Wyścigi i wyzwania walk | Misje poboczne The Amazing Spider-Man 2 poradnik The Amazing Spider-Man 2
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
Wyścigi i wyzwania walk
Wyścigi
Wyścigi są dodatkową aktywnością dostępną w grze. Kilka następnych staje się dostępnych po ukończeniu dostępnych. Po każdym pokonaniu trasy otrzymasz plakat dostępny w Comic Stand. Za ukończenie pomyślnie wszystkich wyścigów otrzymasz kostium.
Za ukończenie 5 wyścigów odblokujesz osiągnięcie "Fast-Tracker".
Wyścigi dzielą się na kategorie łatwiejszych i trudniejszych. Łatwiejsze oznaczone są zielonym okręgiem z pająkiem wewnątrz.
Ukończenie wyścigu łatwiejszego polega na używaniu sieci, by przeskakiwać pomiędzy ścieżką z kolejnych punktów kontrolnych w wyznaczonym czasie. W łatwiejszym wyścigu punktem zaczepienia jest każdy następny punkt.
Trudniejsze wyścigi oznaczone są czerwonym kolorem. Tu należy pokonać trasę w taki sposób, by zaliczyć każdy z punktów kontrolnych, lecz czerwony nie posiadają punktu zaczepienia, dlatego należy przelecieć przez nie zaczepiając się o inne obiekty świata jak ściany budynków, latarnie. Pojawiają się czasem na drodze również niebieskie okręgi - te posiadają punkt zaczepienia.
Wyzwania walk
W The Comic Stand znajdziesz automat do gier. Uruchamia on wyzwania walk. Polegają one na eliminacji kilku fal różnych przeciwników, często z dodatkowymi wymaganiami jak np. ograniczona ilość otrzymanych ciosów, czy chociażby brak możliwości leczenia. Dostępnych wyzwań jest w sumie 12 i możesz je wykonywać w dowolnym czasie, również po zakończeniu wątku fabularnego. Najlepiej jest rozgrywać je w późniejszych fazach rozgrywki posiadając kostium na wysokim poziomie oraz rozbudowane umiejętności.
Za rozegrane rundy otrzymasz nagrody w postaci grafik koncepcyjnych, a za ukończenie wszystkich wyzwań odblokujesz osiągnięcie "Luchador".