Star Wars Battlefront 2: Oficer - opis klasy, bronie, umiejętności Battlefront 2 poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 28 maja 2020
Oficer to postać bardzo dynamiczna, jednak ze względu na charakter używanej broni skierowany do osób lubiących celować w głowę. Ostrzał z pistoletu może być skuteczny na każdym dystansie, ponieważ potrafi być nadzwyczajnie celny. Dobrze nadaje się do zachodzenia na tyły broniących się oponentów. Strategia ostrzału: wychylaj się na chwilę zza osłon, a podczas strzelania ruszaj się - twoja celność nie maleje, a trudniej cię trafić.
- Opis klasy
- Powiązane kamienie milowe i nagrody
- Porady i często popełniane błędy
- Bronie i dodatki
- Karty ulepszeń
Opis klasy
Bardzo ważną cechą jest umiejętność komendy bitewnej, dzięki której sojusznicy otrzymują dodatkowe zdrowie. Dobrze, gdy jednostka współpracuje z innymi członkami drużyny w realizacji celów scenariusza.
Specjalizacja: Wsparcie
Mobilność: Średnia
Rola w drużynie: Wzmacnianie oddziału, kontrolowanie polu walki
Wytrzymałość: Średnie (150 punktów zdrowia)
Umiejętności:
- Granat błyskowy: Pozwala skutecznie ogłuszyć i oślepić oponentów. Możesz nacisnąć ponownie klawisz po wyrzuceniu, by szybciej spowodować rozbicie na odłamki, które po dotknięciu ziemi oślepiają wszystkich wrogów w swoim zasięgu. Granat może oślepić także ciebie. Wrogowie oślepieni granatem zabici przez sojuszników powodują uzyskanie Asysty do zabójstwa. Granat błyskowy zadaje obrażenia.
- Komenda bitewna: Hart: Wydaje komendę bitewną, która inspiruje pobliskich towarzyszy broni, by dali z siebie jeszcze więcej, zwiększając tym ich wytrzymałość na obrażenia i tempo poruszania się. Komenda dotyka tylko osób stojących przed tobą. Efekt nie trwa długo, więc stosuj go dopiero będąc z drużyną przy zagrożeniu.
- Wieżyczka blasterowa: Przenośne działko ostrzeliwujące żołnierzy i pojazdy wroga. Jednocześnie możesz postawić tylko jedno działki, lecz po rozstawieniu może być przenoszona przez właściciela. Może być naprawiana przez pobliskich oficerów. Może zostać zdetonowana przez właściciela po ponownym naciśnięciu klawisza rozstawiania. Oponenci zabici przez działko doliczają się do twoich statystyk i zapewniają ci punkty bitewne. Uważaj: działko silnie eksploduje po zniszczeniu raniąc i przeciwników i sojuszników - nie stawiaj go przy miejscu, gdzie twoje jednostki się bronią.
Powiązane kamienie milowe i nagrody
Poniższa tabela prezentuje Kamienie milowe, ich wymagania oraz nagrody za wypełnienie wskazanych wytycznych dla Oficera. Te wyzwania odblokujesz jedynie rozgrywając walki w trybie gry wieloosobowej.
