Wtorek, 14 stycznia 2048 roku, West Plaza, apartament Richarda Nolana; The Voice State of Mind poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 19 października 2018
W pokoju Richarda sprawdź tablicę holograficzną pod kątem nowych wpisów. Przejdź do salonu, gdzie Simon gra na szpinecie. Porozmawiaj z nim, możesz pozwolić mu grać dalej lub poprosić, by przestał. W tym drugim przypadku, kiedy android odejdzie od instrumentu, zagadnij go ponownie.
Następnie zadzwoń do Steve'a i zapytaj go o postępy w pozyskiwaniu danych dotyczących interesującego Richarda mężczyzny. Ostatecznie Richard zdecyduje się odwiedzić przyjaciela w pracy.
Opuść więc mieszkanie i maszeruj do biurowca "The Voice". Steve wyjdzie kumplowi na spotkanie (do holu) i panowie przeniosą się do knajpki. Porozmawiaj z przyjacielem.
Po powrocie do pracy zagadnij Steve'a przy jego stanowisku. Rozpocznie się znana minigierka w kompletowanie informacji pozyskanych z trzech baz danych: policyjnej (imię i nazwisko, ID, adres, rodzaj przestępstwa, pseudonimy), MoveScan (imię i nazwisko, ID, sektor, miejscowość, prawdopodobieństwo) i "The Voice" (imię i nazwisko, kontakt przez "chmurę").
By dowiedzieć się, kim jest mężczyzna, który był w apartamencie Richarda, musisz po prawej (tą sama metodą co poprzednio) ulokować właściwe dane. Zwróć uwagę na niejakiego Petera Kurtisa (MoveScan), przy którym prawdopodobieństwo trafnego wytypowania wynosi 99,7%, następnie odszukaj jego nazwisko w danych policyjnych i tych z "The Voice" - w tym ostatnim przypadku okaże się to niemożliwe. Zauważ jednak, że wśród danych policyjnych podany jest jego pseudonim (na samym dole) - Stanley Wight. Odszukaj owego Stanleya na liście nazwisk z "The Voice". To wystarczy, by móc się z nim połączyć - co też po zakończeniu dyskusji ze Steve'em uczyń.
Opuść pomieszczenie i wędruj do archiwum, które znajduje się na prawo od kuchni. Przejdź przez otwarte drzwi - zastaniesz tam Waltera, o którym przed chwilą rozmawiali Steve i Richard w związku z materiałami na temat KurtzLab.
Żeby się czegoś dowiedzieć, wchodź w interakcje z kolejnymi dokumentami i obiektami w pomieszczeniu, idąc od lewej, są to: akta na półkach pomiędzy regałami (2x), notatki przyczepione do drugiego regału, akta leżące na biurku, pod którym siedzi Walter, notatki na fotelu, globus oraz karteczki samoprzylepne na tablicy - sprowokujesz tym komentarze Waltera i konwersację obu panów.
Wreszcie na koniec zagadnij samego Waltera. Richard otrzyma od niego jego notatki.
Wyszedłszy z archiwum, możesz jeszcze zamienić parę zdań z Troyem siedzącym w drugim rzędzie stanowisk po prawej. Możesz też jeszcze raz zajrzeć do Steve'a i porozmawiać z nim na temat Waltera oraz Stanleya. Wreszcie skieruj się do wyjścia i opuść "The Voice". Maszeruj do domu.
Jeśli chcesz spełnić dobry uczynek - zanim udasz się do siebie - zajrzyj do miejsca na lewo od apartamentowca (za parkingiem), przy budynku z neonem "BAR 96a", gdzie w kącie po lewej egzystuje bezdomny, i porozmawiaj z nim - pojawi się opcja dania mu czegoś do jedzenia, a Richard ponoć ma przy sobie batonik (choć nie widać go w ekwipunku).