Raid on OSCORP | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 poradnik The Amazing Spider-Man 2
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
Raid on OSCORP
Etap 1 - Wejście do budynku
Dostań się na dach budynku OSCORPu, gdzie czeka na ciebie czterech uzbrojonych napastników. Potem za pomocą sieci usuń helikopter i wejdź przez otwór do wnętrza budynku.
Następnie spuszczaj się w dół używając sieci. Gdy dotrzesz najniżej jak to możliwe skieruj się najpierw w prawą stronę.
Z prawej strony na rurze dostrzeżesz przy ścianie skrzynkę ulepszeń.
Wyjdź po ścianie wyżej. Przy krawędzi zobaczysz stojącego strażnika. Zdejmij go po cichu używając pajęczyny.
By przejść dalej musisz zatrzymać wiatrak wentylatora. Umożliwi ci to kilkukrotne użycie Web-Shoot.
Druga skrzynka ulepszeń leży po lewej stronie od dziury pośrodku.
Kolejną skrzynkę możesz zebrać po zejściu do dziury przy ścianie na końcu korytarza.
W następnym pomieszczeniu wyeliminuj pięciu przeciwników poruszając się cały czas po rurze. Najpierw przejdź w stronę okien i poczekaj aż strażnik przejdzie na prawą stronę, po czym wciągnij go siecią. Potem zdejmij stojącego w przejściu.
Strażnik pilnujący więźniów podejdzie do ciebie - wtedy rozpraw się i z nim. Następnie przeskocz na rury za ścianą przez dziurę w konstrukcji. Tak pozbądź się przeciwnika stojącego przy terminalach. Ostatni strażnik będzie na końcu korytarza po przeciwnej stronie.
Po oczyszczeniu pomieszczenia możesz spokojnie zebrać skrzynkę ulepszeń przy oknach z lewej strony korytarza.
Z prawej zaś strony w rogu znajdziesz audiologa #2.
Pierwsze zdjęcie z serii zdjęć dla Jamesona to srebrne skrzydła za szkłem naprzeciw wentylatora. Musisz użyć kamery, by odblokować tą znajdźkę.
Audiolog #3 leży zaś na biurku przy więźniach. Teraz możesz spokojnie uwolnić odseparowanego od reszty więźnia - Maxa, który otworzy dla ciebie drzwi do windy.
Etap 2 - Reaktor
W drugim etapie misji po zjechaniu windą w dół wespnij się z powrotem szybem do góry - na szczycie w otworze znajdziesz skrzynkę ulepszeń.
Drugą skrzynkę ulepszeń znajdziesz na jednej z wyższych struktur reaktora po lewej stronie od windy.
W pierwszej kolejności musisz zestrzelić uchwyty trzech struktur oznaczonych w pomieszczeniu. Gdy to zrobisz przybędą dwa wrogie oddziały walczące między sobą. Jeśli będziesz się poruszał wyżej niż oni masz możliwość ich cichej eliminacji nie będąc zauważonym.
Teraz musisz oznaczyć cztery wskazane urządzenia OSCORPu.
Trzecia skrzynka znajduje się na drugim poziomie, po prawej stronie od wyjścia z windy przy ścianie.
Na najniższym poziomie dostrzeżesz po lewej i prawej stronie dwa wentylatory. Za prawym znajdziesz audiolog #4 oraz nad nim skrzynkę ulepszeń #4.
Zaś za lewym wentylatorem leży kolejna skrzynka ulepszeń #5.
Ostatnia na tym poziomie szósta skrzynka znajduje się z lewej strony pomieszczenia, na skrzyniach, nad urządzeniem OSCORPu do wyłączenia.
Na trzecim piętrze po prawej stronie, za szybą dostrzeżesz macki zakończone szczypcami. Stań naprzeciw nich i wykonaj kolejne zdjęcie do kolekcji.
Boss - Shocker
Pierwszy boss z którym będziesz miał do czynienia to Shocker. Wyprowadza trzy rodzaje ataków: wręcz, fala uderzeniowa oraz fala obszarowa uderzona w ziemię - musisz wtedy odsunąć się od rywala. Podstawą jest wykonywanie uników i szybkie kontrataki. Po odskoczeniu od przeciwnika możesz użyć doskoku lub przyciągnąć go siecią, zanim wyprowadzi kolejny atak.
Gdy zadasz Shockerowi połowę obrażeń na planszy pojawiać się będą słupy. Gdy boss na nie wskoczy, użyj sieci, aby je z powrotem schować w podłogę. Powalony przeciwnik jest teraz łatwym celem do ataku.
Gdy poziom zdrowia Shockera spadnie do zera będziesz musiał trzykrotnie w odpowiednim momencie nacisnąć pojawiający się na ekranie klawisz ataku. Po tym walka zostanie zakończona.
Po walce otrzymasz nową umiejętność Seismic Blast działająca jak fala uderzeniowa Shockera.