Star Wars Battlefront 2: Bohaterowie Battlefront 2 poradnik, porady
Bohaterowie w Battlefront 2: Luke Skywalker, Leia Organa, Han Solo, Chewbacca, Lando Calrissian, Rey, Yoda, Boba Fett, Bossk, Darth Vader, Imperator Palpatine, Kylo Ren, Darth Maul, Iden Versio. Karty ulepszeń, moce, broń, kamienie milowe, charakterystyka.
Ostatnia aktualizacja: 5 czerwca 2020
Na tej stronie poradnika do Star Wars Battlefront 2 znajdziesz informacje o bohaterach występujących w grze. Wśród nich znajdziesz takie postacie, jak Obi-Wan Kenobi, Luke Skywalker, Darth Vader i Yoda.
Łącznie w grze znalazło się 22 grywalnych bohaterów (niektórych musisz odblokować za pomocą Kredytów). Postaci bohaterów możesz używać podczas trybów Galaktycznego Szturmu (są jednak wtedy bardzo kosztowni - ok. 6-8k pkt bitewnych), lub swobodnie rozgrywać starcia między bohaterami w trybie Bohaterowie i złoczyńcy. W każdym z trybów na mapie może znajdować się tylko jeden egzemplarz danego bohatera.
- Luke Skywalker
- Leia Organa
- Han Solo
- Chewbacca
- Lando Calrissian
- Rey
- Yoda
- Obi-Wan Kenobi
- Finn
- Anakin Skywalker
- BB-8
- Boba Fett
- Bossk
- Darth Vader
- Imperator Palpatine
- Kylo Ren
- Darth Maul
- Iden Versio
- Kapitan Phasma
- Generał Grievous
- Hrabia Dooku
- BB-9E
Luke Skywalker
Na arenach otwartych, gdzie możesz zrzucać przeciwników w przepaści, bohater jest niezastąpiony. Niestety słabe moce utrudniają mu walkę z innymi bohaterami. Jednak bardzo dobrze radzi sobie z małymi grupkami żołnierzy w zamkniętych pomieszczeniach. Użyj najpierw Odrzucenia, potem Pchnięcia dla najlepszego efektu walcząc z innym bohaterem.
Kluczowe cechy
- Większa ilość zdrowia: (700 pkt),
- Średnio mobilny,
- Posiada dwie moce odpychające, które nie zadają wielu obrażeń.
- Wyposażony w miecz świetlny
Moce
- Pchnięcie - Luke odpycha nieprzyjaciół od siebie. Może to robić także w powietrzu!
- Odrzucenie - Luke zadaje obrażenia pobliskim przeciwnikom wokoło, potrzebuje chwili na naładowanie ciosu.
- Cios z doskoku - Luke poprawia swoją szybkość i rzuca się do ataku z dużą szybkością, jednak niezbyt wielkimi obrażeniami.
Karty ulepszeń
Nazwa | Co powodują? |
Uodparniający cios z doskoku | Po ataku Cios z doskoku bohater jest przez 3 sekundy odporniejszy na obrażenia. |
Refleks Jedi | Wykonaj dodatkowy (trzeci) Cios z doskoku kosztem nieznacznie dłuższego odnawiania zdolności. |
Sile odrzucenie | Zwiększony zasięg działania Odrzucenia. |
Wojownik Jedi | Atak i obrona pochłaniają mniej wytrzymałości. |
Mistrzostwo odbijania | Większa precyzja odbicia, gdy celujesz we wroga, który strzela do ciebie z blastera (większe zużycie wytrzymałości). |
Rozświetlając mrok | Otrzymujesz zdrowie za każdego pokonanego wroga, w ilości zależnej od poziomu ulepszenia. |
Silniejsze pchnięcie | Pchnięcie odrzuca wrogów dalej niż zwykle. |
Zwiększony zasięg pchnięcia | Pchnięcie ma zwiększony obszar działania. |
Epicentrum | Odrzucenie zadaje obrażenia, jeśli przeciwnik stoi bliżej niż w połowie zasięgu odrzucenia. Warto łączyć z ulepszeniem Silne odrzucenie. |
Powiązane Kamienie milowe
Nazwa | Wymagania | Nagroda |
Każdego trzeba popchnąć | Użyj Pchnięcia, by dotknęło ono przynajmniej 5 wrogów. | 25 części do tworzenia |
Krocz swoją ścieżką | Pokonaj 30 wrogów Ciosem z doskoku. | 250 kredytów |
Fala uderzeniowa | Użyj Odrzucenia, by przewrócić 25 wrogów. | 15 kryształów |
Leia Organa
Bohaterka raczej dość słaba, o charakterystyce supportera. Bardzo słabo radzi sobie na bliski kontakt, praktycznie nie ma szans w starciu z innymi bohaterami.
Kluczowe cechy
- Przeciętna ilość zdrowia: (650 pkt),
- Niska mobilność,
- pistolet strzela seriami po 2, do 17 celnych serii. Klawisz celowania służy do załadowania silnego, eksplodującego pocisku, który jednak wolno dolatuje do celu.
- Wyposażona jest w pistolet
Moce
- Granat błyskowy - granat eksploduje oślepiając przeciwników od razu po zderzeniu.
- Ostrzał - zmień pistolet na szybkostrzelny blaster na 30 sekund.
- Pole drużynowe - połóż na podłożu urządzenie wytwarzające pole energetyczne (podobne, z jakiego korzysta klasa Oficera). Nie ochroni cię przed mocami i mieczem świetlnym.
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływają? |
Optymalizacja rozstawienia pola | Skrócony czas odnawiania umiejętności Pole drużynowe. |
Wytrzymałość pola | Zwiększona maksymalna odporność Pola drużynowego. |
Wysokie morale | Leia może zregenerować więcej zdrowia, nawet do 100%. Wysoce polecana karta. |
Oślepienie | Efekt oślepienia Granatem błyskowym trwa dłużej. |
Oślepiające ujawnienie | Kilka sekund po eksplozji Granatu błyskowego widzisz oślepionych wrogów. |
Buntownicze serce | Mniej obrażeń przy użyciu zdolności Ostrzał. |
Nieprzerwany ostrzał | Dłuższy czas działania zdolności Ostrzał. |
Za Rebelię | Odzyskujesz zdrowie za każdego pokonanego wroga (warto łączyć z kartą lllllWysokie morale). |
Laserowy móżdżek | Alternatywny tryb ognia (pociski eksplodujące) zadaje więcej obrażeń. |
Powiązane Kamienie milowe
Nazwa | Wymagania | Nagroda |
Oślepiający granat błyskowy | Oślep 30 wrogów Granatem błyskowym. | 25 części do tworzenia |
Rebeliancki obrońca | Osłoń 50 sojuszników Polem drużynowym. | 250 kredytów |
Ktoś musi uratować nam skóry | Zabij 50 wrogów używając Ostrzału. | 15 kryształów |
Han Solo
Bohater często lepiej sprawuje się jako pomocnik, chyba że posiadasz wysoką celność i doświadczenie w grze tą postacią - wtedy samodzielnie eliminuje nawet potężnych oponentów. Często nieco obitego przeciwnika łatwo możesz zwabić na ładunek detonitu przyczepiony do ściany/podłogi. Staraj się zwabiać przeciwników w pułapki z detonitu. Duży odrzut nierzadko może ci także pomóc zmieść ich z areny. Lepiej przeładowywać broń niż pozwalać na jej przegrzewanie się. Nie dopuszczaj oponentów do siebie - w zwarciu Han nie ma prawie żadnych szans.
