Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

State of Mind - poradnik do gry

State of Mind - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, tunele metra | State of Mind State of Mind poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Wędrując podziemnymi korytarzami (osiągnięcie U-Bahn), bohaterowie dotrą do miejsca, gdzie znajduje się zwodzony most (po prawej) - aktualnie jest on podniesiony.

Możesz spróbować opuścić go siłowo, ale nie przyniesie to rezultatu - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, tunele metra | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Możesz spróbować opuścić go siłowo, ale nie przyniesie to rezultatu. Zauważ, że na ścianie po drugiej stronie widać ów znak, który wskazuje kierunek marszu - a zatem musisz się tam przedostać.

Maszeruj więc po prowadzącym w górę siatkowym metalowym pomoście (widocznym na wprost) - prowadzi do pomieszczenia, gdzie po prawej mieści się zawiadujący mostem terminal.

Użyj go - niestety - mechanizm mostu najwyraźniej się zaciął - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, tunele metra | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Użyj go - niestety - mechanizm mostu najwyraźniej się zaciął. W tej sytuacji wróć metalowym pomostem do owego mostu zwodzonego, po czym klawiszem Y (i E) przełącz się na Lydię, która została przy terminalu na górze. Jako Lydia ponownie zadziałaj na terminalu, jako Richard (po przełączeniu się na niego), popchnij most, by dopomóc mu się opuścić. Teraz możecie przejść po moście na drugą stronę - cały czas prosto.

W tunelu metra idź przed siebie, aż na ścianie na wprost zauważysz ów charakterystyczne znak - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, tunele metra | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

W tunelu metra idź przed siebie, aż na ścianie na wprost zauważysz ów charakterystyczne znak. Obok (po lewej) jest przejście prowadzące na kolejny siatkowy metalowy pomost wiodący w górę - dotrzesz nim do zrujnowanej salki. Porozmawiaj z leżącym pod ścianą androidem - zaoferuje on bohaterom swoje nadajniki. Musisz je ulokować w odpowiednich miejscach, by móc za pośrednictwem owego androida skontaktować się z Simonem.

Pierwszy nadajnik połóż na znajdującej się w salce sporej drewnianej skrzyni, stojącej obok wielkiej butli (od leżącego na ziemi androida trzeba przejść w prawo) - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, tunele metra | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Pierwszy nadajnik połóż na znajdującej się w salce sporej drewnianej skrzyni, stojącej obok wielkiej butli (od leżącego na ziemi androida trzeba przejść w prawo). Drugi nadajnik ma Lydia - przełącz się zatem na nią i wyjdź z salki drzwiami na lewo od uszkodzonego androida.

Idź prowadzącym od nich siatkowym pomostem w górę, a następnie tunelem metra, gdzie skręć w pierwsze przejście po lewej i idź kolejnym wiodącym w górę siatkowym pomostem, po czym znów skręć w przejście po lewej i wędruj prowadzącym w górę korytarzem, by wyjść na powierzchnię - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, tunele metra | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Idź prowadzącym od nich siatkowym pomostem w górę, a następnie tunelem metra, gdzie skręć w pierwsze przejście po lewej i idź kolejnym wiodącym w górę siatkowym pomostem, po czym znów skręć w przejście po lewej i wędruj prowadzącym w górę korytarzem, by wyjść na powierzchnię.

Na zewnątrz masz trzy potencjalne miejsca, w których możesz ulokować nadajnik - wybierz to najbliżej drzwi (stojąc do nich twarzą - na lewo od nich): to jakby wielka drewniana szpula, leżąca na jednym z okrągłych boków - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, tunele metra | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Na zewnątrz masz trzy potencjalne miejsca, w których możesz ulokować nadajnik - wybierz to najbliżej drzwi (stojąc do nich twarzą - na lewo od nich): to jakby wielka drewniana szpula, leżąca na jednym z okrągłych boków.

Teraz jako Richard podejdź do androida i porozmawiaj z nim, a w zasadzie z Simonem. Na koniec zdecyduj, w jaki sposób przekonasz swojego asystenta domowego do pomocy.

Następnie skieruj się do wyjścia, przy którym widnieje ów wskazujący drogę znak (Lydia już przy nim stoi) - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, tunele metra | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Następnie skieruj się do wyjścia, przy którym widnieje ów wskazujący drogę znak (Lydia już przy nim stoi). Maszeruj za nią korytarzem do kolejnych drzwi (również opatrzonych tym znakiem, choć jest on bardzo słabo widoczny). Otwórz je.

Dalej idź prosto, a przy torach skręć w lewo. Richard zauważy metalową siatkową bramę, z lewej strony której na ścianie znajduje się wiadomy znak, i stwierdzi, że nie sposób przez nią przejść.

Zawróć więc i idź torami przed siebie - miń po prawej pierwsze otwarte drzwi w budyneczku z zielonkawej cegły, do którego wejdź drugimi otwartymi drzwiami.

W środku zainteresuj się skrzynką z głównym wyłącznikiem zasilania (na lewo od otwartych drzwi) - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, tunele metra | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

W środku zainteresuj się skrzynką z głównym wyłącznikiem zasilania (na lewo od otwartych drzwi). Wciśnij w niej stosowny przycisk i opuść budynek tym samym wyjściem (widać przez nie stojący na torach wagon).

Idź na przełaj przez tory, po czym skręć w lewo i wejdź do kolejnego budynku, tym razem z brązowej cegły.

Stoi w nim kolejny wagon, zanim jednak wykorzystasz go do rozwalenia bramy, podejdź do konsoli z przełącznikami zmieniającymi bieg torów i ustaw je tak (wystarczy raz użyć przełącznika) - by stojący na bocznym torze wagonik mógł z niego zjechać - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, tunele metra | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Stoi w nim kolejny wagon, zanim jednak wykorzystasz go do rozwalenia bramy, podejdź do konsoli z przełącznikami zmieniającymi bieg torów i ustaw je tak (wystarczy raz użyć przełącznika) - by stojący na bocznym torze wagonik mógł z niego zjechać.

Następnie zbliż się do wagonu i napraw jego pantograf (w dole, przy kołach) - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, tunele metra | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Następnie zbliż się do wagonu i napraw jego pantograf (w dole, przy kołach). Wejdź na peron, na którym czeka już Lydia, zawróć i przejdź w stronę przodu pociągu, gdzie zbliż się do niego po prowadzącym w górę pomościku. Otwórz drzwi pociągu i wejdź do środka.

Podejdź do panelu sterującego (po lewej) i uruchom pociąg. Jedź nim do tyłu (klawisz S), aż się zatrzyma (PPM wyjdź ze zbliżenia na pulpit sterowniczy). Następnie wysiądź i wędruj do konsoli w widocznym na wprost budynku, by zmienić ustawienie torów (wystarczy raz użyć przełącznika) na poprzednie. Wróć do pociągu (torami i wąziutkim peronem pomiędzy wagonami), uruchom go i jedź nim cały czas przed siebie (klawisz W).

Po wypadku idź wzdłuż przewróconego wagonu od jego lewej strony, aż odnajdziesz leżącą na ziemi Lydię - Piątek, 17 stycznia 2048, Berlin, tunele metra | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Po wypadku idź wzdłuż przewróconego wagonu od jego lewej strony, aż odnajdziesz leżącą na ziemi Lydię. Przywróć ją do przytomności, po czym idźcie do widocznego po prawej wyjścia ewakuacyjnego, którym przejdź dalej.