Kamień milowy | Wymagania | Nagroda | Komentarz |
Podejmij rolę oficera | Graj Oficerem przez 10 minut | 250 kredytów | - |
Szkolenie oficera | Pokonaj 25 wrogów | 50 części do tworzenia | - |
Medal oficera | Graj Oficerem przez 150 minut | Skrzynia oficera weterana | - |
Wstępne szkolenie oficera | Uzyskaj 150 trafień we wrogów Granatem błyskowym | Skrzynia pola drużynowego | Granat rzucaj górą, ponowne naciśnięcie klawisza spowoduje rozbicie na odłamki rażące ogromny obszar. |
Komandor bitewny | Wzmocnij 100 sojuszników za pomocą komend bitewnych | Skrzynia dowodzenia | Komendy dosięgają tylko sojuszników przed tobą. Aktywuj po każdym respawnie na sojusznikach. |
Powodzenia, wieżyczko | Pokonaj 50 wrogów wieżyczką Oficera | Skrzynia wieżyczki blasterowej | Stawiaj wieżyczki daleko - mają wielki zasięg. Połóż je za zakrętami i we wnękach przed miejscami, gdzie wróg zostanie zatrzymany w starciu z obrońcami. |
50 zabić jako oficer | Pokonaj 50 wrogów | Odblokujesz broń S-5; 200 kredytów | - |
200 zabić jako oficer | Pokonaj 200 wrogów | Odblokujesz broń Blurrg-1120; 200 kredytów | - |
500 zabić jako oficer | Pokonaj 500 wrogów | Odblokujesz broń SE-44C; 200 kredytów | - |
Sesja strzelecka - S-5 | Pokonaj 50 wrogów S-5 | Zmniejszony odrzut | |
Szkolenie strzeleckie - S-5 | Pokonaj 150 wrogów S-5 | Podwójne przybliżenie | |
Strzelec wyborowy - S-5 | Pokonaj 200 wrogów S-5 | Strzał jonowy | Słabszy na piechotę, silniejszy na pojazdy, osłony i tarcze |
Sesja strzelecka - Blurrg-1120 | Pokonaj 50 wrogów Blurrg-1120 | Zmniejszony odrzut | - |
Szkolenie strzeleckie - Blurrg-1120 | Pokonaj 150 wrogów Blurrg-1120 | Poprawiona seria | - |
Strzelec wyborowy - Blurrg-1120 | Pokonaj 200 wrogów Blurrg-1120 | - | - |
Sesja strzelecka - SE-44C | Pokonaj 50 wrogów SE-44C | Ulepszone chłodzenie | Więcej amunicji w magazynku |
Szkolenie strzeleckie - SE-44C | Pokonaj 150 wrogów SE-44C | Noktowizor i luneta | Skuteczny noktowizor do walk na nocnych arenach |
Strzelec wyborowy - SE-44C | Pokonaj 200 wrogów SE-44C | Szybki strzał | - |
Zakłóceni wrogowie | Zdobądź 25 asyst pokonując wrogów zakłócającymi efektami stanu | 500 kredytów | Wymagana karta umiejętności Oficera Zakłócenie . |
Porady i często popełniane błędy
Gracze często rezygnują z tej klasy, z powodu jej nieefektywności. Fakt ten wynika z często popełnianych błędów:
- Działka ustawiaj daleko - większość użytkowników stawia je przy wejściach, gdzie stanowią łatwy cel. Mają one jednak duży zasięg działania, jednak wolno namierzają cel - ustawiaj je na otwartych polach, gdzie mogą swobodnie namierzyć przeciwnika z dystansu, nie przyciągając mocnej uwagi.
- Zbyt szybkie umieranie - gdy umacniasz jakąś pozycję (głównie działkiem), nierzadko skutecznie odstrasza ono potencjalne cele. Po śmierci działko znika razem z tobą. Pamiętaj o tym również prowadząc natarcie - często pobliski oficer zginie szybciej, a wtedy działko zniknie razem z nim.
- Używaj działka jako wabika - wróg idzie na ciebie? Postaw szybko działko i wykonaj uskok. W międzyczasie obejdź go, gdy jest zajęty działkiem, wychyl, lub wcześniej rzuć w niego granatem błyskowym.
- Granaty błyskowe rzucaj górą - krytyczny błąd popełniany przez większość graczy. Granat błyskowy jest potężną bronią, szczególnie dla tak mało wytrzymałej postaci jak oficer. Gracze często rzucają granaty błyskowe pod nogi. Rzuć go górą i naciśnij przycisk ponownie, by rozpadł się na wiele kawałków, dotykają obszaru o średnicy nawet 10-15 metrów!
- Zabójstwa dokonane przez działka są liczone jako eliminacje, nie jako asysty.
Bronie i dodatki
W tym rozdziale opisane zostały bronie i dostępne ulepszenia dla klasy postaci Oficer.