Kluczowe cechy
- Przeciętna ilość zdrowia: (600 pkt),
- Niska mobilność,
- posiada wolno strzelny pistolet 8-mio strzałowy, o wysokim współczynniku obrażeń i idealnej celności. Przy strzelaniu do celów odległych należy wziąć poprawkę na czas dotarcia pocisku.
- Wyposażony w ciężki pistolet blasterowy DL-44
Moce
- Ładunek detonitu - Han miota przywierający do powierzchni ładunek, który może zdetonować w dowolnej chwili. Poza wysokimi obrażeniami także odrzuca przeciwników.
- Strzelec wyborowy - Han prowadzi przez kilka sekund szybki ogień blasterem, broń nie nagrzewa się, przeciwnik porusza się bardzo wolno (ponowne kliknięcie wyłącza tryb).
- Natarcie barkiem - Han zrywa się do biegu, przewracając i zadając obrażenia pierwszemu przeciwnikowi, na którego wpadnie. Dodatkowo odrzuca go, co może spowodować wyrzucenie za mapę. Bieg trwa przez kilka sekund i bardzo szybko się regeneruje - może zostać także użyty do szybkiej ucieczki.
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływa? |
Zaawansowana modyfikacja blastera | Pistolet Hana wolniej się nagrzewa. |
Szał strzelca wyborowego | Krótszy czas odnowienia zdolności Strzelec wyborowy przy każdym wyeliminowanym rywalu. |
Pełen impet | Krótszy czas odnowienia zdolności Natarcie barkiem przy każdym wyeliminowanym rywalu. |
Szerokie ramiona | Przy Natarciu barkiem otrzymujesz mniej obrażeń. |
Spokój strzelca wyborowego | Strzały Strzelca wyborowego redukują mniej czasu aktywności. |
Zachowaj zimną krew | Strzał w głowię zdolnością Strzelec wyborowy redukuje nagrzanie. |
Detonacja w powietrzu | Ładunek detonitu odpalony w powietrzu zadaje większe obrażenia. Nie są one dużo większe: 10-20%. |
Wielki wybuch | Ładunek detonitu odpalony po 5 sekundach od przywarcia do powierzchni (jako pułapka) zwiększa promień rażenia. |
Łamigłówki | Traf 3x w głowę pod rząd, by odnowić wszystkie zdolności (nie musisz strzałami zabić wroga/wrogów). |
Powiązane Kamienie milowe
Nazwa | Wymagania | Nagroda |
Mam złe przeczucia | Użyj Natarcia barkiem do przewrócenia | 25 części do tworzenia |
Wyczucie czasu | Pokonaj 25 wrogów zdolnością Strzelec wyborowy. | 250 kredytów |
Człowiek demolka | Pokonaj 20 wrogów Ładunkiem detonitu. | 15 kryształów |
Chewbacca
Lubiany przez wielu graczy bohater, posługujący się kuszą energetyczną. Może załadować strzał lub strzelać powtarzalnie, strzałem rozproszonym lub skupionym. Świetny do wali na średnim i krótkim dystansie.
Kluczowe cechy
- Przeciętna ilość zdrowia: (650 pkt),
- Niska mobilność,
- posiada kuszę energetyczną, która może atakować wielu oponentów w poprzek jednocześnie.
- Wyposażony w kuszę energetyczną
Moce
- Granat porażający - Granat energetyczny, skutecznie poraża wrogów na obszarze około 7m paraliżując ich.
- Wściekły kusznik - twoja broń nie nagrzewa się i uzyskuje chwilową szybkostrzelność.
- Atak z szarży - biegnij na przeciwnika i użyj ponownie zdolności, wywołać tąpnięcie. Zadaje ono średnie obrażenia oraz przewraca wrogów.
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływa? |
Niekończący się ryk | Każde zabicie zdolnością Wściekły kusznik wydłuża czas jej działania. |
Wściekła wytrzymałość | W czasie działania zdolności Wściekły kusznik otrzymujesz odrobinę mniej obrażeń od blasterów. |
Wydłużone porażenie | Granat porażający razi przeciwnika dłużej, kosztem dłuższego odnawiania zdolności. |
Multiporażenie | Granat porażający rozpada się na więcej odłamków i zwiększa pole rażenia. |
Szał szarżowania | W czasie działania zdolności Atak z szarży otrzymujesz odrobinę mniej obrażeń. |
Berserker Wookie | Atak wręcz zadaje większe obrażenia. |
Premia do zdrowia | Zwiększa maksymalny poziom zdrowia. Przydatna karta. |
Porażenie i osłabienie | Granat porażający powoduje, że porażeni wrogowie są bardziej podatni na obrażenia. |
Trzaśnięcie | Atak z szarży zadaje więcej obrażeń, gdy przeciwnik stoi bliżej niż połowa zasięgu działania ataku. |
Powiązane Kamienie milowe
Nazwa | Wymagania | Nagroda |
AAAHHRRRGH! | Graj jako Chewbacca przez 30 minut. | 25 części do tworzenia |
Chewbacca: Obezwładnienie | Użyj Granatu porażającego na 10 wrogach (w sumie). | 250 kredytów |
Szarża Wookieech | Użyj Ataku z szarży na 25 wrogach. | 15 kryształów |
Lando Calrissian
Bohater, z którego większość graczy po prostu się śmieje. Nie jest on jednak wcale taki słaby. Szczególnie dobrze sprawdza się jego Dezaktywator - wróg zwabiony w jego zasięg (także bohater) będzie łatwym celem. Może także posłużyć do zatrzymania wroga w czasie ucieczki.
Kluczowe cechy
- Zdrowie na poziomie 650 pkt,
- niska mobilność
- pistolet szybkostrzelny i celny, 15 naboi.
- Celownik posiada wbudowany noktowizor.
- Wyposażony w pistolet blasterowy
Moce
- Granat dymny: umiejętność, która niestety ma niską skuteczność i tworzy jedynie wizualną zaporę dla oponentów, co najwyżej utrudniając im ostrzał z daleka.
- Strzał snajperski: namierz do pięciu wrogów po aktywacji umiejętności (na każdym namierzonym pojawi się czerwony celownik - nie możesz wtedy biegać), a ponowne naciśnięcie przycisku umiejętności lub strzału spowoduje wystrzelenie serii szybkich pocisków, które zadają wysokie obrażenia celom (miecz świetlny może je odbić).
- Dezaktywator: małe urządzenie, które Lando przyczepia do ściany lub podłogi. Namierza ono pobliskich wrogów wskazując ich pozycję na radarze (tobie i sojusznikom), a przy ponownym użyciu razie prądem wrogów obok niego.
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływa? |
Utrzymujący się dym | Dłuższe działanie Granatu dymnego. |
Witaj w mieście w chmurach | Większy i gęstszy obłok Granatu dymnego. |
Czas działania dezaktywatora | Dezaktywator działa dłużej, nim sam wybuchnie. |
Wzrost zasięgu dezaktywatora | Obszar skanowania Dezaktywatora powiększa się przez 5 sekund od położenia. |
Szybkie porażenie | Detonacja Dezaktywatora później niż 5 sekund po przytwierdzeniu do powierzchni, wybuch zadaje większe obrażenia i dłużej poraża przeciwników. Dobre ulepszenie do walk PvP. |
Czujność | Zwiększenie zasięgu Strzału snajperskiego. Przydatna umiejętność, jeśli używasz tej zdolności. |
Maksymalna skuteczność | Jeśli Strzał snajperski trafi przynajmniej 3 cele, skraca się czas jego odnowienia. |
Chłodne podejście | Dłuższy czas skutecznego chłodzenia broni podstawowej. |
Zimny ogień | Zwiększa maksymalne zdrowie bohatera. |
Powiązane Kamienie milowe
Nazwa | Wymagania | Nagroda |
Ogłuszenie i atak | Użyj Dezaktywatora 30 razy i ogłusz nim wrogów. | 25 części do tworzenia |
Masz tupet, żeby się tu zjawiać | Strzel w 50 wrogów Strzałem snajperskim. | 250 kredytów |
Gorące zwycięstwo | Pokonaj 25 wrogów użyczając przybliżenia broni (celowania). | 15 kryształów |
Rey
Jedna z bardziej lubianych bohaterek wśród graczy (którzy nią grają), głównie przez jej umiejętność Manipulacji umysłem. Posiada miecz, którym pokonuje wrogów, jak i odbija strzały z blasterów.
