Claws of the cat! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 poradnik The Amazing Spider-Man 2
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
Claws of the cat!
Etap 1 - Eskorta
W następnej misji wskakujesz na tył ciężarówki policyjnej i na każdy możliwy sposób próbujesz ją osłaniać.
Pierwsza blokada dwoma wozami pancernymi pojawia się po chwili. Działka zniszczysz używając sieci.
Pierwsza zasadzka jest na następnym skrzyżowaniu. Zaatakuje ciebie i vana trójka uzbrojonych przeciwników. Najlepiej pozbaw ich w pierwszej kolejności karabinów, by nie uszkodzili pojazdu.
W lewym rogu blokady koło autobusu znajdziesz skrzynkę ulepszeń.
Podążaj dalej za samochodem. Przed zakrętem na pasie zieleni pośrodku drogi dostrzeżesz drugą skrzynkę ulepszeń.
Następnie aktywuj Spider-Sense, by móc wykrywać pułapki w samochodach. Używając pajęczyny rozbrój trzy pojazdy zaparkowane wzdłuż drogi.
Na następnym zakręcie w lewo koło wozu policyjnego w rogu skrzyżowania leży kolejna skrzynka ulepszeń.
Druga zasadzka czeka kawałek dalej. Po eliminacji przeciwników użyj sieci, aby odsunąć przeszkodę na drodze.
Dwa wozy opancerzone stoją na następnym rondzie. Od teraz musisz się spieszyć z eliminacją przeszkód, gdyż wóz nie będzie już na ciebie czekał. Na następnej przecznicy znajdź kolejne samochody-pułapki. Na następnym skrzyżowaniu spotkasz ostatnich dwóch strzelców stojących na samochodach. Po bezpiecznym przejeździe wskocz na samochód i poczekaj, aż dojedzie do celu.
Na końcu trasy na lewo od samochodu policji leży czwarta skrzynka.
Po wykonaniu zadania przejdź do następnego celu misji. Dostań się na dach muzeum i przejdź do środka używając szybu wentylacyjnego.
Etap 2 - Muzeum
Będąc w muzeum użyj Spider-Sense, aby wykryć wrogów, ale również kamery. W pomieszczeniu jest ich w sumie sześć: dwie po przeciwnej stronie, jedna po lewej na piętrze, po prawej piętrze za filarem i na parterze i w przejściu na prawo od szkieletu po środku. Aby unieruchomić kamery musisz strzelić w nie pajęczyną.
Jedną z dróg do eliminacji przeciwników bez bycia zauważonym to ponownie zdejmowanie wrogów od góry. Wyskocz na prawy balkon i schowaj się za filarem do czasu, aż strażnik przejdzie zań i będziesz mógł go zaatakować po cichu.
Następnie zlokalizuj kamerę na filarze obok i strzel w nią pajęczyną. Teraz podejdź bliżej ściany i pilnuj ruchów kolejnego wartownika. Gdy będzie szedł w przeciwną stronę zaskocz go od tyłu.
Z prawej strony na niższym piętrze dostrzeżesz dwóch strażników - jeden oglądający eksponat i drugi chodzący obok. Poczekaj, aż ten drugi strażnik przejdzie poza linię wzroku pierwszego i złap go ze ściany lub barierki. Potem opuszczając się na pajęczynie pochwyć pierwszego strażnika.
Następnie ogłusz strażnika przy oknach. Patrzy on cały czas na ściany, dlatego musisz go zajść od tyłu, pamiętając jednak o kamerach. Najlepiej zaatakuj, gdy przejdzie on do końca z jednej ze stron. Teraz zajmij się ostatnim strażnikiem po przeciwnej stronie.
Teraz możesz końcowo zejść na parter. Najlepszym punktem jest prawe końcowe przejście Sali, gdzie nie zagląda żaden strażnik. Zaczekaj, aż wrogowie będą podchodzić do twojej lokacji po czym eliminuj ich, gdy nikt nie patrzy.
Gdy rozprawisz się z wszystkimi obok przejdź od prawego korytarza na lewą stronę. Tu wrogów eliminujesz już po kolei, gdyż najczęściej nie widzą siebie nawzajem.
Skrzynka ulepszeń #1 leży za prawym szarym parawanem na parterze. Wszelkie znajdźki najlepiej zacznij szukać, gdy pozostanie ci ostatni przeciwnik do eliminacji, przed walką z bossem.
Kolejny audiolog #12 leży z lewej strony sali za zielonym parawanem.
Na pierwszym piętrze przy ostatnim filarze po prawej znajdziesz skrzynkę ulepszeń #2. Uważaj na kamerę obok.
Audiolog #13 znajdziesz ostatnim pomieszczeniu na parterze, na lewym rekwizycie otoczonym szkłem.
Trzecia skrzynka leży na jednym z eksponatów na parterze w lewym przejściu korytarza.
Czwarta skrzynka znajduje się na głowie szkieletu pośrodku sali.
Ostatnią skrzynkę znajdziesz na piętrze po lewej stronie przed oknem, nad zielonym parawanem.
Zdjęcie dla Jamesona (piąte) wykonaj szkieletowi po środku sali.
Boss - Black Cat
Walka z bossem nie jest dużym wyzwaniem po obraniu dobrej strategii. Przeciwniczka zadaje mocne ciosy wręcz, potrafi także rzucać nożami. Uniemożliwi również leczenie atakując znienacka. Podstawa to czekanie na atak i wykonanie kontrataku trzema/czterema ciosami. Po kilku seriach ciosów Black Cat zacznie chować się po muzeum. Wyśledzisz ją używając Spider-Sense.
Gdy będziesz mieć ją na linii wzroku doskocz do niej lub przyciągnij do siebie siecią i wykonaj serię ciosów.