Star Wars Battlefront 2: Klasy jednostek wsparcia Battlefront 2 poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 28 maja 2020
Klasa wsparcia występuje w trybach Uderzenia oraz Galaktycznego Szturmu. Jednostki te można zakupić po śmierci za punkty bitewne otrzymywane w trakcie rozgrywki za zabójstwa, asysty i realizację celów.
Żołnierz powietrzny
Jednostka tej klasy nadaje się do walk na średnim i krótkim dystansie, choć na otwartych mapach pomaga mu wysoka mobilność, jest to bardzo dobra klasa wspierająca. Mimo wyższej niż standardowa ilości zdrowia, nie zapominaj czasami schować się, by je nieco zregenerować. Przede wszystkim wyposażony jest w plecak rakietowy: daje mu największą dostępną mobilność, szybkie uniki oraz skuteczną możliwość infiltracji. Klasy różnią się jedynie bronią, którą dysponują jako domyślnym narzędziem walki.
- przeciętna ilość zdrowia (250 pkt),
- bardzo wysoka mobilność,
- nie może korzystać z kamery 1-szo osobowej.
Umiejętności (tym razem niezależnie od frakcji, każda klasa posiada te same):
- Wyskok rakietowy: zwiększ swoją mobilność dzięki użyciu wyskoku połączonego z mocą plecaka rakietowego, by dostać się do niedostępnych miejsc lub uniknąć oponentów. Uwaga: nie umożliwia sterowania lotem w powietrzu. Szybkie odnowienie.
- Wyrzutnia rakiet: strzel z wyrzutni rakiet w określony cel zadając wysokie obrażenia na niedużym obszarze, przydatne przy napotkaniu wrogich pojazdów.
- Zryw rakietowy: użyj plecaka rakietowego, by pokonać błyskawicznie drogę w linii prostej w odległości kilkunastu metrów. Możesz to zrobić w podskoku albo z wysokości, by przelecieć górą.
Karty ulepszeń
Hart bojowy | Zwiększa maksymalną ilość zdrowia. |
Ulepszony plecak rakietowy | Obie umiejętność plecaka rakietowego odnawiają się szybciej. Zalecana karta. |
Wola życia | Zdrowie regeneruje się szybciej (lecz moment rozpoczęcia regeneracji następuje z jednakowym opóźnieniem). |
Szkolenie powietrznych | Zdobądź małą ilość zdrowia za każdego pokonanego w walce wroga. |
Ulepszona wyrzutnia rakiet | Umiejętności drugiego slotu (rakietnice) odnawiają się szybciej. |
Egzektuor
Każda jednostka z klasy Egzekutorów posiada następujące cechy:
- wysoka ilość zdrowia: (400 pkt)
- średnio mobilny
- nie może korzystać z kamery 1-szo osobowej
Umiejętności:
- Każda klasa posiada trzy umiejętności. W zależności od tego, którą frakcją grasz, pierwsza umiejętność (granat) zmienia swoje cechy.
- Przeładowanie: zapobiega tymczasowo przegrzewaniu się broni, nieznacznie zwiększa zasięg ataku broń i wysoce poprawia siłę ataku.
- Krzepkość: tymczasowo zwiększa poziom zdrowia o 175 pkt; przy maksymalnym zdrowiu pasek jest poszerzany.
Karty ulepszeń
Hart bojowy | Zwiększa maksymalną ilość zdrowia. |
Wola życia | Zdrowie regeneruje się szybciej (lecz moment rozpoczęcia regeneracji następuje z jednakowym opóźnieniem). |
Szkolenie egzekutora | Zdobądź małą ilość zdrowia za każdego pokonanego w walce wroga. |
Eksperckie posługiwanie się bronią | Umiejętność Przeładowanie trwa dłużej. |
Pirotechnik | Umiejętności pierwszego slotu (granaty) posiadają większy obszar rażenia. |
Szturmowiec Ogniowy (Najwyższy Porządek)
Klasa wyposażona w miotacz ognia. Jedyne zastosowanie, to walka na małych i ciasnych obszarach, najlepiej w pomieszczeniach. Broń przegrzewa się po 15 sekundach ciągłego ognia, co pozwala na stały atak, lecz z niską siłą ataku (jednak podpalenie przez chwilę po ataku dalej pozbawia oponenta punktów zdrowia). Dodatkowo płomienie ignorują próby obrony (tarcze/osłony), dobrze nadają się także na walkę z bohaterami.
Granat:
- Imploder zapalający: rodzaj granatu czasowego: wybucha ogniem podpalając wrogów i zadając im przez chwilę obrażenia od ognia. Dodatkowo pozostawia przez 5 sekund ogień, ograniczając możliwość przejścia oponentom.
Szturmowiec Śmierci (Imperium Galaktyczne)
Jednostka o charakterystyce zbliżonej do Szturmowca Ognia, wyposażony jednak w ciężki blaster (40 naboi) o wysokiej szybkostrzelności i celności - dzięki temu dobrze radzi sobie na krótkim i średnim dystansie.
Granat:
- Imploder dźwiękowy: rodzaj granatu czasowego: wybucha ogłuszając wrogów i zadając im niewielkie obrażenia. Zakres działania jest dużo mniejszy niż efekt świetlny po wybuchu.
Wojownik Wookiech (Ruch Oporu / Sojusz Rebeliantów)
Wojownik Wookiech jako jedyny posiada kuszę energetyczną jako broń. Nie jest to ta sama wersja, którą posiada bohater Chewbacca. Ta strzela tylko trzema strzałami (celowanie zmienia charakterystykę lotu), które są bardzo celne, zadają spore obrażenia i nieznacznie ignorują tarcze i osłony. Nie możesz ich także ładować. Szybkostrzelność jest niska, więc jednostka często powinna korzystać z umiejętności Przeładowanie.
Granat:
- Imploder termiczny - potężny granat o dużym zasięgu i wielkiej mocy. Wada? Łatwy do wykrycia ze względu na charakterystyczny dźwięk i spory czas do eksplozji po upadku na ziemię.
Droid bojowy B2 (Separatyści)
Ten droid wyposażony jest w ręczny blaster (25 naboi) o średniej szybkostrzelności i celności. Przy użyciu Krzepkości szybkostrzelność drastycznie wzrasta. Jako jedyny zamiast granatów posiada rakietę wystrzeliwaną z nadgarstka.
Granat:
- Rakieta ręczna- tu zamiast granatu otrzymujesz rakietę, która szybko dolatuje do celu i zadaje, jemu i pobliskim jemu jednostkom, spore obrażenia.