Kluczowe cechy
- Duża ilość zdrowia (750 pkt),
- Wysoka mobilność,
- Mistrzyni walk PvP.
- Wyposażona w miecz świetlny
Moce
- Szarża: Rey zrywa się do biegu z uniesionym mieczem świetlnym, zadając obrażenia każdemu przeciwnikowi, który odważy się stanąć jej na drodze. Słabszych oponentów jest w stanie przewrócić, nie możesz anulować szarży. Skuteczny atak.
- Wejrzenie: Rey poświęca chwilę, by wyczuć otoczenie, dzięki czemu wykrywa i oznacza pobliskich wrogów (białe obwódki wokół postaci widoczne przez ściany).
- Manipulacja umysłem: Rey powoduje chwilowe oszołomienie i dezorientację pobliskich przeciwników - efekt utrzymuje się ok. 5 sekund. Kontrola graczy w zasięgu działania zostaje odwrócona, nie mogą korzystać z niektórych umiejętności oraz biegać. Umożliwia to zwycięstwo w walce z innym bohaterem niemal w każdym przypadku.
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływa? |
Dalekie widzenie | Zwiększony obszar działania Wejrzenia. |
Skupione spojrzenie | Dłuższy czas działania Wejrzenia. |
Uliczna wojowniczka | Mniejsze zużycie wytrzymałości ataków. |
Twardzielka | Otrzymujesz zdrowie za każdego pokonanego przeciwnika. |
Siła umysłu | Manipulacja umysłem ma zwiększony obszar działania. |
Przenikliwy umysł | Manipulacja umysłem celów ujawnionych wejrzeniem trwa dłużej. Polecana karta do walk PvP. |
Oportunistka | Zadaj większe obrażenia wrogom poddanym negatywnym efektom (np. oślepienie, porażenie, czy także Manipulacja umysłem). Przydatne ulepszenie, głównie w połączeniu z kartą Przenikliwy umysł. |
Nieugięta szarża | Podczas używania Szarży otrzymujesz mniej obrażeń. |
Niszcząca szarża | Każdy kolejny cel na drodze Szarży otrzymuje większe obrażenia. |
Powiązane Kamienie milowe
Nazwa | Wymagania | Nagroda |
Instynkt zbieracki | Użyj Wejrzenia do zlokalizowania 75 oponentów. | 25 części do tworzenia |
Przejęcie kontroli | Użyj Manipulacji umysłem na 30 wrogach. | 250 kredytów |
Czynisz pierwsze kroki | Pokonaj jako Rey: Kylo Rena, Darth Maula, Darth Vadera oraz Imperatora Palpatine. | 15 kryształów |
Yoda
Mały, trudniej go trafić z broni palnej. Ma jednak bardzo specyficzny styl walki, który nie każdemu przypadnie do gustu. Zamiast celowania, blokuje ciosy, jednak nie używa do tego miecza świetlnego, a dłoni. W ten sposób możesz załadować atak Wyzwolenia mocy, a dodatkowo wchłaniając ataki wroga, naładowanie maksymalnej mocy umiejętności trwa krócej. Dodatkowo robi to nie tylko wobec ataków skierowanych prosto w niego. Jest to najlepszy bohater wspomagający towarzyszy (obrona innych przed atakami, leczenie).
Moce
- Wyzwolenie mocy - Yoda rozpętuje potęgę Mocy w obszarze przed sobą, odpychając wrogów i zadając im obrażenia. Trzymając uprzednio klawisz celowania ładujesz Moc (szybciej, gdy pochłaniasz wrogie ataki z blasterów),
- Obecność - Yoda leczy siebie i pobliskich sprzymierzeńców (dodatkowe 200 pkt zdrowia, nawet ponad maksimum).
- Atak z doskoku - Yoda skacze przed siebie i uderza mieczem świetlnym, raniąc stojących mu na drodze nieprzyjaciół. Efektywne.
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływa? |
Zdobyłem to ja | Pochłaniaj strzały z blasterów używając obrony, by zwiększyć obszar działania Wyzwolenia mocy. Przydatna umiejętność w starciach Galaktycznego Szturmu. |
Moc wyzwolona | Zwiększony zasięg Wyzwolenia mocy. |
Władca mocy | Wyzwolenie mocy zadaje dodatkowe obrażenia po osiągnięciu maksymalnego obszaru działania. |
Trwała obecność | Wydłużenie czasu trwania Obecności. |
Poczuj moc | Po aktywacji Obecności otrzymujesz nieco więcej dodatkowego zdrowia. |
Zwinność | Wykonaj dodatkowy Atak z doskoku kosztem dłuższego czasu odnawiania zdolności. |
Mistrzostwo miecza świetlnego | Mniejsze zużycie wytrzymałości przy atakach. |
Przeciwstawienie się Ciemnej stronie | Większe obrażenia mieczem świetlnym przeciwko złoczyńcom (efektywne tylko dla walk PvP). |
Mentor Jedi | Yoda zawsze otrzymuje mniej obrażeń. |
Powiązane Kamienie milowe
Nazwa | Wymagania | Nagroda |
Sędziwy, lecz wciąż zwinny | Pokonaj 30 przeciwników Atakiem z doskoku. | 25 części do tworzenia |
Moc wyzwolona | Użyj Wyzwolenia mocy na maksymalnym poziomie (po załadowaniu, trzymają klawisz obrony i wyzwalając moc, gdy poziom naładowania pośrodku ekranu osiągnie maksimum). | 250 kredytów |
Nic cię nie powstrzyma | Udziel premii do zdrowia używając Obecności, 50 sojusznikom. | 15 kryształów |
Obi-Wan Kenobi
Obi-Wan Kenobi jest postacią typowo defensywną. Wyróżnia się on głównie szybką regeneracją zdrowia. Swoje zdolności obronne potrafi również wykorzystać do wyprowadzania ataków.
