Zdobądź więcej informacji o mordercach biskupa | Jatka w Whitechapel Testament Sherlocka Holmesa poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zdobądź więcej informacji o mordercach biskupa
Ma ulicy zagadnij rozdawacza zupy. Zapytaj go o Gronową Małpę i Kurtza, ale mężczyzna nie będzie chciał nic powiedzieć.
Zwróć zatem uwagę na skrzynkę na prawo od kuchni, na której mężczyzna rozłożył grę na pieniądze. Zaproponuj mu rozgrywkę.
Zasady gry są następujące: wygrywa ten, kto pierwszy zdobędzie 36 oczek. Jeśli na kostce wypadnie czaszka, tracisz wszystkie punkty zgromadzone w danej rozgrywce. W swojej turze możesz rzucać kostką dowolnie długo, ale uważaj, by nie przekombinować, to jest nieopatrznie nie wyrzucić czaszki. Możesz też zachować punkty, jeśli już parę razy Ci się poszczęściło i boisz się dalej kusić los, a następnie kontynuować po turze przeciwnika. W razie przegranej po prostu graj dalej - aż do skutku.
Wygrana oznacza wyciągnięcie od mężczyzny interesujących Holmesa informacji oraz odblokowanie dziewiątego osiągnięcia: "Hazardzista".
Dowiedziawszy się, że znajomi Gronowej Mapy pracują w prosektorium w punkcie medycznym, udaj się tam ponownie. Porozmawiaj z doktorem Grantem na temat kostnicy. Otrzymasz pozwolenie, by ją obejrzeć. Maszeruj zatem do drzwi po drugiej stronie sali (naprzeciwko wejścia).
W holu przyjrzyj się wiszącej na tablicy liście niedawno zmarłych osób (lista niedawnych zgonów). Wejdź do kostnicy (drzwi na prawo od tablicy).
Z małego blatu przy stole prosektoryjnym weź nożyczki.
Następnie obadaj wiszącą na oparciu krzesła marynarkę.
Pojawi się zbliżenie, na którym widać, że ubranie należy do Kurtza. Weź nożyczki (po lewej) i odetnij nimi naszywkę z imieniem mężczyzny (u góry na wewnętrznej stronie marynarki). Znajdziesz pod nią karteczkę z planem (niewątpliwie cmentarza - szopa zaznaczona jest krzyżykiem).
Następnie rozetnij nożyczkami prawy rękaw i zabierz z niego mały metalowy pręt.
Wreszcie rozetnij górną część kieszeni i wyciągnij z niej dwa klucze.