The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 poradnik The Amazing Spider-Man 2
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
The Kingpin of crime!
Etap 1 - Ukończenie poziomu
Dotrzyj na wskazane miejsce i ukryj się wewnątrz naczepy ciężarówki przed wejściem. Aby wyjść zestrzel pajęczyną drzwi. Posiadasz teraz zdolność Ion-Web, która pozwoli ci strzałami pajęczyny zniszczyć skrzynie OSCORPu oraz żółte zbroje przeciwników z Task Forces.
Rozpraw się z pierwszym opancerzonym przeciwnikiem. Najpierw strzelaj Web-Shootem, aż tarcza zmieni kolor na ciemniejszy. Wtedy możesz dopiero zadać obrażenia celowi.
Najpierw udaj się na budynek po prawej stronie. Na dachu zlokalizuj snajpera i zaatakuj go z zaskoczenia. Teraz przeskocz na dach następnego budynku.
Kolejnych dwóch przeciwników również spogląda na dół niczego nie oczekując - tym samym wyeliminuj ich bezgłośnie.
Przez dziurę wewnątrz dachu dostrzeżesz chodzącego niżej strażnika. Opuść się po pręcie, by go wyeliminować. Potem wróć na dach.
Z drzewa obok budynku możesz pochwycić jednego strażnika odwróconego plecami. Następnie dostań się do wnętrza budynku na sufit.
Od strony okna, gdzie wszedłeś zobaczysz czerwoną szafkę. Użyj sieci, by rzucić nią w przeciwników przy ognisku. Następnie zeskocz i szybko przygwoźdź ich do ziemi nim się obudzą. Teraz zajmij się przeciwnikiem na mostku pomiędzy budynkami nad kanałem na zewnątrz.
Wróć na pierwszy budynek. Za nim od strony skał znajdziesz samotnego strażnika. Wyeliminuj go po cichu z drzewa lub ze ściany. Wróć na dach.
Podejdź do krawędzi, gdzie zobaczysz dwóch wrogów przy ognisku. Użyj umiejętności Web-Pull na belkach na prawo, a zwalone obiekty spowodują ogłuszenie przeciwników. Omotaj ich pajęczyną.
Dobrowolnie możesz wejść do pierwszego budynku. Wewnątrz znajdziesz dwóch strażników - obu możesz zlikwidować niezauważenie od góry.
Od strony drzewa przy budynku drugim na parterze znajdziesz zniszczony mur. Wejdź do środka i zaczekaj przy krawędzi ściany. Strażnika w żółtym pancerzu pozbądź się po cichu i wróć do kanału pomiędzy budynkami.
Wejdź do rury od strony wody i na końcu znajdziesz odwróconego plecami snajpera. Po pozbyciu się go przeskocz na wysokość (sufit lub filar) i zlikwiduj drugiego chodzącego strażnika.
Analogicznie w rogu pomieszczenia dostrzeżesz belki trzymające osuwisko. Zniszcz je, by zdezorientować przestępców przed nimi, a następnie ich oplącz siecią.
Na koniec przejdź na dach trzeciego budynku w rogu mapy. Dostrzeżesz tam dwóch snajperów. Zajmij się nimi.
Z niższego dachu dostrzeżesz czerwony kontener - złap go i rzuć w strażników przy ognisku. Następnie unieruchom ich.
Przejdź na powrót n poprzedni daszek tak, aby mieć widok na tory. Użyj Web-Pull, aby przyciągnąć wagonik (dwukrotnie) i ogłuszyć wroga wewnątrz budynku (Brute).
Znajdźki w misji
Pierwsza skrzynka znajduje się na dachu naczepy, z której wychodzisz na początku misji.
Druga skrzynka leży na drzewie przed budynkiem pośrodku.
Trzecią skrzynkę znajdziesz na dachu budynku pośrodku lokacji.
Kolejna skrzynka znajduje się w rogu mapy wewnątrz uszkodzonej wieży.
Wewnątrz budynku po lewej stronie mapy, na końcu torów znajdziesz piątą skrzynkę ulepszeń.
Szósta skrzynka położona jest na najwyższym punkcie budynku w lewym rogu lokacji (budynek z torami).
Siódma skrzynka zlokalizowana jest na beczce wewnątrz pierwszego budynku, na prawo od wejścia do lokacji.
Skrzynka nr 8 umiejscowiona została na wejściu do rury od strony wody.
Dziewiąta z kolei skrzynka leży na końcu rury kanalizacyjnej do poziomu -1 budynku pośrodku.
Skrzynka ulepszeń #10 zlokalizowana jest na końcu tunelu pośrodku mapy.
Przedostatnią skrzynkę znajdziesz pod pierwszym budynkiem na prawo od wejścia.
Ostatnia skrzynka leży na gruzach przy budynku po lewej stronie mapy.
Szesnasty audiolog leży na masce wraku samochodu koło zniszczonej wieży.
Audiolog #17 znajdziesz w podziemiach budynku pośrodku. Leżeć będzie na stercie gruzu w rogu pomieszczenia.
Kolejny audiolog znajduje się w rogu budynku pośrodku od strony wejścia do lokacji, koło drzewa.
Audiolog #19 znajdziesz pod pierwszym budynkiem na prawo od wejścia leżący na ziemi.
Zdjęcie, które musisz wykonać jako siódme, to zielona koszulka zlokalizowana przed budynkiem po lewej stronie lokacji, na piasku, przy miejscu oświetlonym przez latarnię.
Za wejściem do lokalizacji dostrzeżesz pomarańczową skrzynię OSCORPu, jedyną zlokalizowaną w misjach. Zniszczysz ją używając Web-Shoot po uzyskaniu zdolności Ion-Web w poprzedniej misji.
Boss - Kingpin
Nietypowo przed walką z bossem podejdź do biurka i zabierz z niego audiolog #20.
Na koniec czeka cię walka z bossem. Kingpin wykonuje cztery rodzaje ataków: szarża, atak w miejscu, atak promieniem i atak obszarowy. Atak obszarowy wykonuje uderzając laską w podłogę - należy przebywać wtedy w bezpiecznej odległości. Przy ciosie w miejscu (czerwone ostrzeżenie) należy wykonać unik, podobnie jak w przypadku ataku promieniem, również za pomocą laski. Użycie Stun-Blast pozwoli przerwać wykonywany atak bossa.
Kluczem do wygranej jest pozwolenie przeciwnikowi na szarżę, wykonanie uniku, a następnie pozwolenie na jego uderzenie w ścianę. Gdy jest ogłuszony możesz mu zadać szybkich 4-5 ciosów. Gdy przeciwnik jest ogłuszony możesz również oddalić się szybko na większą odległość i zregenerować zdrowie.
Gdy poziom życia bossa spadnie do 2/3 wezwie posiłki. Za pierwszym razem będzie to dwóch opancerzonych strażników, za drugim razem (1/3 życia) trzech. By zniszczyć ich pancerze strzelaj pajęczyną, a gdy więcej niż jeden jest obok ciebie użyj Stun-Blast, aby odrzucić ich na większą odległość. Kingpin cały czas będzie również cię atakować, lecz dopóki nie unieszkodliwisz strażników wykonuj jedynie uniki przed jego ciosami.