Kluczowe cechy
- duża ilość zdrowia (750)
- średnio mobilny
- potrafi wpływać na umysł przeciwników i zmuszać ich do zaniechania używania zdolności
- wyposażony jest w miecz świetlny
Moce
- Pogłębione pchnięcie - umiejętność ta pozwala na odepchnięcie pobliskich przeciwników
- Natarcie obronne - Obi-Wan Kenobi szarżuje na wprost, odbijając pociski z blastera i taranując przeciwników na swojej drodze
- Otępiająca manipulacja - za sprawą taj zdolności można wpływać na umysły przeciwników i modyfikować ich zachowanie. Dzięki temu można zmusić oponenta do zaniechania używania zdolności skierowanych w Twoją stronę
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływają? |
Wytrzymałość Jedi | Zwiększa tępo regeneracji zdrowia |
Doskonała obrona | Zmniejsza zużycie wytrzymałości przy blokowaniu ataków z miecza świetlnego i blastera |
Daj z siebie wszytko | Zwiększa zasięg działania zdolności Pogłębione pchnięcie |
Przemyśl to | Wydłuża czas działania zdolności Otępiająca manipulacja |
Generał Jedi | Po pokonaniu żołnierza lub bohatera odzyskiwane są punkty zdrowia |
Przyspieszone skupienie | Skraca czas odnowienia umiejętności Pogłębione pchnięcie |
Naprzód | Użycie zdolności Natarcie obronne z mieczem świetlnym zwiększa zadawane obrażenia |
Więcej wątpliwości | Zwiększa zasięg działania zdolności Otępiająca Manipulacja |
Krytyczne odbicie | W czasie korzystania ze zdolności Natarcie obronne zwiększa obrażenia spowodowane przez odbite strzały |
Finn
Finn jest on skuteczny w walce na średni dystans. Jedna z jego zdolności pozwala mu na namierzenie jednego z przeciwników i oddanie do niego strzału ze 100% szansą na trafienie. Posiada jednak małą liczbę punktów zdrowia, przez co najskuteczniejszy jest przebywając blisko sojuszników.
Kluczowe cechy
- mała liczba zdrowia (600)
- mało mobilny
- potrafi zminimalizować ryzyko wykrycia przez przeciwników, przy prowadzeniu grupy
- wyposażony jest w broń EL-16
Moce
- Celne oko - pozwala namierzyć przeciwnika i oddać strzał, który ma 100% szansę na trafienie
- Szycha - zdolność ta zapewnia Tobie i okolicznym sojusznikom dodatkowe zdrowie, redukcję obrażeń, niewrażliwość na przegrzanie broni i szybsze odnawianie zdolności
- Oddział infiltracyjny - pozwala przeprowadzić sojuszników za linię wroga, minimalizując wykrycie na radarze, zwiększając szybkość i ujawniając położenie przeciwników
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływają? |
Zachowaj spokój | Każda zabójstwo wykonane podczas trwania działania zdolności Celne oko wydłuża czas jego działania |
Szkolony w jednym celu | Zdolność Celne oko ma zwiększony zasięg namierzania |
Dość uciekania | Pokonanie 3 przeciwników z pomocą zdolności Celne oko daje premię do obrażeń |
Wszyscy razem | Obszar działania zdolności Oddział infiltracyjny ulega zwiększeniu, gdy obejmuje dwóch sojuszników |
Nigdy tam nie wrócę | Każde zabójstwo popełnione przez Finna podczas działania zdolności Oddział infiltracyjny wydłuża czas jego działania |
Dam radę | Po zakończeniu działania zdolności Oddział infiltracyjny wykryci wrogowie są widoczni przez dłuższy czas |
Światło nadziei | Obszar działania zdolności Szycha ulega zwiększeniu, gdy obejmuje dwóch sojuszników |
No to chodź | Trafienie w głowę podczas trwania zdolności Szycha wydłuża czas jej działania |
W jedności siła | Czas odnowienia zdolności Szycha ulega skróceniu, jeśli obejmowała ona trzech sojuszników |
Anakin Skywalker
Anakin Skywalker jest postacią balansującą na granicy jasnej i ciemnej strony mocy. Jest szybki i posiada dużo punktów zdrowia. Czyni go to postacią typowo ofensywną.
Kluczowe cechy
- bardzo duża liczba zdrowia (800)
- duża mobilność
- potrafi przenosić przeciwników w inne miejsca, by wystawić ich na ataki sojuszników
- wyposażony jest w miecz świetlny
Moce
- Zawzięte uderzenie - zdolność to umożliwia wyprowadzenie silnego uderzenia, które przełamuje gardę przeciwnika i zadaje obrażenia
- Heroiczna siła - przytrzymanie przycisku zdolności zwiększa wytrzymałość postaci. Jego puszczenie spowoduje odepchnięcie przeciwników
- Dominujące przyciągnięcie - pozwala przyciągnąć przeciwników i przesunąć ich w inne miejsce
- Odwet - gdy bohater i jego sojusznicy są atakowani, to posiadana przez niego Moc wzmaga się. Następnie uwalniania jest w postaci duszenia wszystkich przeciwników znajdujących się w zasięgu działania zdolności
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływają? |
Upór | Zwiększa maksymalne zdrowie postaci |
Potężna uderzenia | Zwiększa obrażenia zadawane mieczem świetlnym |
Presja | Zdolność Zawzięte uderzenie zadaje większe obrażenia |
Kontrola nad mocą | Zwiększa obszar działania zdolności Heroiczna siła |
Odpłata | Po pokonaniu żołnierza lub bohatera odzyskiwane są punkty zdrowia |
Zaciekły wojownik | Skraca czas odnowienia zdolności Zawzięte uderzenie |
Przyciąganie | Zwiększa zasięg działania zdolności Dominujące przyciągnięcie |
Czysta siła | Zdolność Heroiczna siła zadaje większe obrażenia |
Wszyscy z nich | Jeśli zdolność Dominujące przyciągnięcie obejmie minimalną liczbę przeciwników obrażenia zadawane przez umiejętność zostaną zwiększone |
BB-8
BB-8 jest postacią ofensywną, która może przeprowadzać szarże na przeciwników. Jednak ze względu na niski poziom zdrowia lepiej nadaje się do walki w towarzystwie sojuszników.
Kluczowe cechy
- przeciętna liczba zdrowia (650)
- duża mobilność
- przy przejmowaniu punktów liczy się on jako dwie jednostki
- wyposażony jest w Elektro-oścień
Moce
- Toczące natarcie - powoduje szarżę, która przewraca i zadaje obrażenia pierwszemu napotkanemu przeciwnikowi
- Obrót z kablami - postać wykonuje obrót z wystawionym okablowaniem, zadając obrażenia wszystkim wrogom w zasięgu działania
- Wsparcie ruchu oporu - zagłuszenie pracy wrogich radarów i ujawnienie przy tym położenia przeciwników
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływają? |
Self Repairs | Zwiększa tępo regeneracji maksymalnej ilości zdrowia |
Spared Batteries | Każdy pokonany żołnierz lub 200 punktów obrażeń zadanych bohaterowi skraca czas odnowienia Elektro-ościenia |
Shielded Roll | Zmniejszona podatność na obrażenia w czasie korzystania ze zdolności Toczące natarcie |
Headfirst | Zdolność Toczące natarcie zadaje większe obrażenia. |
Spinner | Gdy Obrót z kablami trafi więcej niż jednego przeciwnika, czas odnowienia zdolności zostanie skrócony |
Whirlwind | Zwiększa zasięg działania i obrażenia zadawane przez zdolność Obrót z kablami |
Uncover | Przeciwnicy wykryci za pomocą zdolności Wsparcie ruchu oporu otrzymują większe obrażenia |
Trusty Droid | Po pokonaniu przeciwnika wykrytego przez zdolność Wsparcie ruchu oporu, postać leczy pobliskich sojuszników |
Roll Together | Zwiększa szybkość odnawiania zdolności |
Boba Fett
Broń Boba strzela seriami po 3, maksymalnie 10 razy nim się przegrzeje (dość słaba). Nadaje się na krótki i średni dystans. Najbardziej mobilna postać w całej grze, dzięki plecakowi rakietowemu. Główna strategia to obejmowanie wysokich pozycji do ostrzału przeciwników i zachodzenie ich od tyłu. Dzięki plecakowi bohater może również wykonywać błyskawiczne uniki.
Kluczowe cechy
- Posiada mało zdrowia (450 pkt),
- Nie posiada przycisku celowania - klawisz ten aktywuje jetpack, którym możesz poruszać się w powietrzu przez 5 sekund, kontrolowanie. Dzięki temu bohater zyskuje ogromną mobilność.
