Wielkodupność doktora Mephesto | Solucja South Park Fractured But Whole Poradnik South Park: The Fractured But Whole
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2018
Udaj się z towarzyszami do laboratorium dr Mephesto w północno zachodniej części mapy. Tam po krótkiej cutscenie musisz odczekać, aż Morgan Freeman powie ci, co robić dalej. Po skończonym monologu podejdź do żółtego wentylatora i użyj techniki przewijania czasu.
W laboratorium pierwszymi oponentami będą koty. Koniecznie staraj się eliminować je jak najszybciej po kolei, gdyż każdy z nich posiada technikę, która wzmacnia całą grupę. Oszczędzaj również siły, gdyż wiele dodatkowych wrogów będzie dochodzić w trakcie walki.
Później czeka cię prosta łamigłówka. Kwas na podłodze usuniesz z pomocą Narzędnika. Następnie z pomocą Profesora Chaos otwórz oszklone drzwi, potem przejdź przez lasery używając Czasopierdu Pauzy. Wyciągnij z wnętrza pojemnik i zamontuj go w otworze w ścianie po prawej stronie.
W następnej sali czekają na ciebie zmutowani szóstkoklasiści. Możesz uniknąć tej walki otwierając drzwi z pomocą Buttersa. Nim wyjdziesz nimi z drugiej strony, naciśnij czerwone przyciski w korytarzu - efekt odwróci uwagę oponentów i nie zaatakują cię, gdy będziesz opuszczał pomieszczenie. W kolejnym pokoju spotkasz Szopa - w trakcie cutsceny musisz wykonać zdjęcie tablicy za nim.
W kolejnym korytarzu zwróć uwagę na szare wiatraczki, które mogą być łatwe do przeoczenia - to one pozwolą ci pokonać większe uszkodzeni w podłożu. Kolejna walka wymaga wytrzymałości, gdyż oponentów będzie wielu, lecz niezbyt silnych. Zauważ wskaźnik w dolnej części ekranu - gdy się zapełni, wszyscy stojący na czerwonych polach na arenie otrzymają obrażenia (ok. 100pkt zdrowia). Z tego względu warto mieć w drużynie np. Mysteriona oraz bohaterów z umiejętnością odepchnięcia/zamiany miejscem i spychać ich na czerwone pola. Podczas swojej tury możesz swobodnie odczekać aż licznik się zapełni, by wróg doznał obrażeń.
Kolejne pomieszczenie: znajdziesz tu swoich rodziców. Musisz zabić jednego z nich (uciąć głowę ojcu, lub wyrwać rękę matce) poprzez trzykrotną próbę wykonania wybranej czynności. Nie ma ona wpływu na dalszy rozwój wydarzeń lub zakończenie.
Finałowa walka z bossem - kuzynem Kyle
Jest to ostatnia walka w tym etapie. Kluczem do wygranej jest utrzymanie głównego bohatera przy życiu oraz dobór odpowiednich sojuszników. Do walki najlepiej wybrać bohaterów, którzy mogą nadawać negatywne efekty na przeciwnika oraz o dużej wytrzymałości. Dobrym pomysłem jest użycie Dziewczyny na telefon (obniża obronę i atakuje z dowolnego miejsca na arenie) oraz Kapitana Cukrzycy (wykonuj atak Szok Insulinowy i zdobywaj mocną tarczę, która niemal pokrywa się z siłą ataku bossa i bierz na siebie wszystkie ataki).
Po zadaniu pierwszych obrażeń otrzymasz możliwość użycia Czasopierdu do zmiany pory dnia. Wtedy wskaźnik na dole zacznie się zapełniać - do tego czasu zadajesz bossowi znacznie większe obrażenia. Na Kyle'a działają proste efekty: krwawienie, podpalenie, obrzydzenie itd., ale nie działają takie jak zamrożenie (z pominięciem tury) czy oczarowanie lub dezorientacja. Są one kluczem do zadania większości obrażeń.