Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

State of Mind - poradnik do gry

State of Mind - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Środa, City5 Central, Union Park, Kurtz Recreation Center | State of Mind State of Mind poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Po burzliwej rozmowie z Richardem rzuć okiem na tablicę holograficzną, gdzie pojawił się wpis dotyczący ostatniego fragmentu danych. Następnie skieruj się do wyjścia - tu z kolei Adama zagadnie Sally. Wreszcie opuść apartament i udaj się do kliniki.

W budynku podejdź do lady recepcji i zapytaj Monę o syna - nic to jednak nie da, ponieważ aktualnie trwa badanie Jamesa. Wędruj więc pod drzwi A01 (po prawej), którymi zawsze wychodził James, ale tak prosta droga również okaże się niedostępna. Spróbuj przejść przez sąsiednie drzwi (A02) - nic z tego. (Podobnie zadzieje się, jeśli sprawdzisz drzwi po lewej - B01 i B02).

Skieruj się zatem do kolejnych drzwi (na lewo od głównego wejścia) - to pomieszczenie konserwacyjne - i tam uda się Adamowi wejść - Środa, City5 Central, Union Park, Kurtz Recreation Center | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Skieruj się zatem do kolejnych drzwi (na lewo od głównego wejścia) - to pomieszczenie konserwacyjne - i tam uda się Adamowi wejść. Podejdź do biurka i skorzystaj ze znajdującego się na nim urządzenia pozwalającego kontrolować drona (obsługuje się go tak samo jak drona w Doomsday).

Wleć nim do szybu wentylacyjnego widocznego u góry na ścianie po prawej (na wprost drzwi wejściowych) - Środa, City5 Central, Union Park, Kurtz Recreation Center | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Wleć nim do szybu wentylacyjnego widocznego u góry na ścianie po prawej (na wprost drzwi wejściowych). Leć tak, jak prowadzi szyb (prosto, w lewo, w górę, w lewo), aż dotrzesz do miejsca, które patroluje inny dron - daje o sobie znać komunikatem głosowym, po czym pojawia się czerwona poświata (tego typu dronów musisz unikać, ponieważ unicestwiają one drona sterowanego przez Adama i zabawa zaczyna się od momentu ostatniej porażki).

Tu zaczekaj, aż wrogi dron zacznie się oddalać, i wleć do pierwszej odnogi po prawej, leć nią do końca i wraz z nią skręć w lewo - uważaj, tutaj kursuje drugi dron, jednak w jego przypadku również wystarczy zaczekać, aż zacznie się wycofywać. Kiedy zniknie, leć prosto do samego końca i skręć w prawo.

Dotrzesz do miejsca z mnóstwem dronów, które na szczęście są nieszkodliwe - Środa, City5 Central, Union Park, Kurtz Recreation Center | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Dotrzesz do miejsca z mnóstwem dronów, które na szczęście są nieszkodliwe. By nie wchodzić im w drogę, obniż lot i trzymaj się jednej strony, lewej lub prawej - tak przeleć przez cały ten szeroki korytarz i wleć do kolejnego szybu. Leć nim tak, jak prowadzi (w prawo), po czym skręć w pierwszą odnogę po prawej, którą posuwaj się w górę i prosto, a następnie w lewo.

Tak dolecisz do korytarza, który kończy się wylotem - dostań się tą drogą do wielkiej sali. Możesz się po niej rozejrzeć, ale nie znajdziesz nic, co jakoś szczególnie zainteresowałoby Adama (choć da się sprawdzić dwa monitory w oszklonym pomieszczeniu w centrum i notatkę od niejakiej Markovej oraz usłyszeć pojedyncze wypowiedzi personelu, oblatując rząd boksów z obu stron sali).

Leć więc do okna - tego po lewej, nad którym świecą się żółte lampy - Środa, City5 Central, Union Park, Kurtz Recreation Center | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Leć więc do okna - tego po lewej, nad którym świecą się żółte lampy. Wlecisz nim do holu z kilkoma awatarami, które możesz obejrzeć (jeden z nich to gubernator Cain).

Skieruj się tu do okna w przeciwległej ścianie - tego po prawej, którego tło jest liliowe.