Poziom 1 (np. SE-44 / DC-17)
Magazynek: 20 sztuk Przeładowanie: szybkie Zastosowanie: krótki/średni dystans Celność: wysoka Pistolet ma wysoką celność, lecz niskie obrażenia - celuj w głowę. Świetna celność nawet na dużym dystansie, niestety pociski dolatują zbyt wolno, aby zapewnić mu skuteczność. | details |
Ulepszenia: brak
Poziom 2 - S-5
Magazynek: 10 sztuk Przeładowanie: szybkie Zastosowanie: krótki-daleki dystans Celność: wysoka Świetna broń do eliminacji odległych celów, także snajperów, którzy nie mogą cię trafić, gdy poruszasz się strzelając do nich zarazem. Na bliski kontakt nieco kłopotliwa. Wymaga ok. 2 strzałów w głowę, by zabić przeciwnika (snajperzy - 1 strzał). | details |
Ulepszenia:
- Zmniejszony odrzut,
- Podwójne przybliżenie lunety,
- Strzał jonowy - pociski jonowe zadają nieznacznie mniejsze obrażenia ludziom i większe pojazdom. Dodatkowo świetnie niszczą działka, pojazdy i wszelkie osłony i tarcze (także tarczę Ciężkiego strzelca). Minimalnie poprawia celność.
Karty ulepszeń
Tu znajduje się lista wszystkich dostępnych kart ulepszeń dla klasy Oficera. Karty mogą być stworzone z części lub znalezione w skrzyniach. Każda z nich posiada 4 poziomy ulepszeń, dzięki którym poprawia się jakość działania umiejętności lub skraca czas do jej ponownego użycia.
Karty wzmocnień
Ikona | Nazwa karty | Efekt | Komentarz |
Obecność oficera | Pobliscy sojusznicy rozpoczynają regenerację szybciej niż zwyczajnie. | - | |
Strzelec precyzyjny | Strzał w głowę redukuje nagrzanie broni i zmniejsza ilość wytwarzanego ciepła do czasu kolejnego przegrzania. | - | |
Eksperckie posługiwanie się bronią | Efektywniejsze chłodzenie broni trwa dłużej | - | |
Zabijaka | Po pokonaniu wroga w walce wręcz otrzymujesz zdrowie i zdolności ulegają odnowieniu | Bardzo przydatne - czas odnowienia zdolności tej klasy jest bardzo wysoki. | |
Ochroniarz | Zmniejsza obrażenia od wybuchów i toksyn. | - | |
Wola życia | Regeneracja zdrowia rozpoczyna się szybciej niż zwykle. | - | |
Łowca nagród | Otrzymujesz punkty bitewne w szybszym tempie. | - | |
Zaradność | Wszystkie zdolności mają krótszy czas odnawiania. | Bardzo przydatne - czas odnowienia zdolności tej klasy jest bardzo wysoki. |
Karty zdolności
Ikona | Nazwa karty | Zastępowana umiejętność | Efekt | Komentarz |
Ulepszony Granat błyskowy | Granat błyskowy | Standardowy granat ma większy promień i siłę rażenia. | - | |
Pocisk naprowadzany | Granat błyskowy | Strzel rakietą we wrogów, by automatycznie w nich trafiła z dużą siłą. | - | |
Rozbrajacz | Granat błyskowy | Ładunek wybuchowy / granat w pobliżu ciebie zostaje rozbrojony | - | |
Komenda uderzenia | Komenda bitewna | Zamiast dodatkowego zdrowia, zapewnij sojusznikom nienagrzewanie się broni. | - | |
Komenda rozbrojenia | Komenda bitewna | Skraca czas odnowienia i natychmiast odnawia zdolności pobliskich sojuszników. | - | |
Ulepszona Komenda bitewna | Komenda bitewna | Szybsze odnowienie, większy zasięg, efekt wzmocnienia działa także na ciebie. | Ulepszenie szczególnie przydatne, gdy nie jesteś typem gracz drużynowego. | |
Ulepszone Działko blasterowe | Działko blasterowe | Szybszy czas odnawiania zdolności, większa wytrzymałość działka. | - | |
Pole drużynowe | Działko blasterowe | Utwórz pole energetyczne w wybranym miejscu. Wysoka wytrzymałość pola. | Bardzo przydatne. Pociski nie przelatują do środka ani na zewnątrz. W polu chronić się mogą także wrogowie - używać z rozwagą. | |
Zakłócacz | Działko blasterowe | Użycie aktywuje impuls, który wyłącza broń oponentów, wyłącza wieżyczki i rozbraja ładunki wybuchowe. | Przydatna i skuteczna umiejętność, tak podczas starć z drużyną, jak i przy samodzielnej infiltracji. |