- Bohater rozwija skrzydła dopiero na dużych otwartych mapach, nie nadaje się do walk w wąskich pomieszczeniach;
- Wyposażony w BlasTech EE-3
Moce
- Rakieta wstrząsowa: Boba Fett wystrzeliwuje rakietę, która otępia przeciwników. Ulepszenie Dezaktywator blasterów może dodać dodatkowy efekt przegrzania broni do tego ataku.
- Łowy: Boba Fett znika z wrogich radarów, ma nieograniczone paliwo w plecaku rakietowym i pozyskuje informacje o lokalizacji pobliskich wrogów. Idealna umiejętność do infiltracji wroga. Czas działania: 10 sekund.
- Salwa rakietowa: Boba Fett wystrzeliwuje z nadgarstka niewielkie rakiety (6 sztuk) w krótkich odstępach czasu.
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływa? |
Współdzielenie danych | Zdolność Łowy ujawnia przeciwników także sojusznikom |
Wydłużona ekspozycja | Wrogowie ujawnieni zdolnością Łowy widoczni są dłużej. |
Silne wstrząśnienie | Efekt działania Rakiety wstrząsowej utrzymuje się dłużej |
Dezaktywator blasterów | Powoduje natychmiastowe przegrzanie broni wrogów. Może spowodować także przegrzanie twojej broni jeśli będziesz w zasięgu działania. |
Szybkie uzupełnianie | Plecak rakietowy odnawia się szybciej, gdy jest nieużywany. Przydatna karta dla osób korzystających z mobilności Boba. |
Efektywność paliwowa | Plecak rakietowy wolniej spala paliwo. Przydatna karta dla osób korzystających z mobilności Boba. |
Śmierć z przestworzy | Otrzymujesz mniej obrażeń, gdy używasz plecaka rakietowego i prowadzisz ostrzał z Salwy rakietowej. Karta niepolecana - trudno o spełnienie warunków i jednoczesne otrzymanie wtedy znaczących obrażeń. |
Nawała rakietowa | Salwa rakietowa strzela szybciej, większą ilością rakiet (zależnie od poziomu, od 1 do 5 dodatkowych rakiet). Dobra karta. |
Antybohaterskie rakiety | Salwa rakietowa zadaje dodatkowe obrażenia wrogim bohaterom. Przydatne do PvP. |
Powiązane Kamienie milowe
Nazwa | Wymagania | Nagroda |
Żadnej dezintegracji | Oślep 25 wrogów Rakietą wstrząsową. | 25 części do tworzenia |
Łowy rozpoczęte | Ujawnij zdolnością Łowy 25 wrogów. | 250 kredytów |
Potrójna salwa rakietowa | Zabij jednocześnie 3 wrogów używając Salwy rakietowej. | 15 kryształów |
Bossk
Jest bardzo uniwersalny i przebiegły. Jego broń to strzelba (8 naboi, powtarzalna), dająca sobie radę na bliskim i średnim dystansie (2x przybliżenie przy użyciu celowania). Warto używać min zbliżeniowych, na zbliżających się oponentów. Chmurę dioxisu wykorzystaj, by się w niech schować, jeśli oponent walczy wręcz (tobie ów gaz nie szkodzi).
Kluczowe cechy
- Przeciętna ilość zdrowia (600 pkt),
- Przytrzymaj skok, by wyskoczyć nieco wyżej;
- Bohater uniwersalny - dobrze radzi sobie w małych pomieszczeniach jak i na otwartych mapach, z dużą i małą ilością wrogów, na krótki i średni dystans.
- Wyposażony w Relby V-10
- Przynależność: Łowca nagród
Moce
- Granat dioxisowy - Granat uwalniający chmurę trującego gazu. Działa dopiero po chwili zabierając zdrowie osobom w jego dość szerokim zasięgu. Świetnie nadaje się do chwilowego blokowania przejścia np. przy obronie punktu. Niewprawieni gracze często nie zauważają ulatniającego się gazu i umierają w pobliżu granatu.
- Instynkt drapieżnika - Bossk zyskuje na sile i szybkości oraz posługuje się zdolnością termowizji (widzenie przez ściany) przez ok. 10 sekund. W tym czasie jego broń zostaje zamieniona na granatnik, którego pociski wybuchają po 3 sekundach lub przy napotkaniu wroga (eksplozje zabierają ok. 50%+ zdrowia przeciwników-żołnierzy).
- Miny zbliżeniowe - Trzy przywierające miny detonowane na żądanie lub zbliżeniowo. Możesz rozstawić tylko jeden komplet (gdy umiejętność się odnowi i postawisz drugi, pierwszy zniknie). Gdy pozwolisz im wybuchnąć automatycznie posiadają spore opóźnienie.
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływa? |
Roznoszenie zarazy | Obłok Granatu Dioxisowego jest większy i gęstszy (szybciej rani oponentów i zapewnia większą osłonę dymną). |
Utrzymujący się gaz Dioxisowy | Emisja gazu z Granatu Dioxisowego trwa dłużej. |
Szybkość pułapek | Miny zbliżeniowe szybciej się uzbrajają i aktywują. Polecana karta, gdyż wolny czas działania min jest ich główną wadą. |
Multipułapki | Kładziesz na ziemi 5 zamiast 3 pułapek z Min zbliżeniowych, dzięki czemu zyskujesz większą siłę i pole rażenia. |
Ulubiona trucizna | Przebywając w chmurze Granatu Dioxsisowego regenerujesz zdrowie. Dobra umiejętność, szczególnie w połączeniu z kartą Utrzymujący się granat Dioxisowy. |
Zajadły drapieżnik | Pokonując wroga z aktywną zdolnością Instynkt drapieżnika szybciej odnawiasz inne zdolności. |
Snajperski ekspert | Trafienia w głowę z broni podstawowej chwilowo uniemożliwiają nagrzewanie się broni. |
Drapieżnik doskonały | Każde zabicie w czasie działania Instynktu drapieżnika przedłużają czas działania zdolności. |
Odporność drapieżnika | W czasie działania Instynktu drapieżnika jesteś mniej podatny na obrażenia. |
Powiązane Kamienie milowe
Nazwa | Wymagania | Nagroda |
Zatrucie Dioxis | Zdobądź 30 asyst narażając wrogów na wcześniejsze obrażenia Granatem Dioxisowym. | 25 części do tworzenia |
Prosto w sidła | Zabij 25 wrogów Minami zbliżeniowymi. | 250 kredytów |
Instynkt drapieżnika | Używaj Instynktu drapieżnika w sumie przez 2 minuty. | 15 kryształów |
Darth Vader
Dzięki swej wytrzymałości i zoptymalizowanym umiejętnościom jest to jeden z najlepszych bohaterów. Ma jednak nieco mniejszą mobilność od innych, najlepszą metodą ataku przeciwko niemu są pułapki (np. paraliż Lando). Skupiony Gniew dodatkowo sprawia, że postać w walce z innym bohaterem w zwarciu praktycznie zawsze wygrywa.
Kluczowe cechy
- Posiada największą ilość zdrowia (900 pkt);
- Średnia mobilność (niższy skok, Vader dłużej utrzymuje się w powietrzu niż inni);
- Przytrzymaj klawisz celowania, by użyć miecza do odbijania strzałów z blasterów (mogą one trafić w strzelającego).
- Wyposażony w Miecz świetlny
Moce
Rzut mieczem - Vader rzuca mieczem świetlnym w swoich wrogów zadając wysokie obrażenia. Także przy powrocie do ręki miecz zadaje obrażenia.
