No one is safe! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 poradnik The Amazing Spider-Man 2
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
No one is safe!
Etap 1 - Teatr
Udaj się do teatru. Na miejscu po przeprowadzeniu dialogu skieruj się w lewą stronę gdzie za fotelami znajdziesz audiolog #6.
Idąc wzdłuż ściany napotkasz skrzynkę ulepszeń.
Na lewo od sceny za stolikiem znajdziesz audiolog #7.
Na jednym z foteli w pierwszym rzędzie leży kolejna skrzynka ulepszeń.
Przejdź przez drzwi na korytarz. Za nimi znajduje się audiolog #8.
Podejdź do uchylonych drzwi, by przegrać się w kostium. Użyj sieci, by ściągnąć kratkę i wejdź do szybu wentylacji.
Po wyjściu dostrzeżesz trzech zakładników i pilnujących ich Rosjan. Wyeliminuj ich.
Na prawo od wyjścia z szybu wentylacji znajduje się skrzynka uleprzeń.
Po lewej stronie pomieszczenia znajdziesz następną skrzynkę na deskach przy ścianie.
Podejdź pod makiety na końcu pomieszczenia. Na drewnianym rusztowaniu znajduje się audiolog #9.
Jeszcze jedną skrzynkę znajdziesz za balustradą białej makiety z kolumnami.
Audiolog #10 znajdziesz przy bramie wyjściowej, na rusztowaniu przy ścianie.
Wykonaj zdjęcie skrzyni z fioletowym kawałkiem materiału, by zdobyć Jameson's Photo #3. Leży na podłodze przed ścianą z makietą.
Gdy uporasz się z przeciwnikami i uwolnisz zakładników możesz otworzyć bramę. Użyj sieci, by pociągnąć za ciężarek i szybko przeskocz na drugą stronę, gdyż brama po chwili się zamknie.
Kolejna skrzynia ulepszeń leży obok wózka widłowego.
Ostatnia w teatrze skrzynia znajduje się po lewej stronie za drzwiami na korytarz.
Za zakrętem korytarza zwolni czas - musisz popatrzeć w prawą stronę, skąd atakuje przeciwnik i nacisnąć klawisz akcji, by wykonać unik.
Na zewnątrz rozpraw się z Brutem i trzema pomocnikami. Pamiętaj, by zadać cios większemu przeciwnikowi musisz wcześniej użyć Seismic-Blast.
Po walce wrócisz do teatru. Podejdź najpierw do baru, a potem porozmawiaj z Fiskiem. Teraz możesz opuścić teatr.
Etap 2 - Doki
Po dotarciu do doków poruszaj się rurami. Na zakręcie dostrzeżesz skrzynkę ulepszeń.
Najpierw zajmij się snajperami na budynku po prawej. Obu zdejmiesz bez problemu po cichu zachodząc ich od tyłu.
Na niższym dachu tego samego budynku (na prawo od wejścia) znajdziesz drugą skrzynkę.
Skieruj się teraz na duży dźwig po lewej stronie. Na jego szczycie leży skrzynka.
A na jego końcu umiejscowiona jest następna skrzynka ulepszeń.
Pozbądź się przestępców pilnujących oznaczonego urządzenia i zniszcz je.
Przedostań się teraz do budynku naprzeciw wejścia. Przed nim bliżej zatoczki znajdziesz skrzynkę.
Odwróć się i naprzeciw budynku przy kontenerach dostrzeżesz robota. Podejdź i zrób mu zdjęcie do kolekcji Jameson's Photo #4.
Następnego urządzenia strzeże Brute. Pokonaj go używając Seismic-Blast i kombinacji ciosów, po czym zniszcz drugie urządzenie.
Pomiędzy kontenerami znajduje się skrzynka ulepszeń. Trzech przeciwników możesz powalić zrzucając na nich skrzynię zaczepioną do dźwigu. Potem jednak musisz szybko przytknąć ich do ziemi pajęczyną.
Następna skrzynka ulepszeń leży wśród kolejnych kontenerów w kierunku wejścia.
Dziewiąta z kolei skrzynka ulepszeń leży przy beczkach koło wejścia do doków.
Skieruj się do hangaru po prawej stronie. Przy płonącej beczce stoją dwie Speedy. Najpierw wyeliminuj strażnika z wysokości, by pozostać niezauważonym, a w obie kobiety rzuć butlą z gazem usytuowaną na prawo od nich (wymagana umiejętność Throw).
Nie zapomnij szybko przypiąć je do ziemi zanim dojdą do siebie.
Przed wejściem do hangaru stoi wysoki mur z kontenerów - wewnątrz znajdziesz skrzynkę ulepszeń.
Ostatnia skrzynka ulepszeń znajduje się na dachu hangaru.
Audiolog #11 znajdziesz przy prawym hangarze na białej ciężarówce przed wejściem.
Etap 3 - Hangar
Magazyn to ostatni budynek po prawej. Na dachu znajdziesz szyb wentylacyjny, którym dostaniesz się do środka.
Po wejściu zobaczysz wrogiego snajpera - zdejmij go po cichu.
Wskocz na rury pod sufitem. Po prawej stronie dostrzeżesz skrzynkę.
Druga skrzynka ulepszeń leży na tej samej rurze po przeciwnej stronie.
Opuszczając się na końcu tej samej rury pomiędzy beczkami znajdziesz trzecią skrzynkę.
Wespnij się do szybu wentylacyjnego, gdzie znajdziesz czwartą skrzynkę ulepszeń.
Wewnątrz klimatyzacji znajdziesz przedostatnią w tym miejscu skrzynkę ulepszeń.
Piąta skrzynka leży na uchwycie dźwigu na końcu kanału.
Po obu stronach na zakładnika wzrok mają skupieni snajperzy. Zajmij się najpierw tym z lewej, potem z prawej.
Pozbądź się trzech ostatnich przeciwników. Następnie uwolnij więźnia.
The hunter and the hunted! - Cletus Kasady
Kolejna misja sprowadza się do dwóch czynności: najpierw spotkaj się z Kravenem.
Po przerywniku rozpoczniesz walkę z Cletusem Kasady. Walka jest banalnie łatwa, gdyż rywal nie posiada ani wysokiej odporności, ani też super-mocy. Możesz stosować na nim wszystkie znane ci techniki. Po walce przejdź do celu następnej misji.