Day of the Hunter! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 poradnik The Amazing Spider-Man 2
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
Day of the Hunter!
Etap 1 - Naprawa reputacji
Od tego momentu, gdy twój pasek heroizmu jest na ujemnym poziomie oznaczony jako "Menace" będziesz ścigany przez siły specjalne. Możesz im uciec, pokonać lub podnieść na nowo poziom heroizmu wykonując zadania poboczne. By móc wykonywać kolejne misje musisz ukończyć przynajmniej dwie z trzech dostępnych akcji: przestępstwo uliczne, pożar lub pościg. Jako, że pożar jest nową sytuacją wyjaśniona została poniżej.
Gdy dotrzesz na miejsce użyj Spider-Sense, aby zlokalizować zagrożonych cywili. Ich liczba przedstawiona jest z prawej strony ekranu. Na obrazku powyżej zaznaczono lokalizację osób do uratowania dla tego przypadku pożaru. Każdego człowieka należy złapać i zanieść do ambulansu w określonym czasie.
Pościg wygląda podobnie jak misja schwytania Carradine'a - należy wskoczyć na wskazany wóz, po czym pozbyć się z tylnego siedzenia przeciwnika, a następnie po wyrwaniu tylnej szyby wyciągnąć z pojazdu zakładnika.
Po wykonaniu akcji i zwiększeniu Heroic Level możesz przejść do punktu misji. Po pokonaniu na miejscu rywali będziesz musiał rozprawić się z większym wojownikiem - Brute. By go zaatakować użyj w pierwszej kolejności Seismic-Blast przytrzymując przycisk wystrzału sieci. Po kilku ciosach wróg ustąpi. Po przerywniku idź do następnego celu.
Etap 2 - Kraven's Loft
Gdy dotrzesz na miejsce wejdź przez drzwi. Po przejściu korytarzem rozpoczniesz rozmowę z Kravenem. Po rozmowie musisz wykonać trzy zdjęcia ciekawych obiektów.
Na lewej ścianie dostrzeżesz dużą czaszkę. Tu wykonaj pierwszą fotografię.
Drugim obiektem do uchwycenia jest globus przy oknie.
Pośrodku zobaczysz największą czaszkę - jest ostatnim elementem do sfotografowania. Po tym Kraven zaprosi cię na piętro.
Nim pójdziesz na piętro zbierz trzy skrzynki ulepszeń. Pierwsza leży za makietą miasta przy oknie.
Druga w prawym rogu pokoju koło kanapy i ściany.
Ostatnia po wyjściu na schody za fortepianem. Po kolejnej rozmowie z Kravenem opuść mieszkanie.