Czwartek, Montauk, Long Island, Robotics Lab | State of Mind State of Mind poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
W laboratorium robotyki maszeruj prosto przed siebie - szybko okaże się, że Lydia nie może przejść dalej ze względu na pilnującego tego terenu robota.
Zawróć zatem i skręć w pierwszą odnogę po prawej, tuż przed jego stanowiskiem. Tam zainteresuj się wylotem szybu wentylacyjnego przesłoniętym roletą. Gdy ją odsuniesz, ujrzysz rzeczonego robota, stojącego tyłem po drugiej stronie szybu - można by go tą drogą unieszkodliwić. Potrzebujesz tylko odpowiedniego narzędzia.
Idź zatem owym bocznym korytarzykiem dalej - trafisz do miejsca, gdzie montowane są roboty. Obejdź wszystkie stanowiska (kierując się w lewo). Na pierwszym rzuć okiem na notebook i przeczytaj wiadomość.
Przy drugim z niskiej szafeczki, czy też pojemnika, weź zwój kabla. Na trzecim możesz przeczytać kolejną wiadomość z kolejnego notebooka. W rogu, na czymś w rodzaju podłużnej skrzyni z tworzywa, leży konsola - możesz odsłuchać na niej rozmowę, jaka odbyła się między Kurtzem a Kosowskim.
Zaraz obok wejdź do metalowego boksu - stoją tu różnej wielkość pojemniki z tworzywa, z jednego z nich zabierz baterię termojądrową.
Kontynuuj obchodzenie pomieszczenia dookoła i z kolejnego stanowiska pracy (za tablicą z karteczkami samoprzylepnymi) zwiń taśmę klejącą.
Kawałek dalej zauważ w wydzielonym punkcie stół warsztatowy, gdzie do leżącego na nim pręta dołącz baterię, przyłącz kabel i przymocuj to wszystko taśmą klejącą.
Teraz skieruj się do miejsca, w którym widać stojącego po drugiej stronie szybu robota strażniczego. Potraktuj go otrzymaną przed chwilą pałką ogłuszającą (postaraj się utrzymać "broń" w takim położeniu, by kółko celownika przez chwilkę pozostało zielone - a Lydia załatwi robota).
Wyjdź z odnogi i skieruj się w lewo. Nie maszeruj jednak do głównego wyjścia - jest ono zablokowane. Otwórz natomiast widoczne po lewej drzwi prowadzące do pomieszczenia, w którym stał robot strażniczy. Wejdź do środka i skorzystaj ze znajdującego się tam po prawej terminalu - potrzebny będzie do tego kod doktora Sykesa, który znajdziesz na odwrocie jego karty kodowej (obejrzyj ją w ekwipunku, by kod pojawił się wśród proponowanych haseł). Brzmi on: IMAGINE.