Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry

The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Day of the Hunter! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 poradnik The Amazing Spider-Man 2

Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019

Day of the Hunter!

Etap 1 - Naprawa reputacji

Wrogi dron - Day of the Hunter! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Wrogi dron

Od tego momentu, gdy twój pasek heroizmu jest na ujemnym poziomie oznaczony jako "Menace" będziesz ścigany przez siły specjalne. Możesz im uciec, pokonać lub podnieść na nowo poziom heroizmu wykonując zadania poboczne. By móc wykonywać kolejne misje musisz ukończyć przynajmniej dwie z trzech dostępnych akcji: przestępstwo uliczne, pożar lub pościg. Jako, że pożar jest nową sytuacją wyjaśniona została poniżej.

Miejsca z lokalizacją cywili - Day of the Hunter! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Miejsca z lokalizacją cywili

Gdy dotrzesz na miejsce użyj Spider-Sense, aby zlokalizować zagrożonych cywili. Ich liczba przedstawiona jest z prawej strony ekranu. Na obrazku powyżej zaznaczono lokalizację osób do uratowania dla tego przypadku pożaru. Każdego człowieka należy złapać i zanieść do ambulansu w określonym czasie.

Pościg - Day of the Hunter! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Pościg

Pościg wygląda podobnie jak misja schwytania Carradine'a - należy wskoczyć na wskazany wóz, po czym pozbyć się z tylnego siedzenia przeciwnika, a następnie po wyrwaniu tylnej szyby wyciągnąć z pojazdu zakładnika.

Brute - Day of the Hunter! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Brute

Po wykonaniu akcji i zwiększeniu Heroic Level możesz przejść do punktu misji. Po pokonaniu na miejscu rywali będziesz musiał rozprawić się z większym wojownikiem - Brute. By go zaatakować użyj w pierwszej kolejności Seismic-Blast przytrzymując przycisk wystrzału sieci. Po kilku ciosach wróg ustąpi. Po przerywniku idź do następnego celu.

Etap 2 - Kraven's Loft

Kraven - Day of the Hunter! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Kraven

Gdy dotrzesz na miejsce wejdź przez drzwi. Po przejściu korytarzem rozpoczniesz rozmowę z Kravenem. Po rozmowie musisz wykonać trzy zdjęcia ciekawych obiektów.

Czaszka - Day of the Hunter! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Czaszka

Na lewej ścianie dostrzeżesz dużą czaszkę. Tu wykonaj pierwszą fotografię.

Globus - Day of the Hunter! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Globus

Drugim obiektem do uchwycenia jest globus przy oknie.

Czaszka na środku pokoju - Day of the Hunter! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Czaszka na środku pokoju

Pośrodku zobaczysz największą czaszkę - jest ostatnim elementem do sfotografowania. Po tym Kraven zaprosi cię na piętro.

Skrzynka ulepszeń #1 - Day of the Hunter! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #1

Nim pójdziesz na piętro zbierz trzy skrzynki ulepszeń. Pierwsza leży za makietą miasta przy oknie.

Skrzynka ulepszeń #2 - Day of the Hunter! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #2

Druga w prawym rogu pokoju koło kanapy i ściany.

Skrzynka ulepszeń #3 - Day of the Hunter! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #3

Ostatnia po wyjściu na schody za fortepianem. Po kolejnej rozmowie z Kravenem opuść mieszkanie.