Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry

The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyścigi i wyzwania walk | Misje poboczne The Amazing Spider-Man 2 poradnik The Amazing Spider-Man 2

Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019

Wyścigi i wyzwania walk

Wyścigi

Wyścigi - Wyścigi i wyzwania walk | Misje poboczne The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Wyścigi

Wyścigi są dodatkową aktywnością dostępną w grze. Kilka następnych staje się dostępnych po ukończeniu dostępnych. Po każdym pokonaniu trasy otrzymasz plakat dostępny w Comic Stand. Za ukończenie pomyślnie wszystkich wyścigów otrzymasz kostium.

Za ukończenie 5 wyścigów odblokujesz osiągnięcie "Fast-Tracker".

Wyścig łatwy - Wyścigi i wyzwania walk | Misje poboczne The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Wyścig łatwy

Wyścigi dzielą się na kategorie łatwiejszych i trudniejszych. Łatwiejsze oznaczone są zielonym okręgiem z pająkiem wewnątrz.

Trasa wyścigu - Wyścigi i wyzwania walk | Misje poboczne The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Trasa wyścigu

Ukończenie wyścigu łatwiejszego polega na używaniu sieci, by przeskakiwać pomiędzy ścieżką z kolejnych punktów kontrolnych w wyznaczonym czasie. W łatwiejszym wyścigu punktem zaczepienia jest każdy następny punkt.

Trudny wyścig - Wyścigi i wyzwania walk | Misje poboczne The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Trudny wyścig

Trudniejsze wyścigi oznaczone są czerwonym kolorem. Tu należy pokonać trasę w taki sposób, by zaliczyć każdy z punktów kontrolnych, lecz czerwony nie posiadają punktu zaczepienia, dlatego należy przelecieć przez nie zaczepiając się o inne obiekty świata jak ściany budynków, latarnie. Pojawiają się czasem na drodze również niebieskie okręgi - te posiadają punkt zaczepienia.

Wyzwania walk

Automat do gier - Wyścigi i wyzwania walk | Misje poboczne The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Automat do gier

W The Comic Stand znajdziesz automat do gier. Uruchamia on wyzwania walk. Polegają one na eliminacji kilku fal różnych przeciwników, często z dodatkowymi wymaganiami jak np. ograniczona ilość otrzymanych ciosów, czy chociażby brak możliwości leczenia. Dostępnych wyzwań jest w sumie 12 i możesz je wykonywać w dowolnym czasie, również po zakończeniu wątku fabularnego. Najlepiej jest rozgrywać je w późniejszych fazach rozgrywki posiadając kostium na wysokim poziomie oraz rozbudowane umiejętności.

Za rozegrane rundy otrzymasz nagrody w postaci grafik koncepcyjnych, a za ukończenie wszystkich wyzwań odblokujesz osiągnięcie "Luchador".