Skupiony gniew - Darth Vader jest zdolny zadać i przyjąć więcej obrażeń. Jest to efekt, który trwa kilka sekund i wzmacnia twojego bohatera. Aktywuj, gdy wiesz, że za chwilę czeka cię starcie PvP.
Duszenie Mocą - Vader wykorzystuje swoją słynną zdolność duszenia Mocą, aby unieść w powietrze, zranić, a następnie upuścić swoich przeciwników. Podczas podniesienia wrogów w powietrze naciskaj szybko klawisz ataku, by duszenie powodowało obrażenia. Z drugiej strony, duszony musi naciskać klawisz skoku, by szybciej uwolnić się. Umiejętność nie zadaje wielkich obrażeń, głównie paraliżuje wroga, by wystawić go na cel innym. Podczas duszenia możesz przesuwać wrogów w powietrzu - próbuj zrzucić ich z areny.
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływa? |
Napędzający gniew | W trakcie działania zdolności Skupiony gniew, każde zabicie oponenta wydłuża czas działania efektu. |
Wściekła wytrzymałość | Otrzymujesz mniej obrażeń w trakcie trwania zdolności Skupiony gniew. Przydatna karta. |
Premia do zdrowia | Zwiększenie maksymalnego zdrowia bohatera. Duża ilość zdrowia to główna zaleta bohatera, warto ją poprawić. |
Mroczny lord | Otrzymujesz zdrowie za każdego pokonanego wroga. Warto w tym przypadku zakupić i ulepszyć tą kartę, by wykorzystać pełny potencjał wytrzymałości bohatera (po pewnym czasie poziom zdrowia będzie miał ograniczony poziom regeneracji). |
Wytrzymałość odbijania | Odbijanie strzałów z blasterów zużywa mniej wytrzymałości |
Nie ma ucieczki | Rzut mieczem zwiększa swój zasięg. |
Spotęgowany rzut mieczem | Rzut mieczem zadaje większe obrażenia, gdy miecz trafi oponenta podczas powrotu do bohatera. Warto połączyć z kartą Nie ma ucieczki. |
Karzący chwyt | Trudniej jest się rywalom wyswobodzić, gdy są po wpływem zdolności Duszenie Mocą. |
Długotrwały chwyt | Zadajesz więcej obrażeń Duszeniem Mocą, gdy dusisz przynajmniej dwóch przeciwników. |
Powiązane Kamienie milowe
Nazwa | Wymagania | Nagroda |
Drażni mnie twój brak wiary | Użyj Duszenia na 3 wrogach jednocześnie. | 25 części do tworzenia |
To zbyt proste | Pokonaj 5 wrogów Rzutem mieczem, gdy wraca on do ręki (nie jednocześnie). | 250 kredytów |
Skupiony gniew | Bądź pod wpływem Skupionego gniewu łącznie przez 3 minuty. | 15 kryształów |
Imperator Palpatine
Wbrew pozorom jest to dość słaby bohater. Jego głównym wrogiem są wszyscy strzelcy, przed którymi nie potrafi się bronić. Jego pioruny zadają dość niskie obrażenia, najlepiej gdy skaczesz nad oponentem atakując go nimi.
Kluczowe cechy
- Posiada przeciętną ilość zdrowia (650 pkt).
- Przytrzymaj skok, aby podskoczyć znacznie wyżej. Palpatine jest mobilniejszy od innych - wolniej opada, dzięki czemu dłużej przebywa w powietrzu.
- Bohater nie używa tradycyjnej broni. Atakuje piorunami na niedużą odległość o niskiej mocy. Możesz znacznie zwiększyć skuteczność naciskając klawisz celowania (atak drugą ręką), jednak wtedy bardzo szybko spada wytrzymałość bohatera i będzie niezdolny do ataku.
- Wyposażony w Błyskawice Imperatora
Moce
- Łańcuch piorunów: Uderzenia błyskawic Mocy, których wiązki przenoszą się na pobliskich wrogów. Wysoka skuteczność na otwartym terenie. Daleki zasięg.
- Mroczna aura: Obszar wokół Imperatora zostaje nasycony energią Mocy raniącą i spowalniającą nieprzyjaciół przez kilka sekund. Warto się wtedy poruszać. Także gdy będziesz w powietrzu aura będzie ranić wrogów. Potrzebuje chwili na uaktywnienie.
- Porażenie prądem: Palpatine unieruchamia stojących naprzeciw wrogów energią elektryczną. Najskuteczniejszy atak bohatera.
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływa? |
Rozszczepiony piorun | Porażenie prądem ma zwiększony obszar działania. |
Poważne porażenie prądem | Porażenie prądem powoduje dłuższe obezwładnienie, jeśli efekt oddziałuje na przynajmniej 3 cele. |
Wzmocniona auta | Mroczna aura zadaje więcej obrażeń, jeśli w jej zasięgu są przynajmniej 3 przeciwnicy. |
Narastający mrok | Mroczna aura podczas działania robi się większa. |
Wchłanianie piorunów | Każdy cel trafiony Łańcuchem piorunów nieznacznie leczy bohatera. |
Potęga piorunów | Łańcuch piorunów może porazić więcej celów (1-4 więcej, zależnie od poziomu ulepszenia). |
Zasada dwóch | Przeciwnicy Porażeni prądem otrzymują więcej obrażeń, gdy atakujesz ich dwuręcznym atakiem piorunem. |
Zasięg błyskawic | Podstawowy atak piorunem ma większy zasięg. |
Całkowite opanowanie | Ataki zużywają mniej wytrzymałości. Praktycznie obowiązkowa karta podczas gdy tą postacią. |
Powiązane Kamienie milowe
Nazwa | Wymagania | Nagroda |
Mroczna aura | Pokonaj 25 wrogów z użyciem Mrocznej aury. | 25 części do tworzenia |
Potęga ciemnej strony | Traf 3 wrogów Łańcuchem piorunów, dziesięciokrotnie. | 250 kredytów |
Nieograniczona moc | Użyj Porażenia prądem do ogłuszenia 30 celów. | 15 kryształów |
Kylo Ren
Dobrze zbalansowany bohater. Wysoce mobilny i z dobrymi umiejętnościami tak do walki PvP, jak i do zwalczania piechoty w Galaktycznych Szturmach. Walcząc z innymi bohaterami dobrym pomysłem jest najpierw użycie Unieruchomienia, następnie Szału, by szybko dopaść wroga.
Kluczowe cechy
- Posiada dużo zdrowia (750 pkt).
- Przytrzymaj skok, aby podskoczyć znacznie wyżej.
- Bohater używa miecza świetlnego - atakuj wrogów w zwarciu (2 uderzenia, by zabić).
- Przytrzymaj klawisz celowania, by użyć miecza do odbijania strzałów z blasterów (mogą one trafić w strzelającego).
- Wyposażony w miecz świetlny
Moce
- Przyciągnięcie: Kylo Ren przyciąga przeciwników do siebie. Zasięg kilku metrów, przeciwnicy otrzymują także spore obrażenia i przewracają się.
- Szał: Kylo Ren rzuca się od wroga do wroga, uderzając swoim mieczem. Nie zawsze działa zgodnie z oczekiwaniami, jednak regeneruje się bardzo szybko, więc sprawdza się nawet przy doskoku do jednego przeciwnika na wprost.
- Unieruchomienie: Kylo Ren paraliżuje stojących przed nim przeciwników na około 3 sekundy uniemożliwiając im wykonanie jakiegokolwiek ruchu, nie zadaje obrażeń.
