Sobota, City5 Central, Kopuła | State of Mind State of Mind poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Po wylądowaniu (osiągnięcie No Place Like Home) obejdź poduszkowiec od przodu i skieruj się do widocznego po lewej przejścia pomiędzy barierkami, a następnie do widocznego po prawej tunelu.
Idź nim przed siebie, a kiedy wyświetli się informacja, że Richard jest online, skontaktuj się z nim. Po skończonej rozmowie, obróć się o 180 stopni i wejdź w świetlisty seledynowy krąg, który widzisz przed sobą - w takich właśnie punktach John będzie mógł łączyć się z Richardem (LPM), by z jego pomocą zmieniać układ korytarzy. Za każdym razem pojawią się trzy opcje, wskazuj je kolejno, po czym klawiszami A i D rozglądaj się wokół, by sprawdzić, czy nastąpiły pożądane zmiany w otoczeniu (pamiętaj przy tym, że układ, w którym aktualnie się znajdujesz, wśród opcji do wyboru oznaczony jest z obu stron gwiazdkami).
Za pierwszym razem wskaż układ nr 2, po czym zatwierdź swój wybór (ostatnia opcja). Znów obróć się o 180 stopni i zauważ, że na ścianie po lewej pojawił się wylot szybu wentylacyjnego, którym możesz posłać Henry'ego, co też uczyń.
Jako Henry leć prosto, po czym skręć razem z szybem w prawo i leć do samego końca, a następnie tak jak prowadzi tunel, czyli w lewo, w lewo i prosto - by wylecieć na korytarz, w którym po lewej znajduje się panel bezpieczeństwa, którego oczywiście użyj.
Tym samym otworzysz Johnowi przejście, przed którym ten stoi - idź zatem jako on przed siebie i skręć w prawo, gdzie skorzystaj z kolejnego seledynowego kręgu, by przywołać Richarda. Tym razem wybierz układ nr 3. Zauważ, że po lewej pojawił się króciutki korytarz z zamkniętymi drzwiami.
Wejdź zatem w kolejny krąg (u wylotu owego korytarza po lewej), wezwij Richarda i wybierz układ nr 1.
Przed zamkniętymi drzwiami, które masz przed sobą, pojawi się panel bezpieczeństwa, którego użyj, by otworzyć drzwi - wyleci stamtąd Henry.
Wróć do tego samego kręgu, z którego John korzystał przed chwilą, wezwij Richarda i wybierz układ nr 3. Drzwi się zamkną, a po lewej pojawi się kolejny seledynowy krąg, którego użyj, by znów połączyć się z Richardem. Teraz wybierz układ nr 1.
Przejdź do kolejnego seledynowego kręgu (naprzeciwko), skontaktuj się z Richardem i wybierz układ nr 2.
W korytarzu, w którym się tym samym znajdziesz, zauważ na ścianie (po lewej, kiedy stoisz w kręgu) wylot szybu wentylacyjnego, którym ponownie możesz posłać Henry'ego. Zrób to.
Jako Henry leć przed siebie, by wylecieć na korytarz, w którym na wprost mieści się panel bezpieczeństwa. Skorzystaj z niego.
Jako John wróć do używanego przed chwilą seledynowego kręgu i ponownie wezwij Richarda. Wybierz układ nr 1.
Teraz wejdź do seledynowego kręgu naprzeciwko i połącz się z Richardem, po czym wybierz układ nr 3.
Następnie skieruj się w korytarz po lewej i idź nim do końca, do ostatniego seledynowego kręgu - tu do Johna dołączy Henry. Skontaktuj się z Richardem, po czym obróć się tak (klawisze A i D), by widzieć twarz ojca, i wybierz układ nr 2. Za plecami Richarda powinno pojawić się wyjście prowadzące na zewnątrz - oczywiście idź tam.
Skręć w lewo i maszeruj przed siebie - za terminalem po prawej zacznie tworzyć się ścieżka, na którą wejdź i wędruj nią, aż dotrzesz do otwartych drzwi naprzeciwko. Skorzystaj ze znajdującej się tam windy (osiągnięcie Wizard of Oz).
Dotarłszy na miejsce, opuść windę i podejdź do stojących na przeciwległym końcu sali Amy i gubernatora Caina.
Na koniec musisz podjąć dwie istotne decyzje: która z pań powróci do realnego świata - Sally (ukryte osiągnięcie Family Reunion) czy Lydia (ukryte osiągnięcie Patchwork). A także - czy ocalić City5 (ukryte osiągnięcie Behind Children's Eyes), czy je zniszczyć (ukryte osiągnięcie Not Real Anyway).
(Za ukończenie gry otrzymasz osiągnięcie Role Credits).