Trafisz do kolejnej sali - przeleć się jej prawą stroną, a będziesz świadkiem badania Wesleya de Palmy - Środa, City5 Central, Union Park, Kurtz Recreation Center | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Trafisz do kolejnej sali - przeleć się jej prawą stroną, a będziesz świadkiem badania Wesleya de Palmy. Tu możesz poczytać o CITY3, CITY4 i CITY6 (na obrzeżach sali) oraz sprawdzić dwa monitory i dwie notatki (od doktora Sykesa i Raymonda Kurtza (w centrum). Następnie wleć do szybu znajdującego się nad boksem, w którym siedzi de Palma.

Leć nim prosto i w prawo (tu uważaj na wrogiego drona), po czym skręć w pierwszą odnogę po prawej (ma inny kolor - oliwkowy). Przemieszczaj się nią (prosto, w lewo, w lewo), a dotarłszy do miejsca, gdzie korytarz odzyskuje poprzedni kolor (brązowy), miej się na baczności - tam krąży wrogi dron. Musisz ostrożnie dolecieć do końca i zerknąć w lewo, jeśli nieprzyjaciel się właśnie oddala, błyskawicznie skręć w prawo (jeśli nie - zaczekaj). Teraz czatuj na rogu kolejnego zakrętu w prawo, bo z obu stron masz wrogie drony.

Ten, który pilnuje wylotu, cały czas się obraca, leć w jego kierunku w momencie, gdy zacznie zwracać się do drona sterowanego przez Adama tyłem (z tyłu jest jakby mniej czerwony i nie ma jasnych świateł), i błyskawicznie skręć w pierwszą odnogę po lewej - Środa, City5 Central, Union Park, Kurtz Recreation Center | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Ten, który pilnuje wylotu, cały czas się obraca, leć w jego kierunku w momencie, gdy zacznie zwracać się do drona sterowanego przez Adama tyłem (z tyłu jest jakby mniej czerwony i nie ma jasnych świateł), i błyskawicznie skręć w pierwszą odnogę po lewej. Ten korytarz mocno schodzi w dół, po czym skręca w lewo i w prawo - tu dronik Adama już sam wyleci z szybu na salę i będzie świadkiem rozmowy doktora Sykesa z gubernatorem Cainem.

Kiedy panowie opuszczą salę, podleć do okna nad drzwiami wyjściowymi - wprawdzie jest zamknięte, ale uda się przez nie podsłuchać dalszy ciąg konwersacji - Środa, City5 Central, Union Park, Kurtz Recreation Center | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

Kiedy panowie opuszczą salę, podleć do okna nad drzwiami wyjściowymi - wprawdzie jest zamknięte, ale uda się przez nie podsłuchać dalszy ciąg konwersacji. Gdy ta się urwie - wleć do szybu w zielonkawym kolorze (na lewo od owego okna). Leć prosto i w prawo, po czym wyleć do następnej sali.

To kolejna sala ze skanerem w centrum - Środa, City5 Central, Union Park, Kurtz Recreation Center | State of Mind - State of Mind - poradnik do gry

To kolejna sala ze skanerem w centrum. Zauważ otwarte drzwi po prawej i skieruj się w tę stronę - w tym momencie Adam dostrzeże poddawanego badaniu Johna. Kiedy rozmowa lekarza z androidem się zakończy, podleć do tej dwójki (są w oszklonym pomieszczeniu ze skanerem, na fotelu którego leży John) i podsłuchaj, o czym jeszcze mówią. Gdy zamilkną, przeleć przez okno (z żółtymi lampami po bokach) nad wspomnianymi otwartymi drzwiami.

Znajdziesz się w kolejnym holu, przez który przeleć i wleć do szybu wentylacyjnego nad drzwiami A01. Leć nim prosto i w lewo - dotrzesz do miejsca, gdzie dół korytarza jest częściowo oszklony, a przez owe szybki widać parking. Obniż lot, by się do nich przybliżyć - Adamowi uda się podsłuchać dalszy ciąg rozmowy Sykesa z gubernatorem.

Kiedy bohater dowie się już wszystkiego, opuść pomieszczenie konserwacyjne i teren kliniki, po czym wróć na Infinity Plaza.