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływa? |
Skrócenie dystansu | Możesz skoczyć na większą odległość używają Szału. |
Żądza krwi | Możesz uderzyć więcej razy podczas używania Szału. |
Pełna kontrola | Dłuższy efekt działania Unieruchomienia, gdy dotyka ono przynajmniej 3 oponentów. |
Dotkliwy paraliż | Zwiększony zasięg działania Unieruchomienia. |
Nagłe przyciągnięcie | Przyciągnięcie zadaje obrażenia. Przydatna karta. |
Potężne przyciągnięcie | Przyciągnięcie ma większy obszar działania. |
Napad szału berserka | Ciosy zużywają mniej wytrzymałości. |
Szał upustu krwi | Gdy twoje zdrowie jest poniżej poziomu 25%, zadajesz nieco więcej obrażeń. |
Wytrzymałość | Zadawaj więcej obrażeń i zwiększ wytrzymałość będąc w pobliżu innego złoczyńcy. |
Powiązane Kamienie milowe
Nazwa | Wymagania | Nagroda |
Niech do ciebie przyjdą | Użyj Przyciągnięcia na 50 oponentach. | 25 części do tworzenia |
Zdjęty strachem | Użyj Unieruchomienia na 25 wrogach. | 250 kredytów |
To jeszcze nie koniec | Pokonaj 30 wrogów używając Szału. | 15 kryształów |
Darth Maul
Głównymi oponentami dla Maula są wszelcy strzelcy. Nie potrafi on zrobić nic, by uniknąć ostrzału. Walcząc 1vs1 ze strzelcem warto używać ataku obrotowego, by znaleźć się za przeciwnikiem. Warto używać celowania, jako klawisza do wykonania szybkich i zwrotnych uników.
Kluczowe cechy
- Wyjątkowo mobilny, zdrowie: 700pkt.
- Przytrzymaj skok, aby podskoczyć znacznie wyżej.
- Bohater używa podwójnego miecza świetlnego - jego ataki są znacznie szybsze niż bohaterów używających pojedynczego miecza.
- Przytrzymaj klawisz celowania, wykonać cios na wprost siebie z wykrokiem.
- Wyposażony w podwójny miecz świetlny
Moce
- Wściekły rzut: Maul ciska swoim mieczem świetlnym w przód, zadając obrażenia każdemu przeciwnikowi, który wejdzie z nim w kontakt.
- Duszenie: Maul dusi kilku znajdujących się blisko wrogów naraz. Duszenie kończy się rzuceniem przeciwnika na ziemię.
- Atak obrotowy: Maul wykonuje błyskawiczny atak obrotowy mieczem świetlnym, eliminując przeciwników znajdujących się na drodze jego skoku (około 10 metrów na wprost).
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływa? |
Daleki rzut | Wściekły rzut ma większy zasięg działania. |
Przyśpieszony rzut | Wściekły rzut zadaje większe obrażenia. |
Gwałtowne odepchnięcie | Duszenie odrzuca przeciwników dalej. |
Spowalniające odrzucenie | Duszenie zadaje więcej obrażeń, gdy dusisz przynajmniej 2 wrogów. |
Ulepszone duszenie | Duszenie ma większy obszar działania |
Płynny ruch | Możesz wykonać dodatkowy Atak obrotowy, kosztem dłuższego czasu odnawiania. |
Obrona mieczem świetlnym | Otrzymujesz mniej obrażeń od blasterów, jako że Darth Maul nie może wykonać aktywnej obrony mieczem |
Oszalałe ciosy | Atak wręcz zużywa mniej wytrzymałości. |
Już mnie nie nabierzesz | Skrócenie czasu odnawiania zdolności. |
Powiązane Kamienie milowe
Nazwa | Wymagania | Nagroda |
Śmierć z daleka | Pokonaj 25 wrogów używając Wściekłego rzutu. | 25 części do tworzenia |
Przejmij kontrolę | Użyj Duszenia na 30 wrogach łącznie. | 250 kredytów |
Strach to mój sprzymierzeniec | Pokonaj w jednej rundzie 5 wrogów Atakiem obrotowym. | 15 kryształów |
Iden Versio
Iden radzi sobie dobrze na otwartych mapach, głównie jako snajper. Pole droida pozwala bezpiecznie wycofać się, gdy zaskoczy cię wróg. Poradzi sobie także na średnim i bliskim kontakcie, jednak należy uważać na zdrowie. Mimo to jest to jednostka bardzo dobra w walce, którą można polecić tak do walk z innymi herosami, jak i starć w Galaktycznych Szturmach.
Kluczowe cechy
- Przeciętna ilość zdrowia (550 pkt).
- Niska mobilność.
- Broń podstawowa: szybkostrzelny karabin średniodystansowy (30 naboi); przybliżenie: granatnik (zabiera 6 naboi z magazynku). Broń dodatkowa: działko pulsacyjne (umiejętność).
- Wyposażony w TL-50 Iden
Moce
- Droid ogłuszający: Droid Iden ogłusza oraz lekko rani nieprzyjaciół znajdujących się przed nią. Efekt ogłuszenia może przeskoczyć na pobliskich przeciwników. Dobry pomysł to użycie go na wrogów, gdy jesteś schowany za osłoną.
- Działko pulsacyjne: Przełącz broń na snajperkę dalekiego zasięgu wyposażoną w lunetę na nieograniczony czas. Każdy strzał wymaga naładowania - im lepiej go naładujesz, tym więcej obrażeń zadasz, by wystrzelić musi być załadowany przynajmniej do połowy. W trybie działka pulsacyjnego nie możesz biec sprintem.
- Pole droida: Droid Iden tworzy wokół niej pole ochronne. Wytrzymuje dużą ilość obrażeń, jednak znika przy próbie strzału z broni, ale nie, gdy walczysz wręcz.
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływa? |
Znajomość działka pulsacyjnego | Przeciwnik trafiony Działkiem pulsacyjnym zostaje ujawniony na radarze tobie i sojusznikom. |
Alternatywne metody | Możesz częściej używać alternatywnego trybu ognia (pocisk eksplodujący). |
Wytrzymałe pole | Zwiększa wytrzymałość Pola droida. |
Podtrzymanie pola | Pole droida działa dłużej. |
Zasięg porażenia | Droid ogłuszający ma zwiększony obszar rażenia. |
Obieranie celów | Droid ogłuszający ma zwiększony obszar skanowania. |
Szybka zmiana | Działko pulsacyjne odnawia się szybciej. |
Akumulatory droida | Droid ogłuszający i Pole droida odnawiają się szybciej. |
Schłodzony blaster | Podstawowy karabin nagrzewa się wolniej. |
Powiązane Kamienie milowe
Nazwa | Wymagania | Nagroda |
Uzbrojony i aktywny | Pokonaj 50 wrogów Działkiem pulsacyjnym. | 25 części do tworzenia |
Nawet nie boli | Pochłoń 3000 obrażeń Polem droida. | 250 kredytów |
Zneutralizuj nieprzyjaciela | Ogłusz 100 wrogów Droidem ogłuszającym. | 15 kryształów |
Kapitan Phasma
Kapitan Phasma to postać, która nadaje do walki na daleki i średni dystans. Ze względu na dużą liczbę posiadanych punktów zdrowia, postać nadaje się walki w pojedynkę.
