od broni na 5 sekund. Efekt kumuluje się 5 razy, a kolejne trafienia w głowę odświeżają czas trwania. Trafienie w inną część ciała niż głowę usuwa bonus.

Rooted

Sprawia, iż umiejętności aktywowane zza osłony mają większą moc.

Sadist

Zadaje +10% obrażeń przeciwnikom krwawiącym (status Bleeding).

Salvage

Zabicie wroga daje 50% szansę na odnowienia magazynku broni.

Spike

Zabicie wroga przy pomocy trafienia w głowę zwiększa obrażenia zadawane przez zdolności o 25% na 10 sekund.

Stable

+15% stabilność broni (Stability)

Steady Handed

Trafienie wroga daje +2% obsługi broni (Weapon Handling). Efekt kumuluje się 15 razy. Przy 15 ładunkach, każde trafienie ma szansę zużyć ładunki i odnowić magazynek broni.

Stop, Drop and Roll

Gdy broń założona jest na postać, wykonanie przewrotu usuwa z niej efekty podpalenia (Burn), krwawienia (Bleed) i zatrucia (Poison). Efekt aktywować może się raz na 60 sekund.

Strained

+10% obrażeń krytycznych za każde 5% brakującego pancerza. Maksymalna premia to 200% obrażeń krytycznych.

Transmission

Gdy broń schowana jest w kaburze, efekt porażenia (Shock) nałożony na postać przekazany jest pobliskiemu wrogowi w promieniu 10 metrów. Efekt aktywuje się raz na 60 sekund.

Unhinged

Daje 10% premię do zadawanych obrażeń kosztem 50% kary do obsługi broni (Weapon Handling).

Vindictive

Zabicie wroga podczas gdy postać ma na sobie negatywny status sprawia, iż wszyscy członkowie drużyny w promieniu 15 metrów otrzymują +20% szansy na trafienie krytyczne przez 10 sekund.

Zen

Gdy broń założona jest na postać, krycie się za osłoną przez 3 sekundy usuwa efekty oślepiania (Blind) i dezorientacji (Disorient).

Uwaga - przedstawione powyżej talenty broni przygotowane zostały w oparciu o wersję Beta gry. Po przemierzę lista ta zostanie zaktualizowana i dodane zostaną wymagania poszczególnych talentów broni.