Jak to się zaczęło 4, Cienka biała linia | Solucja South Park Fractured But Whole Poradnik South Park: The Fractured But Whole
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2018
[desc]W tym zadaniu zmierzysz się z trudnym bossem Shub-Niggurath, opisana pod koniec rozdziału. Po drodze musisz rozwiązać kilka zagadek na Posterunku Policji w ramach zadania Cienka biała linia oraz pokonać licznych oponentów na swojej drodze. Przed tą misją warto nieco poprawić parametry postaci poprzez wykonywanie zadań pobocznych i aktywności na mapie świata[/desc]
W kryjówce szopa otrzymasz czwartą klasę postaci. Udaj się potem do domu i idź spać, następnie wyjdź na zewnątrz (tym razem drzwi są otwarte).
Udacie się na posterunek policji. Po krótkiej walce z policjantami przejdź przez drewniane drzwi, dalej na schody po prawej (wcześniej niedostępny obszar). Z pomocą Czasopierdu Pauzy wyłącz działko pilnujące schodów, potem wyłącz drugie przechodząc kanałem wentylacyjnym wyżej i korzystając z pomocy Profesora Chaos. W pobliżu cel więziennych czeka cię starcie z policjantami - dobierz odpornych członków drużyny, oponenci zadają spore obrażenia fizyczne i mają dużo zdrowia.
Wejdziesz na kolejne schody. Tu w szybie wentylacyjnym musisz skorzystać z pomocy Kyle'a. Zamiast żółtego wiatraczka znanego dotychczas, musisz skorzystać z szarego o innym wyglądzie. Uważaj, gdyż teraz w trakcie misji będziesz częściej spotykał podobne do tego, mniej rzucające się w oczy. U góry musisz zwalić strażnikowi na głowę jeden z ekranów. Najpierw skorzystaj z pomocy Narzędnika, by wysadzić rurę przy drzwiach wejściowych.
W piwnicach przejdź do kostnicy (Morgue). Po odczekaniu aż ucichną głowy i zaświecone zostanie światło, zniszcz elektronikę na ścianie, by wejść z użyciem Czasopierdu Pauzy do zagazowanego pomieszczenia. Z zebranym tu kluczem otworzysz pomieszczenie w korytarzu po lewej stronie. Tam wysuń z lewej strony ciało i wyjmij klucz z kieszeni. Nim otworzysz szerokie drzwi po prawej stronie na końcu korytarza...
Boss: Shub-Niggurath
Walka z bossem jest bardzo trudna. Kluczem jest dobór odpowiednich towarzyszy. Aby wygrać, musisz "nakarmić" bestię ludźmi o jasnym kolorze skóry; nie muszą być to przeciwnicy, możesz także poświęcić członków drużyny - jeden zjedzony przeciwnik to -1/4 zdrowia bestii, jeden bohater -1/8. W pierwszej fazie pojawia się na dole licznik do czasu, gdy bestia wykona atak mackami. Powoduje on jedynie śmierć wszystkich na wskazanym obszarze - postaraj się tam przepchać oponentów i zabrać stamtąd wszystkich towarzyszy. Po każdym z etapów przychodzą dodatkowi wrogowie...
W drugiej fazie ataku bestii obszar jej ataku sprowadza się do szerokości dwóch pól, a boss wykonuje ruch zgodnie z kolejką. Przepchaj w to miejsce przeciwników, by zadać obrażenia potworowi. Po zjedzeniu kogokolwiek, bestia ponownie przechodzi do fazy pierwszej, dlatego ważne jest, aby przed jej turą na czerwonych polach stali przynajmniej dwaj przeciwnicy.
Czynności powtarzaj aż do pokonania bestii. Do tego zadania przydatni będą sojusznicy z umiejętnościami zamiany miejsc/przyciągani (np. Mysterion) oraz posiadający umiejętność odpychania (np. Super Craig, Kapitan Cukrzyca). Pamiętaj, by zapisać grę po tej walce.
Finałowe starcie wymaga umiejętności taktycznych. Zmierzysz się z dawnymi sojusznikami. Każdy pokonany przechodzi na twoją stronę mając 1 punkt zdrowia i jego tura jest kolejną nadchodzącą. W pierwszej kolejności warto pokonać Błyskawicę oraz Człowiek Latawca, ponieważ obaj posiadają umiejętności leczące. Gdy do walki dołączą się Craig i Kapitan Cukrzyca, możesz rozpocząć natarcia na Timmy'ego - pokonanie go jest warunkiem zakończenia starcia. Warto rozstawić się po arenie, gdyż główny przeciwnik będzie używał teleportacji po odniesionych obrażeniach.