Talenty broni | Wyposażenie w The Division 2 The Division 2 poradnik, wskazówki
Ostatnia aktualizacja: 28 lutego 2019
W grze The Division 2, każda broń opisana jest przez szereg atrybutów, takich jak zadawane obrażenia, celność czy szybkostrzelność, spora ich część posiada także talenty. Talenty nadają broniom dodatkowych cech, a ich ostateczna ilość zależy od jakości oręża - im wyższej klasy, tym talentów będzie więcej. W tym rozdziale znajdziesz rozpiskę wszystkich talentów dostępnych w The Division 2.
Poniżej znajduje się tabela przedstawiająca wszystkie dostępne w grze The Divison 2 talenty broni.
Nazwa | Efekt |
Accurate | +15% celności (Accuracy) |
Allego | +10% szybkostrzelność (Rate of Fire) |
Breadbasket | Trafienie wroga w dowolną, inną niż głowa część ciała daje +5% obrażeń od trafień krytycznych, nałożony na pierwsze trafienie w głowę. Efekt skumulować może się 10 razy. |
Cannon | Gdy broń jest założona na postać, zwiększa zasięg rzutu o 10%. |
Close & Personal | Zabicie wroga w promieniu 7 metrów daje bonus +35% obrażeń od broni przez 7 sekund. |
Distance | +15% optymalny zasięg broni (Optimal Range) |
Double Duty | Gdy broń schowana jest w kaburze, przeładowanie głównej broni przeładowuje również ją. |
Everlasting | Gdy broń schowana jest w kaburze, przebywanie za osłoną regeneruje do niej amunicję. |
Extra | +10% pojemność magazynka (Magazine Capacity) |
Eyeless | Zadaje +10% obrażeń od broni oślepionym wrogom (status Blinded) |
Fast Hands | Trafienia krytyczne dają 3% szybkości przeładowania broni (Reload Speed). Efekt kumuluje się 20 razy. |
First Blood | Pierwszy pocisk wystrzelony z pełnego magazynku daje zwiększone obrażenia. |
Greased | Gdy broń schowana jest w kaburze, postać otrzymuje 10% zwiększenie szybkości zmiany broni (Weapon Swap Speed). |
Ignited | Zadaje +10% obrażeń od broni podpalonym wrogom (status Burning). |
In Rhythm | Gdy broń jest założona na postać, zabicie wroga skraca czas odnawiania zdolności. |
Jazz Hands | +10% szybkość przeładowania broni (Reload Speed) |
Killer | Zabicie wroga przy pomocy trafienia krytycznego zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 50% na 5 sekund. |
Lucky Shot | Zwiększa pojemność magazynka i sprawia, iż strzały wykonane zza osłony mają szansę nie wykorzystać pocisku w magazynku. |
Measured | Górna połowa magazynka (od 50% pojemności do góry) posiada +15% szybkostrzelności (Rate of Fire) i -20% obrażeń od broni, dolna połowa (od 0 do 50% pojemności) posiada -25% szybkostrzelności i +20% dodatkowych obrażeń od broni. |
On Empty | Przeładowanie broni z pustego magazynku daje +30% obsługi broni (Weapon Handling). |
Optimist | Zwiększa obrażenia zadawane przez broń w miarę opróżniania magazynku. Zwiększenie obrażeń zależy od typu broni. |
Optimized | +15% Weapon Handling |
Perpetuation | Zabicie wroga przy pomocy trafienia w głowę przedłuża czas działania zdolności o 5% na 5 sekund. |
Preservation | Zabicie wroga naprawia 5% pancerza przez 3 sekundy. Zabicie wroga trafieniem w głowę wzmacnia ten efekt. |
Protected Reload | Sprawia, iż postać zyskuje +10% dodatkowe pancerza podczas przeładowania broni. |
Pummel | Jeśli 3 kolejne trafienia w ciało zabiją 3 kolejnych wrogów, magazynek zostanie odnowiony, a postać otrzyma +50% obrażeń zadawanych przez broń. |
Ranger | Każde 10 metrów dzielące gracza od celu zwiększa obrażenia zadawane przez broń o 2%. |
Recharged | Sprawia, iż zabicie wroga będąc za osłoną ma szansę odnowić ładunek umiejętności. |
Reformation | Zabicie wroga przy pomocy trafienia w głowę zwiększa skuteczność zdolności Repair and Healing o 25% na 25 sekund. |
Rifleman | Trafienie wroga w głowę daje +10% obrażeń od broni na 5 sekund. Efekt kumuluje się 5 razy, a kolejne trafienia w głowę odświeżają czas trwania. Trafienie w inną część ciała niż głowę usuwa bonus. |
Rooted | Sprawia, iż umiejętności aktywowane zza osłony mają większą moc. |
Sadist | Zadaje +10% obrażeń przeciwnikom krwawiącym (status Bleeding). |
Salvage | Zabicie wroga daje 50% szansę na odnowienia magazynku broni. |
Spike | Zabicie wroga przy pomocy trafienia w głowę zwiększa obrażenia zadawane przez zdolności o 25% na 10 sekund. |
Stable | +15% stabilność broni (Stability) |
Steady Handed | Trafienie wroga daje +2% obsługi broni (Weapon Handling). Efekt kumuluje się 15 razy. Przy 15 ładunkach, każde trafienie ma szansę zużyć ładunki i odnowić magazynek broni. |
Stop, Drop and Roll | Gdy broń założona jest na postać, wykonanie przewrotu usuwa z niej efekty podpalenia (Burn), krwawienia (Bleed) i zatrucia (Poison). Efekt aktywować może się raz na 60 sekund. |
Strained | +10% obrażeń krytycznych za każde 5% brakującego pancerza. Maksymalna premia to 200% obrażeń krytycznych. |
Transmission | Gdy broń schowana jest w kaburze, efekt porażenia (Shock) nałożony na postać przekazany jest pobliskiemu wrogowi w promieniu 10 metrów. Efekt aktywuje się raz na 60 sekund. |
Unhinged | Daje 10% premię do zadawanych obrażeń kosztem 50% kary do obsługi broni (Weapon Handling). |
Vindictive | Zabicie wroga podczas gdy postać ma na sobie negatywny status sprawia, iż wszyscy członkowie drużyny w promieniu 15 metrów otrzymują +20% szansy na trafienie krytyczne przez 10 sekund. |
Zen | Gdy broń założona jest na postać, krycie się za osłoną przez 3 sekundy usuwa efekty oślepiania (Blind) i dezorientacji (Disorient). |
Uwaga - przedstawione powyżej talenty broni przygotowane zostały w oparciu o wersję Beta gry. Po przemierzę lista ta zostanie zaktualizowana i dodane zostaną wymagania poszczególnych talentów broni.