Łamigłówki - sekrety w South Park Fractured But Whole Poradnik South Park: The Fractured But Whole
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2018
Łamigłówki to jedno z wyzwań (Tytuł), które nagradzane jest doświadczeniem i nierzadko dodatkowymi przedmiotami. Często związane są z innymi Tytułami, z drugiej storny masz czasem szansę natrafić na nie zupełnie przypadkiem lub podczas misji fabularnych. Poniżej znajduje się lista łamigłówek.
1.Fabularna - rozwiązanie zagadki w garażu w prologu.
2. Sklep odzieżowy, Sloppy 2nds (M1,10). Weź drabinę i przesuń ją pod napis "Sloppy 2nds" i wejdź do góry, by wybrać kostium z żółtej torebki, przesuń także w prawo i przeszukaj drugą torebkę. Ta czynność jest jedną z łamigłówek.
3. wydobądź z wanny artefakt Swawolny Penetrator (Precarious Penetrator) w czerwonym domu Wielkiego Geja Ala (M1,15). W tym celu popchnij korek do wanny i uderz w zawory, by napełnić wannę wodą.
4-8.cztery łamigłówki rozwiążesz w trakcie wykonywania zadania W brzuchu bestii.
9. W damskiej toalecie na posterunku policji (M2,10) znajdź w kabinie Sukienkę Yolandy (przejdziesz tam z męskiej toalety rozbijając ściankę koło muszli).
10-12. Przesuń duży blok z pomocą Kapitana Cukrzycy na lewo od szkoły podstawowej (M2,8). Drugi podobny blok znajdziesz na obszarze Kościoła (M2,9). Trzeci zaś na lewo od Baru Skeetera (M2,25).
13. Przesuń z pomocą Kapitana Cukrzycy obiekt przy płocie, na lewo od domu Jimmiego (M2,1).
14. W garażu Craiga (M2,3), z pomocą Kapitana Cukrzycy, przewróć lodówkę i przenieś butlę z gazem obok kawałka blachy w prawym rogu. Potem podpal go i rzuć pierdem, wyciągnij artefakt ze skrzynki za rozwaloną ścianką.
15. W garażu bohatera (M1,5) użyj mocy Kapitana Cukrzycy do przewrócenia przeszkody, zwal drabinkę na dół, wyjdź po niej i użyj czasopierdu, by przywrócić ją na poprzednie miejsce i móc wyjść jeszcze wyżej, do żółtej skrzynki.
16. Przewal na bok skrzynię w garażu Cartmana (M1,3) z użyciem mocy Kapitana Cukrzycy.
17. w północnej części miasta, na prawo od Minibrowaru Crunchy'ego (M2,22) znajdziesz zepsuty samochód. Obniż podnośnik, podpal butlę z gazem i rzuć w nią pierdem, by zniszczy fragment płotu, za którym znajdziesz skrzynkę kostiumem.
18. Otwórz skrzynię na dachu budynku D-Monile (M2,16). By się tam dostać musisz użyć Pierdkouru z budynku za pocztą po lewej stronie.
19. Zbierz artefakt z dachu Photo-Dojo (M1,13). Dostaniesz się tam z użyciem Pierkouru, z dachu Freeman's Tacos (M1,11).
20. Zbierz kostium z drzewa na placu zabaw (M1,14) z użyciem Pierdkouru.
21. Przy Centrum Handlowym (M2,17) musisz wykonać kolejne czynności: z użyciem Szału Cukrzyka przewal toi-toi, potem postaw go na miejsce z użyciem Czasopierdu. Zwal kapiszonem hak dźwigu i wezwij Kyle'a, by użyć Pierdkouru. W ten sposób dostaniesz się na dach powstającego centrum, gdzie znajduje się skrzynka z kostiumem.
22. Wejdź na dach baru Skeetera (M2,25) i przesuń pudełko fajerwerków w prawo, po czym podpale je, by zniszczyć wentylator. Potem zbierz na dole przedmiot, który z niego wypadł.
23. Z dachu baru Skeetera (M2,25) po rozwiązaniu powyższej zagadki 22, przeleć z użyciem Pierdkouru na dach sklepu z bronią Jimbo (M2,24) i otwórz znajdującą się tam skrzynkę.
24 - w zadaniu Potrzebujemy narzędzia po znalezieniu sposobu na wyjście z domu.
25-28 - w trakcie zadania Setki rąk Chaosu.
29 - zbierz zawartość niebieskiej skrzynki w magazynach U-Store-It (M1,21).
30 - otwórz sejf w sypialni rodziców Buttersa (M1,4) z pomocą Profesora Chaos.
31 - Otwórz skrzynię w biurach przy ulicy głównej (M1,7). By to zrobić, musisz użyć zaworu przy wannie.
32 - przetkaj toaletę w ośrodku kultury (M2,7). Zawór znajdziesz za koszem na śmieci.
33 - w piwnicy u Bebe (M2,6) znajdziesz zawór. Użyj go, by odblokować mapkę obrazków Yaoi w grze.
34 - otwórz garaż Kevina Stoley'a (M2,5).
35 - otwórz gablotkę w salonie (kluczem z sypialni) u Kevina Stoley'a (M2,5).
36 - wyłącz mikrofalę z pomocą Profesora Chaos u Kevina Stoley'a (M2,5).
37-43 - pozbądź się lawy w mieście.
43-44 - przetkaj toaletę w domu Stana (M1,2) z pomocą Narzędnika.
45 - przesuń grill za domem Kenny'ego (M1,24) i wysadź go, by odblokować przejście do żółtej skrzynki.
46 - dostań się z pomocą Kyle'a na szczyt ruin budynku.
47 - dostań się na dach Steed (M1,22) i przeleć na kolejny budynek.
48 - po ukończeniu misji Roszada Chaosu.
49 - w trakcie zadania Cienka biała linia.
50 - w trakcie ostatniej misji Pierdy minionej przyszłości.