Kluczowe cechy
- duża liczba zdrowia (700), z możliwością dodatkowego jej zwiększenia za pomocą zdolności
- mało mobilna
- na swoim wyposażeniu posiada droida, którego można wykorzystać do oborny
- wyposażona jest w broń Sonn-Blas F-11D
Moce
- Uderzenia kostura - zdolność pozwala wydłużyć kostur. Umożliwia to zadawanie dużych obrażeń. Przy serii ataków, trzeci cios jest niszczycielski
- Droid strażniczy Najwyższego Porządku - zdolność ta pozwala wyposażyć postać w droida, prowadzącego ogień na dalekim dystansie i rażący pobliskie cele
- Twardzielka - na pewien czas zwiększa liczbę punktów zdrowia
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływają? |
Proste trafienia | Każde trafienie z broni Sonn-Blas F-11D powoduje jej schłodzenie |
Ledwie pionki | Każde zabójstwo popełnione w czasie trwania zdolności Uderzenia kostura skraca czas odnawiania zdolności o 5 sekund |
Wykończyć ich | Ostatni cios zadany czasie trwania zdolności Uderzenia kostura zadaje większe obrażenia |
Wszystko moje | Po wykonaniu 5 zabójstw w czasie trwania zdolności Uderzenia kostura czas odnowienia wszystkich zdolności zostaje skrócony |
Im więcej, tym lepiej | Szybkość obrotu droida wartowniczego zostaje zwiększona |
Podejdź bliżej | Zasięg porażenia przez droida wartowniczego zastaje zwiększony, po pokonaniu 3 przeciwników w czasie jego aktywności |
Nie ma ucieczki | Po porażeniu przynajmniej dwóch przeciwników za pomocą droida wartowniczego, czas trwania porażenia zostaje wydłużony |
Za słabo | Po odniesieniu ran w czasie trwania zdolności Twardzielka, przyznawana jest redukcja obrażeń na czas posiadania dodatkowego zdrowia |
Bezpieczeństwo | Użycie zdolności Twardzielka daje więcej zdrowia |
Generał Grievous
Generał Grievous to postać o dużej ilości punktów zdrowia, która posługuje się w walce mieczem świetlnym. Dobrze się sprawdza w walce na bliski dystans.
Kluczowe cechy
- duża liczba zdrowia (800), z możliwością dodatkowego jej zwiększenia za pomocą zdolności
- umiarkowanie mobilny
- na swoim wyposażeniu posiada droida, którego można wykorzystać do obrony
- wyposażony jest w miecz świetlny
Moce
- Wzbierające pchnięcie - zdolność umożliwia przeprowadzenie natarcia, wyprowadzając jednocześnie pchnięcia, przygważdżające przeciwnika
- Nieustępliwe natarcie - aktywuje cztery miecze świetlne, które odbijają ataki i zadają obrażenia przeciwnikom
- Natarcie szpona - zdolność pozwala pełzać po podłożu, raniąc i odpychając przeciwników
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływają? |
Bijące serce | Zwiększa tępo regeneracji maksymalnej ilości zdrowia |
Szkolenie Sithów | Miecz świetlny zadaje dodatkowe obrażenia kosztem 40% wytrzymałości |
Postrach Jedi | Podczas korzystania ze zdolności Wzbierające pchnięcie można namierzać przeciwników oddalonych na większą odległość |
Tchórzliwa ucieczka | Zdolność Natarcie szpona zwiększa redukcję obrażeń |
Gniew cyborga | Po pokonaniu żołnierza lub bohatera odzyskiwane są punkty zdrowia |
Impet | Zdolność Wzbierające pchnięcie zadaje większe obrażenia |
Nieustające uderzenie | Aktywna zdolność Nieustępliwe natarcie powoduje redukcję obrażeń |
Zabójcze cięcia | Zdolność Nieustępliwe natarcie zadaje większe obrażenia |
Do szeregu, słabeusze | Trafienie przeciwnika w czasie aktywnej zdolności Natarcie szpona zadaje większe obrażenia |
Hrabia Dooku
Hrabia Dooku wyróżnia się dużą wytrzymałością, przez co może zadawać więcej ataków za jednym razem.
Kluczowe cechy
- duża liczba zdrowia (750)
- duża mobilność
- postać ta posiada duże umiejętności we władaniu mieczem świetlnym i przy wykorzystaniu jednej ze swoich zdolności może on zadawać duże obrażenia
- wyposażony jest w miecz świetlny
Moce
- Ogłuszenie błyskawicą - pozwala razić przeciwników błyskawicami i zadawać im obrażenia. Im mniej celów, tym silniejszy efekt.
- Fechmistrz - miecz świetlny zadaje zabójcze i błyskawiczne cięcia.
- Ujawnienie słabości - pozwala spowolnić ruchy przeciwnika, zwiększając jednocześnie jego podatność na obrażenia. Jeśli Ty zabijesz cel, zdolność odnawia się od razu.
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływają? |
Kontrola Sitha | Zwiększa tępo regeneracji maksymalnej ilości zdrowia |
Finezja | Ataki i bloki za pomocą miecza świetlnego zużywają mniej wytrzymałości |
Martwe pole | Zwiększa zasięg działania zdolności Ogłuszenie błyskawicą |
Wyższość | Wydłuża czas działania umiejętności Ujawnienie słabości |
Rosnąca potęga | Po pokonaniu żołnierza lub bohatera odzyskiwane są punkty zdrowia |
Ostatnie sekundy | Skraca czas odnowienia zdolności Ogłuszenie błyskawicą |
Mistrzowski pojedynek | Zdolność Fechmistrz zadaje większe obrażenia |
Dominacja | Cel znajdujący się pod wpływem zdolności Ujawnienie słabości jest jeszcze bardziej podatny na obrażenia |
Wyważony pojedynek | Skraca czas odnowienia zdolności Fechmistrz |
BB-9E
BB-9E jest postacią o zbliżonych parametrach do BB-8. Bajlepiej nadaje się do walki w drużynie. Posiada mało zdrowia, ale jednocześnie dysponuje zdolnościami, które wpływają na jego sojuszników.
Kluczowe cechy
- mała liczba zdrowia (600)
- duża mobilność
- przy przejmowaniu punktów liczy się on jako dwie jednostki
- wyposażony jest w Elektro-oścień
Moce
- Zasłona dymna - pozwala wytworzyć gęsty dym, ograniczający zasięg widzenia wrogów przy jednoczesnym wskazaniu ich pozycji
- Porażający obrót - generuje elektryczny impuls, który odpycha i zadaje obrażenia pobliskim wrogom. Jednocześnie blastery wrogów znajdujących się dalej ulegają przegrzaniu
- Ładowanie - generuje impuls sprawiający, że Elektro-oścień i blastery sojuszników znajdujących się w zasięgu działania zdolności nie ulegają przegrzaniu
Karty ulepszeń
Nazwa | Na co wpływają? |
Full Reconstruction | Zwiększa tępo regeneracji maksymalnej ilości zdrowia |
Linked Systems | Każde 200 punktów zdrowia przeznaczone na leczenie sojuszników skraca czas odnowienia Elektro-ościenia |
Hearty Exhaust | Zwiększa zasięg działania zdolności Zasłona dymna |
I See You | Po zakończeniu działania zdolności Zasłona dymna wykryci wrogowie są widoczni przez dłuższy czas |
Faster, Faster! | Jeśli Porażający obrót trafi w odpowiednią liczbę celów, to przez określony czas zadawane obrażenia będą dwukrotnie silniejsze |
Spin me Round | Wrogowie trafieni przez Porażający obrót odpychani są dalej. Wydłuża się jednak czas odnowienia zdolności |
Swift Power | Czas odnowienia umiejętności Ładowanie zostaje skrócony |
Supercharged | Zwiększa zasięg działania zdolności umiejętności Ładowanie |
Potent Bacta | Zwiększa zasięg działania pasywnej zdolności leczenia, jednak czas między kolejnymi uzdrowieniami jest dłuższy |