Maximum Carnage! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 poradnik The Amazing Spider-Man 2
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
Maximum Carnage!
Etap 1 - Przed więzieniem Ravencroft
W pierwszej kolejności wyeliminuj na parkingu Brute i czterech pozostałych przeciwników. Najszybciej zrobisz to używając Seismic-Blast na grupie i szybo przygważdżając ogłuszonych przeciwników siecią do zimi.
Pod przewróconym samochodem znajduje się człowiek. Użyj Web-Pull, by go uwolnić.
Po pokonaniu kolejnych wrogów za przejściem na teren więzienia uwolnij kolejną osobę przesuwając obiekt z jego nóg.
Za murem po lewej stronie na drzewie znajdziesz skrzynkę ulepszeń.
Kieruj się dalej na drugi parking. W pierwszej kolejności zajmij się snajperami na dachach (dwóch) atakami z zaskoczenia. Następnie pozbaw broni walczących strażników i rozpraw się z nimi. Gdy pasek życia będzie niski odskocz na dach i ulecz się.
Drugą skrzynkę ulepszeń znajdziesz za budynkiem, przed którym walczyłeś za trzecim razem.
Na wieży powyżej budynków znajdziesz kolejną - trzecią skrzynkę.
Pośrodku placu leży ostatni cywil. Usuń przeszkodę, po czym uaktywni się krótka cutscena.
Na placu za murem znajdziesz drugi cel, który musisz chronić. Używaj zdolności Seismic-Blast i szybko oplątuj siecią przeciwników, by wyeliminować ich jak najszybciej.
Podczas walki musisz znajdować się wewnątrz okręgu. Jeśli je opuścisz pasek w górnym lewym rogu zacznie się zapełniać. Gdy będzie pełny - przegrasz.
Etap 2 - Wnętrze budynku
Po wejściu do podziemi przejdź najpierw do szybu wentylacyjnego na ścianie.
Na końcu szybu znajdziesz dwóch snajperów. Zdejmij ich po cichu i zabierz skrzynkę ulepszeń #1 leżącą pośrodku pomieszczenia.
Wyjdź przez okno i wejdź na rusztowanie. Zajmij się strażnikiem patrolującym poniżej, a następnie idź dalej, gdzie zdejmij jeszcze dwóch strażników odwróconych plecami.
Przejdź po ścianie nad miejsce, gdzie widoczna jest rozlana woda pod prądem. Stamtąd dostrzeżesz wejście do klatki. Audiolog znajdziesz wewnątrz.
Na końcu pomieszczenia dostrzeżesz element konstrukcji wetknięty w ścianę. Pociągnij go, by utorować przejście.
Przeskakuj korytarzem między ścianą a skałami uważając na miny. Na końcu dostrzeżesz żółty znak po prawej stronie podpisany "Venom Wing" - uchwyć go na zdjęciu (Jameson's Photo #8).
Na końcu korytarza dostrzeżesz otwór w ścianie w który musisz wskoczyć.
Dostrzeżesz na swojej drodze rury i ogień. Użyj zdolności Web-Pull na dźwigni przy rurze, by odciąć dostęp paliwa. Następnie przyczep się do ściany i przeczołgaj na drugą stronę. Podobnie w dalszym etapie musisz użyć dźwigni, by zniszczyć macki przyczepione do ściany.
Gdy dotrzesz do końca korytarza dostrzeżesz zawalone przejście. Aby dostać się dalej przyczep się do lewej ściany i przeczołgaj na drugą stronę.
Boss - Carnage
Na początku walki rozprawiasz się z Cletusem Kasady. Brak paska zdrowia przeciwnika spowodowany jest tym, że pokonasz go jedynie kilkoma ciosami.
Już wcześniej możesz przestawić kilka dźwigni, które spowodują, że obok nich pojawi się ogień. Będzie to dla ciebie przydatne w późniejszej walce.
Gdy odbierzesz rywalowi kilka punktów zdrowia zacznie skakać po słupach wokół ringu. Zwalisz go używając Seismic-Blast. Najlepiej jeśli wcześniej podpalisz miejsca wokół placu i wtedy zrzucony przeciwnik będzie spadał prosto w płomienie, co zada mu bardzo wysokie obrażenia.
Chwilę po użyciu Seismic-Blast możesz oddalić się i uleczyć, gdyż przeciwnik chwilę będzie wydostawał się z płomieni. W przypadku szarży możesz ustawić się tak, by na linii jego ataku były ustawione beczki, które wybuchną podczas ataku zadając dodatkowe obrażenia.
W dwóch momentach - gdy poziom życia spadnie do połowy i gdy do 1/3 - pojawią się mniejsi przeciwnicy (za pierwszym razem jeden, później trzech), którzy będą atakowali cię na ziemi, gdy Carnage będzie strzelał ze słupów. Atakuj ich z doskoku lub z powietrza, by wyrzucić ich w stronę płomieni, na które również są bardzo podatni jak i boss. Po ich eliminacji pozostanie ci zadanie kilku ciosów bossowi, po czym kończysz walkę.