Porozum się z anarchistami | Pożar w młynie Testament Sherlocka Holmesa poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Porozum się z anarchistami

Jako Watson masz przypilnować, by przebywający na parterze mężczyźni nie przeszkodzili Holmesowi w myszkowaniu na poddaszu. Wejdź do młyna drzwiami po prawej.

Spróbuj porozmawiać siedzącymi przy stole trzema Rosjanami (kliknij każdego z nich). Jeden jest niemy (ten, który stoi), drugi ślepy, a trzeci poważnie ranny - w ranę wdało się zakażenie. Ten ostatni odpowie po rosyjsku, że nic nie rozumie.

Zauważ jednak, że na stole leży gazeta "The Times". Watson odgadnie, że mężczyźni znają angielski. Sprowokowawszy niewidomego do dyskusji, zdobędziesz dwudzieste drugie osiągnięcie: "Anarchia w królestwie". Niestety, wygłosiwszy swój manifest, rewolucjoniści nie będą chcieli dalej gadać.

Przyjrzyj się zatem wielkiemu kufrowi stojącemu nieopodal stołu. Okaże się zamknięty na zamek szyfrowy, a Watson nie zna kombinacji.
W tej sytuacji przywołaj pasek w dole ekranu i wybierz opcję umożliwiającą zmianę bohatera (między "Tabelą dedukcyjną" a "Osiągnięciami"). Przełącz się na Holmesa.